2012 m. spalio 11 d.

Nosys. Nosys everywhere.

Nežinau kodėl, bet pradėjau atkreipti dėmesį į žmonių nosis. Lyg niekas ir nekiša savosios į mano reikalus ar gyvenima, tai čia šioks toks smagus dalykėlis, bet aš taip realistiškai turiu omeny, jog atkreipiu dėmesį į žmonių nosis. Bandau ieškoti tobulos formos nosies. Kodėl - tikrai tikrai nežinau.
Lenktos,s u kuprele, storos, plonos, ilgos, trumpos, riestos, bukos - nėra gražios. Vieną akimirką buvau pagalvojus, jog nosys - šlykštus dalykas. Kad ir iš kokios pusės pažiūrėčiau į kokią nors nosį, kad ir kokia tobula atrodytų nosis tam žmogui ar modelių agentūros direktoriui - man ji šlykšti. Keisti dalykai dedasi mano akyse. bet tik akyse. Ne už jų ribų. Nors gal ir ten ne pyragai. Nežinau - kodėl ieškau tosios tobulos nosies, jo savininko ar savininkės. nežinau, ką darysiu radusi. Ar pasakysiu tam žmogui - labas?
O  kaip žmogus atrodytų be nosies?
Labai nesinori perkeltinės reikšmės rašyti viso šito dėsnio. Dėsniai primena fiziką. O fizika sux. Šiaip nevisai, nes laboratoriniai darbai man patikdavo. Būdavo galima pasipurtyti...
Gal tas nosių nekentimas prasidėjo nuo savo nosies nemėgimo? Netobulumas yra savaip žavingas. Dar ra toks reiškinys, kai norisi visai kitko, nei dabar yra ar turi. Turi garbanotus plaukus - nori tiesių. Gyveni mieste - norisi pagyventi kaime. Na, visada būna išimtys. Jos šiuo atveju gerai. Tačiau aš į šo reiškinio išimtis retai kada patenku. Esmė ta, jog man nepatinka nosys.
Nepatinka nosys, bet ieškau tobulos formos nosies. nebeužtenka paprasčiausio tobulumo ieškojimo. Tikriausiai radus kelis kartus, norisi smulkesnį tobulumą surasti. tačiau tas nosių apžvelgimas kiekvieną kartą, tas pirmas žvilgsnis į žmogaus nosį, ne į akis, mane gąsdina. mane gąsdina mano pačios išsigalvoti dalykai. Nori, bet bijai. geras derinukas. Šitas visas reiškinys neduoda man ramybės.
Reikia rasti tobulą nosį. Nosį. Tobulą nosį ne tik išlenkimu, forma, bet ir perkeltine prasme. Eh. Sunkus tas ieškojimas to, ko nėra. Reikia keisti vidinį savo pasaulį. Kaip sakant - kaip matai, taip ir yra. O gal - kaip nori matyti, taip ir matai. Eh, su tomis akimis daug aforizmų. O KUR NOSIS PADĖJOTE, GERBIAMI RAŠYTOJAI, FILOSOFAI? Nieko, ateis laikas ir aš parašysiu kokį veikalą apie nosis.
Nieko reikšmingo.
Nieko įdomaus.
Nieko gražaus.
Nieko patrauklaus.
Tačiau man geriau ant širdies pasidarė.
Niekam tai nerūpi apart manęs.
PASAULIS GRAŽUS.

6 komentarai (-ų):

Medis rašė...

Pažiūrėk į Nietzsche nosį, gal ta bus graži.

tiesiognu rašė...

Jo ūsai neleidžia man susikaupti ties jo nosies analizavimu.

Medis rašė...

Jo ūsai yra atskira asmenybė, tai todėl taip ir yra.
Bet gražūs ūsai.

tiesiognu rašė...

Eh, tai va kodėl mane ūsai traukia labiau, nei nosis.
Na, čia irgi gerai.

Medis rašė...

Labai gerai. Dabar ieškotum tobulų ūsų, šitai tave patrauktų nuo tobulos nosies ieškojimų, o tačiau kadangi bet nes tokius ūsus tu jau radai, tai nebeteks daugiau kankintis ieškojimuose, nors anokia čia ir kančia.

tiesiognu rašė...

Taip taip, jei norėčiau ieškoti ūsų, tai mano ieškojimai prasidėtų ir baigtųsi ties šiais gražiais, arogantiškais ir save mylinčiais ūsais.

 
;