2011 m. rugsėjo 12 d.

Ruduo

Krepšinio karštligė apėmė ir mane :// Bet tai belekaip gerumo o.o Juk sirgti už Lietuvą,švilpti,šokinėti iš laimės,kai įmetamas tritaškis į priešininkų krepšį,ar tuomet,kai Jasikevičius metą kamuolį,o Valančiūnas jį tobulai "įkala" į priešininkų krepšinį, yra taip gera.... Tavo kūna užlieja tiesiog nuostabus jausmas,kūrį nori išlieti rėkdamas,šokinėdamas,daužydamas per stalą. :] Žodžiu,vienos geresnių akimirkų būna,kai Lietuva laimi,ir tu kartu su visais džiaugiesi,ir kai pralaimi,bet visvien palaikai Lietuvą,ir kartu liūdim. :]
Šiandien buvau pasivaikščioti prie Neries. Vanduo tekėjo taip ramiai,kad net baisu buvo skleisti kokį nors garsą... Tos tylos,gniaužiančios kvapą,visai nesinorėjo pertraukti. O vandens tekėjimas... Atrodo,lyg veidrodis. Visai nejuda,nebent žiūrėtum iš labai arti. Kito kranto atvaizdas,lyg būtų atspindys veidrodyje. Žodžiu,tos kelios minutės,kol viena stovėjau ant kranto,buvo tikrai kupinos geros nuojautos ir minčių :] O einant jau nuo kranto, ėjau per tokį vos išmintą takelį. Ir į galvą atėjo tokia mintis-šis takas turėtų būti išmyntas ne mano, o mūsų abiejų kojų. Nesupratau šis minties reikšmės,bet mano galvoje šis sakinys nuskambėjo ganėtinai protingai :D
Norėčiau parašyti ir apie dar vieną įvykį,bet jis tooks beprasmiškas :D O ir patį įvykį gerai supras tik Vikutė. XD Žodžiu,čia turėjo būti praleista pastraipą. Kitaip tariant-skaitykit tarp eilučių. Nors nežinau,ar šis posakis čia tinkamas.
Ai. naujooovėėė. Veidaknygėje,kai gali padaryti iškart foto su internetine kamera...tai taip galima ir video padaryt o.o bet tai kai gerumo,ane? :D Mąstau,kaip tinkamai tą "paslaugą" galėčiau panaudoti.... Kažin,kaip ten garsas įsirašo,jei jis aplamai įsirašo :D Gal tuomet ir sugalvočiau ką nors naudingo >:)
Kas nori... Susitikt? XD Niekas. Žodžiu,tas klausimas eksprontu man išsprūdo. Kaip sakoma-jei jau rašai,tai netrink. Nu ir netrinsim,pažiūrėsim,ką aš čia tiek priblevyzgavosiu :D
manau,šiam kartui gal ir viskas,huh? Galėčiau apie mokslus rašyti,bet nelabai norisi,mat kiek žinau pažystamų internete, tai jie visi nekenčia kalbų apie mokyklą. Tai jei jau koks užklys taip visai netyčia,tai bent nesinervuos perskaitęs šį įrašą. :D O ant gali anekdotas:
Kunigas pasikviečia zakristijoną prie klausyklos, kad tas išpažintį atliktų.
Kunigas klausia:
– Kas iš rūsio vagia mano vyną?
Zakristijonas:
– Ką sakot? Nieko negirdžiu.
Kunigas :
– Kas iš rūsio vagia mano vyną?
Zakristijonas:
– Kunigėli , gal pasikeičiam vietom? Kažkaip nieko nesigirdi.
Pasikeičia vietomis. Zakristijonas klausia:
– Kas miega su mano žmona???
Kunigas:
– Ale tikrai kaip čia nieko nesigirdi.

0 komentarai (-ų):

 
;