2012 m. vasario 16 d.

Atsigauk. Tu ir Aš.

Eikit jūs visi ant trijų raidžių.
Dabar jaučiuosi labai murzina.
Regis,per pastarąsias dienas ne aš viena pastebėjau tas ryškėjančias FaceBook'o blogybes.
BET ftw????? Visi verkia,koks tas tinklapis blogas ir panašiai. Okay,nepatinka,trink. Šaldyk savo anketą. Pamirš apie tokio tinklapio egzistavimą.
Bum bum bum. Aš negaliu labai pykti ant tų žmonių,kūrie savo tinklaraščiuose apie veidaknygę rašo. Nes aš pati apie tą tinklapį rašiau. Ir dabar rašau. Fuck This Shit. Nu nieko,šiuo atveju "stumiu" pati ant savęs. Išmokit traukti. Žinai ką? Kai man pradeda kas nors įgrysti,aš to bandau atsikratyti. Taip ir su veidaknygę. Bum bum bum. Nežinau,regis,mano blog'as nebeturės tiek lankytojų per dieną,kaip anksčiau,nes nebegalėsiu jo reklamuoti per savo anketą. Bet kam tai rūpi,kas norės,susiras šias mano mintis.

FUCKTHISSHIT.
Kiek dar galite mane nervinti? Kodėl būtent tas prisiminimas man iškilo šią minutę? Ir per jį,vos nepadariau didelės klaidos viešai. Bet tai padariau privačiai. Gal tai ne klaida? Bet tai man nepadėjo. Ne-pa-dė-jo. Fuck. ne. Ne. Ne. Ne. Tas prisiminimas man sugadino viską. 
Reikia atsigauti. Paranojikė. Atsigauti nuo visko-žmonių,susirašinėjimų,kompiuterio,tinklaraščio,muzikos,aplinkinių. Bet tik ne nuo knygų. Man jas reikia prievartauti. Kaip mano savijauta keičiasi. Mano nuotaika. Damn It. Rimtai. Reikia užrišti. Ir blog'o rašymą. Nes nieko nebus. Jei jau šį kartą vos susitvardžiau. Turiu išsiugdyti savitvardos jausmą.

4 komentarai (-ų):

Greta rašė...

Žmonės tam ir gyvena. Jie skundžias , verkšlena , džiaugiasi , MYLI . Va tie terminai ir sudaro žodžio ' gyvenimas' reikšme. Ir tai jau įgimta. Kaip iš kartos į kartą. Atrodo ir pati to nepatyrus . Viską mes patyrusios , tačiau gal ir išgyvenimas buvo kitoks. Vieni jaučiasi vertingesni , jei facebooke papostina, kaip blogai jaučiasi, o kiti tiesiog šnioja visas mintis į sąsiuvinius . Antra, blogo mintis , puikiai susilaikei, šaunuolė! Tačiau , nėra nieko blogo , kai kiti net apatinių dydį skelbia. Toks likimas :)

tiesiognu rašė...

Ačiū labai už komentarą. :) Nelabai drįsčiau sutikti su Tavo prieš paskutiniu sakiniu: "Tačiau , nėra nieko blogo , kai kiti net apatinių dydį skelbia.". Manau,tokie dalykai yra blogai. Kiekvienam žmogui,kuris per daug viešina savo asmeninius dalykus(žinoma,nieko čia reikšmingo apatinių dydis ar kada mergaitei mėnesinės prasidėjo),reikia tai pasakyti ir duoti suprasti jo blogą poelgį. :)

kačiolakis rašė...

Piešinys nuostabus.

tiesiognu rašė...

Būčiau Dievas,jei tas piešinys būtų mano.

 
;