2011 m. gruodžio 8 d.

Apsimelavau

Geriausias filmukas EVER. :D Jei rimtai,tai dar atsimenu,kai visi išbėgdavom į lauką ir kėlėm rankas į dangų :DDDDDDD Nuostabūs laikai :))


Negaliu aš be blog'o. NEGALIU. Ten tipo "atmazus" mėčiau,nes buvau pagavus "gruzą",kai sužinojau apie savo regėjimą. Bet vaaat,ką aš noriu išsakyti...
Pravardės mano mieste. Šiaip jų daug esu girdėjus, ir tiek keistų,tiek juokingų. Dažniausiai turi tas keistas pravardes miesto žinomiausieji,kūrių,dėja,aš nė vieno nepažįstu,dėl ko džiaugiuosi. Žiiinoma,į mane draugės kreivai pasižiūri,kai paklausiu: Kas čia toks? O jos tokios: O.o Tu kąąąąą,NEŽINAAAAAAAAAAAIIIII?????? O...O Deja,bet nežinau. Ir man nelabai įdomu,visokie kalakutai ar pirštukės. Kalakutas. MADAFAKA,kas per žmogus turi būti,kad tokią pravardę visame mieste gautum? Į kalakutą oanašus? Palyginkim,žmogaus nuotrauka:
Žiiiinoma,didelio dėmesio nekreipkim į aprangą. Čia normaliausia nuotrauka,ką galėjau įdėti iš paieškos "human". Taigi,va Jum paprasčiausias žmogus. 
Štai,kalakuto nuotrauka:
Skirtumą matot? Aš tai ne. Kidding. Aš nesuprantu,išvaizda tai laaabai mažai kuo panašūs. Na,žinočiau kaip atrodo tas žmogus su pravardę Kalakutas,tai gal ir suprasčiau,kodėl jis taip pavadintas. Žinoma,jei kiek nors į kalakutą būtų panašus. na,tarkim jis nepanašus į kalakutą iš išvaizdos. Tai gal būdu? Nežinau ir kalakuto būdo(gyvūno),bet manau,čia tik idiotas turėtų būti kalakuto būdo. Žodžiu,aš tikrai nesuprantu,KAIP turėjo kilti tokia pravardė tam žmogui....
ARBA pirštukė. Karuoč. Imkim tą pačią žmogaus nuotrauka. ir imkime piršto:

Na,kad ir didysis. Paimkim tokią nuotrauką,nes pozityviai nuteikia :) Bet prie reikalo. KĄ turi daryti ta mergina,kad jai tokią pravardę duoti? KĄ? Nu aš nesuprantu,gal aš ant tiek atsilikus nuo to miesto gyvenimo? Nes nu man čia su logika kertasi... Nu bet kaip ir sakė ir vis dar sako mano Tėtis-Logikos nebeliko šiam pasaulyje. Protingas mano Tėtis.
Arba dar jei kalbant apie pravardes,tai dar tokia-Surskis. NU pzdc, viršūnė. Nors viršūnė jau su kalakutu buvo pasiekta. Žodžiu,kuo keistesnis pasaulis,tuo keistesnės visos smulkmenos jame.
Apie ką aš čia dar... Ai,turiu daug temų,bet tikriausiai šiam kartui va tiek nedaug. 
Ir dar "pasigirsiu",nuo antradienio ačkarikė būsiu :ddd Eisiu naujų akinukų pasiimt,su jais turėsiu vaikščiot :xx Nieko gero,jei jau atvirai. Noriu save suėst už tai,kad akis susigadinau....
Tarpkitko,Avril Lavigne,nors ir 25 metų dainininkė bei aktorė(jei neklystu dėl metų),tai labaaaaai gražiai atrodo,Ir ji visuomet išlaiko tą savo stilių,ir aplamai labao fainas žmogus yra. Pagarba jai. (: 

0 komentarai (-ų):

 
;