2011 m. liepos 8 d.

About nothing

Taip. dabar truputy apie mane. Užteks man rašyti apie kitus, pabūsiu savimyla(o gal kaikuriems atrodys,jog čia bus rašoma ganėtinai savikritiškai, bet nesvarbu) ir parašysiu apie save. Taigi. Kaip aš dabar jaučiuosi? Šiuo metu šokiruota,nes katik gavau žinute iš draugo tunisiečio :ddd Gerai... Nusiraminau, tesiu.. xd O kadangi nusiraminau, galiu pasakyti(parašyti), kaip ištiesų jaučiuosi. Esu emociškai išbalansuota(woho,kai profesionaliai skamba >:) ). Tai aš laiminga, linksma, liūdna, save kaltinanti, savęs nekenčianti,vėl laiminga, paskui vos neverkiu ir taip vis keičiasi.Šiaip tikrai nwervina. O kad jūs įsivaizduotumėte,kaip aš savęs dažnai nekenčiu o.o Ir nekenčiu vien dėl to,jog aš galvoju,jog man trūksta kai kurių dalykų,kurie kitiems yra smulkmena,tačiau tie "dalykai" mane tikrai pakeistų iš esmės. O aš juk draugų realybėje nebeturiu. Tad lieka tik internetiniai. Ir aš džiaugiuosi,jog nors juos turiu. Nes būtent susirašinėjimai su jais mane prablaško. Tuomet aš apie save visiškai negalvoju. :) tada man būna gerai. nes tada būna kalbama tikrai ne apie mane ar kažką rimto. Dažniausiai susirašinėjam linksmai :ddd tačiau vakar ir šiandien su Marcele susirašinėjom ganėtinai rimtai. Ir net už tokius trumpus susirašinėjimus esu jai dėkinga :) Va. Šiaip, kartais būna net ir taip,jog aš sau patinku :) Nes turiu gerą humoro jausmą. Moku pralinksminti kone kiekvieną. O ir gerų minčių retkarčiais duodu kitiems :)  O mano skonis muzikai išvis pribloškiantis. Net nedrįstumėt pasakyti,jog klausausi blogos muzikos >:)  O mano meilė Lietuvai... Kai kuriems reiktų pasimokyti tos meilės Lietuvai iš manęs :dddd (aš juk sakiau,jog būsiu savimyla). Nebežinau ką apie save sakyti xddd Čia ir baigiasi visas tas rašymas apie save xddd Čia tiek mažai parašiau,jog galima pamanyti tik du dalykus. Pirmas- Ja apie save tiek nedaug žino. Antras- Ji nori dėmesio,todėl tik apie savo jausmus ir teparašė. Kuris jums labiau tinka-nežinau. :dd
naujas stilius blog'o :ppp Pavydėkit B-)  vėl,kaip visada-paprastas ir geras. Tiesiog Super xddd O ar jūs čia norėtumėt ką nors pakeisti? xd Aš,pavyzdžiui,čia nieko nekeisčiau :) xdd
Baigiu. Ačiū už skaitymą ir linkėjimus siunčiu visiems savo internetiniams draugams :)*

0 komentarai (-ų):

 
;