2011 m. rugsėjo 26 d.

Būtinai turiu tai padaryti!

Nežinau kodėl jis turi būti šiame įraše,bet kad jis yra gražus ir nuoistabus aktoriu, niekas nepaneigs. Nebent tie,kas pavydi.

Būtinai turiu būtent šiandien ir dabar išsilieti o.o Nes šiandiena diena buvo tokia ohoho,kokia.. Nuotaikų svyravimas mane pražudė! Tikriausiai,jei pasakosiu viską iš eilės,bus lengviau jums suprasti,o gal tiksliau Tau-vienintelis skaitytojau.
Atsikėliau,nervinausi dėl anglų kalbos. Mat turėjom rašyti itin sunkų darbą... Nueinu į mokyklą,ir viskas taip susiklostė, jog anglų mokytoja buvo užsiėmus,ir tą darbą atidėjom kitai dienai! Tą akimirką,maniau apsiverksiu iš laimės. Visas kūnas kone drebėt pradėjo,jaučiausi,lyg vieną trečdalį milijono būčiau laimėjus. Tuomet ėjo kitos pamokos. Na, po 2 pamokų,buvo Europos kalbų dienos šventė. Nu aš ten pasakiau,ir užsidirbau net 7lt!
Na,ištiesų apsidžiaugiau. Taip paprastai,bet kartu ir mielai. Vienu tarpu,net mano kojos pradėjo drebėti. Jautrus aš žmogus. Per matemtiką, mokytoja pasakė,jog mūsų kontroliniai buvo tiesiog žiaurūs! O tai mane suglumino,suglamžė,nes šiaip net labai gerai matematikoje gaudausi. Dalina dalina lapelius,mano draugėms-taip tiktais 4,6,7 iš kontrolinio.... Ir taip jau visai prardus viltį,paimu mokytojos padėtą lapuką į rankas,atsidustu,pasižiūriu į tą menkavertį lapą. Ir ten visas aštuonetas. Maniau,nors imt ir klykt per visą klasę iš tos laimės. Kad bent jau ne taip ir blogai... Žinoma,šalia manęs sedėję klasiokai,džiaugėsi 4 gavę. Tai vat. Po to jau po pamokų,ėjau namo,išvargus,nes blogai išsimiegojau dėl anglų kalbos.... Ta prasme,per daug nervavausi naktį.. Grįžus namo šiaip blogai pasijaučiau. Po to,kaimynas į kiemą išlaipino mane. Tuomet  pasivažinėjom po apylinkę. Po kiek laiko mama skambina,sako-grįžkit namo su Diana(Diana-mano sesuo). Na,grįžom,sako-važiuojam grybauti. Aš bandžiau atsisakyti-nepavyko. Sako-grynas oras, atsipalaiduosi ir panašiai. Nu gerai. Važiuojam,jau džiaugiuosi,galvojau gal tie nervai visi atslūgs. NORĖTUM!!!!!!! (Pasigirsta venilškas juokas) Kažkada šalia kelio augę medžiai,kone miškai,girios.....................IŠKIRSTI. Žinoma,kas jums,jūs net neįsivaizduojat koks baisus reginys tai buvo mano akims. Jūs tikriausiai nė nesusimąstote,apie tokį dalyką,kaip motiną gamtą. Jei atsiras žmogus,mąstantis kone kaip aš šiuo atžvilgiu,prašau,parašyk.... Žodžiu. pamačius tokį reginį,dingo visas noras,geras nusiteikimas ir viltis,jog viskas nors kiek pagerės. Atvirkščiai. Pradėjo skaudėti galvą,supykau. Ach.... Taip,aš už motiną gamtą,ir tuos medkirčius noriu tiesiog sulamdyti.... Jie kirto dar visai jaunus medžius!!!! Duok Dieve,tiems medžiams 20 metų buvo.... Vat taip va,tokio nuotaikos pasikeitimo visai nesitikėjau. Na,grybaujant nieko labai gero nebuvo,per kelias valandas,dar mažiau,sugebėjom kiek daugiau nei vieną kibirą pririnkti. Žydų. Ir dar kelių šilbaravykių. 
Grįžus namo,bandžiau nusiraminti. Nepavyko. 
Padėkit man surasti žmogų,kuris mąstytų panašiai kaip aš,ir galėtų manęs išklausyti,mokėtų patarti. Aš tokį žmogų žinau,deja,jis to nežino. Esmė tokia-man trūksta bendraminčių! O jog ketinu būti savimi tiek išore,tiek vidumi,tiek mąstymu,tai tikrai.... Ir keistis vien dėl to,jog rasčiau "tokių pačių ar bent panašių",neketinu.
Po tokių dalykų,nesinori ir pabūti mąstytojai,kaip norėjau praeitame įraše.... Norit tikėkit,norit ne,bet šis išsiliejimas man tikrai kažkiek padėjo... Lyg ir... Palengvėjo...? Nežinau. Bet aš taip norėjau,ir taip parašiau.
 

8 komentarai (-ų):

kačiolakis rašė...

Žinau kaip su miškais būna, skaudu.
O nervai naktimis, nemiga ir tamsūs paakiai taipogi nesvetima :).
Eh.

tiesiognu rašė...
Autorius pašalino šį komentarą.
tiesiognu rašė...

Nesvetima... Tuomet abejoms reikia kažką padaryti,jog tai taptų svetima.

kačiolakis rašė...

Iš tiesų. Gal valerijonas padėtų?

Ovis rašė...

Bent jau man veiksmingiausias dalykas po išsipasakojimo kažkam tai muzika. Gal skamba ir keistai, bet pasiklausius muzikos tikrai geriau pasidaro

tiesiognu rašė...

Valerijono nebandžiau.
O dėl išsikalbėjimo... Man muzika padeda,bet vat kad neturiu kam išsikalbėti. problema.

kačiolakis rašė...

Justuk, gal man tau paskambint? Išsikalbėt galėsi, viena namie riogsau ir padainuot turbūt galėsiu :D.

tiesiognu rašė...

Kai tik tu nori,gali man skambinti. Bet tik kad tinklas kitas,tai žiūrėkis,jog nebūtų mokamas skambutis :D Tai vat,o tavo skambutis visuomet laukiamas :))

 
;