2012 m. liepos 13 d.

tiesiognu

Va taip. Seniai nerašiau. Reikėjo permainų. Jos įvyko. Gaila, kad tik internetinėje erdvėje, kompiuterio ekrane. Nors gal ir ne gaila. Vakar besėdint virtuvėje, prieblandoje, dėliojant savo mintis galvoje, o gal mėtant, nes joje vyko tikra revoliucija, nieko nesumąsčiau. Supratau, kad aš neesu normali. Ne ne ne. Ir ne ta prasme. Ne. Taip. Aš žmogus. Taip, aš gyvenu, kvėpuoju, nebandau kiekvieną dieną 30 kartų nusižudyti ir neesu laimės kūdikis. Bet.
Mama sako: nu duok paskaičiuoti Tavo šonkaulius (creepy. Nors ne. Ji nenaudėlė. Mane kutenti norėjo). Mano labai išsamus atsakymas: NE. Aš esu stora karvė, apaugus lašiniais ir nėr pas mane ką skaičiuoti. Imkit ir sudeginkit mane ant laužo kaip raganą. mama tada tiesiog pradėjo ieškoti žiebtuvėlio, o jį suradusi, jau norėjo pradėti mane deginti nuo plaukų čia pat kambaryje. Pagailo kambario ir sustabdžiau mamą. Bet ji mldc. Myliu aš ją.
Sako, būti blogu yra geriau. Žiūrėjau "Išlikimas" tv realybės šou. Ir ten viena tokia dalyvė buvo, nu tokia hohohoho, viską, ką mano, sakė į akis. VISKĄ. Ir jos buvo pasakyti labai geri žodžiai: mes kiekvienas sugebam būti gerais. Kiekvienas. tačiau būti iš širdies atvirais ir tiesiog valgyti žmogų žodžiais jam prieš pat akis - retas sugeba, retas tam turi drąsos. Na, jos žodžiai buvo kažkas panašaus į tai. Esmė, jog kiekvienas mes galime būti gerais, apsimesti tokiais. Tik tikras blogietis iš prigimties sugebės rėžti viską į akis ir tiesiog nekęsti žmogaus prieš jo akis, ne už nugaros.
Kodėl žmogus nori prasmingai gyventi gyvenimą, viską įprasminti, ieško prasmės visur ir visada, tačiau taip beprasmiškai elgiasi. Jis tik nori, o daro velniai žino ką. Kodėl žmogus laikomas protingiausia būtybe, kokia tik kadanors buvo sukurta, tačiau ji sugeba naikinti tai, kas ją sukūrė. Ji sugeba panaudoti tik labai mažą dalį savo smegenų, o daugiau naudoti tik neketina, nes tiek, kiek naudoja, užtenka sunaikinti Žemę. Ir savo smegenis sugeba panaudoti tik tam, kad apsigyventi Marse. Nebetelpam savo nugyventoje Žemelėje. Gaidžiai. Nors gal ne. Gerai, kad mano Merkurijaus neketina šturmuoti. Neleisiu. krisiu kryžiumi, bet neleisiu. Ah, kur tos protingosios gyvybės formos iš svetur, kaai jų tikrai reikia.
Galiausiai, linkiu Tau sekmės. Atrask kažką naujo kiekvieną dieną. Jei neturi tam galių, eik žvyrkeliu. Surask akmenuką panašų į žarnyną. Arba su kokiu "išraižytu" ženklu. Gal tas ženklas likęs dar nuo akemsn amžiaus. Patyrinėk. O dabar nusišypsok. Nu Tu višta be plunksnų, žinau, kad nenusišypsojai. Tingi tingėti, huh?
Kodėl mano pasiūlymų niekas nevygdo? :(
P.S. Iš naujo atradau Foje.
P.S.S. Gaila savęs. Dėl Tavęs. FTW. čia tie marinuoti besėkliai agurkėliai kalti.
P.S.S.S. Dar nežinau, kada suprasiu, kad šių litanijų niekas neskaito. O jei skaito, tai gerbiu.


5 komentarai (-ų):

Kormokodranas rašė...

dar ir kaip skaito. Man patinka blogio idėja.

šiaip Paulina rašė...

Aš nusišypsojau, kai liepei!

tiesiognu rašė...

Gerbiu.
Labai malonu, kad nusišypsojai!

Marcelė rašė...

Tavo rašymo stilius labai pasikeitęs, į gerą sakyčiau. Dabar taip įdomiai viską aprašai ;)

tiesiognu rašė...

Na, manau, ir dalykai, kurie mano galvoje sukasi, pasikeitė. Labai malonu skaityti tokius gerus komentarus:)

 
;