2011 m. rugsėjo 29 d.

Ilgas ir prasmingas pavadinimas.


Rimtai. Šipo pranešimo pavadinimas vienas ilgesnių. Ir tikrai prasmingas,nemanote taip?
Noriu pastebėti vieną keistą dalyką-kai tik išsipasakojau praietame įraše... Kitą dieną pradėjo vykti keisti dalykai. Kažkaip,mokykloje pradėjo sektis,bendravimas su klasės draugais ir panašiai. Net nustebau. Nejau prie šio dalyko prisidėjo tas išsipasakojimas? o.o Net baisu pagalvojus ištiesų...  Na,bet geriau negalvoti apie tai,o džiaugtis,juk vis dėl to gerai jaučiuosi.
Kai gerai jaučiuosi,ir mintys daug ryškesnės mano galvoje. Galvoji,ir taip aišku,ką galvoji. Sėdi pamokose su šypsena. Kažkaip... Tiesą sakant,aš retai per pamokas sėdžiu su šypsena. bet vat šiandien toks retas atvejis. Mokytoja aiškina apie raidinius reiškinius,kvadratus ir šaknis,o aš į kažką įsižiūrėjus sėdžiu su šypsena veide. Kvailas jausmas, bet kartu ir taip malonu. Toks laisvės jausmas,lengvumo... Džiaugiuosi,jog kažkas per tas kelias taip pasikeitė. Būti su gera nuotaika, toks geras jausmas!
Aš laužau ledus. Juos skaldau tiesiog. Kokius ledus? Bendravimo. Aš manau,bent jau taip. Nes nemoku bendrauti. Nemoku bendrauti su šypsena! Nes esu pakankamai rimtas žmogus. Išskyrus,kai būnu su savo sese Gintare ir tėčiu. Na,dar pusbroliu. Tuomet jokio rimtumo pas mane. O visais kitais atvejais,esu pakankamai rimtas žmogus. 
Mėgstu ilgus įrašus! Ir ilgus laiškus. :) Ilgiausias laiškas,kokį esu kada nors parašius,yra 12 puslapių :) paprastų 12 puslapių,lapas languotas. Nežinau,ar jums tai daug,bet aš iiilgai,net labai ilgai užtrukau,kol parašiau šį laišką. O ir pažystama apsidžiaugė gavus tokį ilgą laišką. Bet pradėjau tai apie įrašus... Taigi. Žinau kelis populiaresnius žmones,kurie rašo ilgus įrašus savo bloguose. Ir juos-tuos žmones-labai mėgstu,kaip blog'erius. Nežinau, norit Jūs juos sužinot,ar ne. Manau, Jūs ir be manęs juos žinote.
Šiame įraše tik norėjau pasidžiaugti savo gera nuotaika. Ačiū už skaitymą. Nieko prasmingo neparašiau,už tai atsiprašau. Geros Jums dienos/nakties. 

2 komentarai (-ų):

кarina rašė...

Taip, tikrai, aš labai apsidžiaugiau gavus tokį fainą ir ilgą laišką. ^^

tiesiognu rašė...

Džiugu girdėti ;)

 
;