2011 m. rugpjūčio 28 d.

Nuostabios atostogos

Būtent taip galėčiau pavadinti tas paskutines vasaros dienas,kuriomis reikia labai labai džiaugtis ir jas paversti neįtikėtinai nuostabiomis. Būtent tai aš ir stengiuosi daryti :]]]
Aš drąsiai galiu teigti,jog nenuobodžiauju. Buvau vėl su dviračiais išlėkus kartu su kaimynu/klasioku ir sese Gintare prie tvenkinių dviejų. Pirmas-Biržų tvenkinys,kitas-Lokinėlių Piliakalnio tvenkinys. Nu ten šiaip linksma buvo tiek ten besimaudant,tiek važiuojant iš vieno taško į kitą. Bet gal aš nesismulkinsiu. :dd penktadienį buvau pas dėdę,su abejomis seserimis. Ir žaidėm "ALIAS Party". O pažystant mano dėdę,jau galima sakyti,jog žaidimas ir pati žaidimo eiga buvo super juokinga :dddd PVZ: Sesuo aiškina žodį-nužudyti. Rodo į mane ir sako-jei aš ją papjaučiau,ką daryčiau?! sako-nužudytum?! -Nu. Bet ką daryti? Ir t.t Ir iškart galvoje tokia mintis-kodėl mane? [._.] Žodžiu. Linksma buvo tai jau tikrai. Nieko nepridursi. :dd
ką jums čia dar pasakius? Va-nelaukiu mokyklos. Manęs ten niekas netraukia. Na,gal mokytojai,nes kai kurie mane itin gerai supranta,o ir aš pati su jais susibendravau. Taip,aš nenormali,auka ir panašiai. bet ką man daryti,jei mokykloje mano bendraamžiai manęs taip nesupranta,kaip mokytojai?
Dar apie ką... nežinau :x Gal tiesiog jums vertėtų šių pliurpalų neskaityti,o eiti į lauką ir įsiropšti į aukščiausią medį,esantį netoliese,ir laukti kol bus didelis vėjas,kad galėtumėte pasiūbuoti? :]] Išvandyta,patikrinta ir patvirtinta,jog tai tobulas laiko praleidimas :dd Aš taip norėčiau iš išsisakyti,deja,mano mintys tokios,kad viešai negaliu labai ir skleisti,o ir šiaip būtent šiuo metu jų pakankamai mažai :x Trumpas toks įrašas,tad iki kito įrašiuko. Bye bye.
Myliu,bučiuoju,saugau,gerbiu,pasiilgau,apkabinu ir viso kito,ko nedarau. :ddd Juokauju,nieko nedarau,tik dėkoju,jog skaitote ir reiškiatės čia xD

5 komentarai (-ų):

Ovis rašė...

ech kaip tau gerai, kad tavo draugai netingi važiuot dviračiu. o dėl vasaros atostogų pabaigos vienintelė paguoda yra ta, kad rugsėjo 3 prasideda savaitgalis :D

kačiolakis rašė...

Aš tai visą šitą mokslo metų pradžią įsivaizduoju kaip memebase komiksą: Rugsėjo pirmoji - Trollface, mes, mokiniai - Me Gusta ir/arba Rage Guy :DD.

Ovis rašė...

mokytojai su trollfacai's o mokiniai rage guys :D

kačiolakis rašė...

Tai čia jau mokslo metų pasekoje :D. Nors kartais mokytojams ir mums laabai tinka Me Gusta :D.

tiesiognu rašė...

Noliferiai jūs abu. xD Aš tų trole face'ų nežinau normaliai. :DD

 
;