2012 m. sausio 27 d.

Atsiprašau už nesusilaikymą.


Nejau jaunuoliai visada tokie būdavo? Visų kartų jaunuoliai buvo tokie... Neišprusę? Iškart pasakau tai,jog nekalbu apie visus. Aš aplamai neturiu teisės kalbėti apie visus. Net ir apie savo draugus čia viešai negaliu kalbėti,jei jau taip. Bet atsiprašau už savo tokį nesusivaldymą. Žinoma,turiu kelis pažįstamus,kurie yra visai kitokie. Tiek savo charakteriu,tiek elgesiu ir viskuom kituom. Aš norėčiau pakalbėti tiesiog apie jaunas mergaites,ir kelias savo bendraamžes,ir ne tik moteriškos lyties žmones,bet ir vyrukus.

*****

Ar ir anksčiau būdavo taip,kad jauni vaikai keikiasi daugiau,nei vyresni? Ar ir anksčiau būdavo taip,kad vyresni bijo jaunesnių? 
Man baisu matyti tokius vaizdus: veidaknygėje mergaitė 12 metų rašo žodžius apie meilę. NELAIMINGĄ meilę. Patikėkit,su tuo teko susidurti. Mergaitė nemoka rašyti taisyklingai,o jau daro taip... Bet tai,kad ji turi vaidaknygės anketą,dar ne viskas.... Užeini į jos nuotraukų albumą. Ir koks albumas vienas užvadintas kažkas panašaus į tai:" ♥ :******" Ir ten maždaug tokios nuotraukos (ir dauguma iš http://weheartit.com/ tinklapio):
Ir t.t. Dar ten kokios Bieberio foto. Ir po kiekviena nuotrauka tokie liūdni žodžiai apie meilę. Skaudžią meilę. 12 metų mergaitė. Fidofylai,kur jūs? Jos jų ieško tikriausiai internete....Arba įrašai,kaip ta mergaitė dabar verkia,nes jos blekberis streikuoja... Arba tas labai jau keistas momentas,kai pro Tave praeina pirmokėlis su geresniu telefonu nei Tavo. Nors matrealiais daiktais galima matuoti tik... Jais galima matuoti tik Tavo absurdiškumą. Nes viskas,kas matuojama materealiais dalykais yra absurdiška. Baigiam ekskursija per mergaitės ši nuotraukų albumą.
keliaujam į profilio nuotraukų fotoalbumą. ir ką mes ten matome? Ne nuotraukas,o reklaminius "plakatus",kūrie priviliotų fidofylus. Nes apsinuoginus vaikščioti gatvėse dabar šaltoka. Mažoms mergaitėms-taip,mano bendraamžėms-ne... Žodžiu, mergaitės... Prieš kokius 5 metus,tokio amžiaus mergaitės,fotoaparatą laikė kažką tokio prabangaus. Ir nuotraukų paskirtis buvo kitokia.... Dabar daug kas fotkinasi kad tik į veidaknygę "įmesti". Štai kodėl aš su draugais nelabai fotkinuosi kada. Man nuotraukos vis dar kažką reiškia. Gal kaltasmano "senamadiškumas"?
Jei jum tai kvaila atrodo,ką aš rašau, kaltinkim tik mano kvailą mąstymą,o ne aplinkinius. Prisiimu kaltę.
Iš šių visų žodžių norsiu pastebėti tai,jog dabar,jauni žmogeliukai,kūrie tūrėtų būti tokie mieli,šilti,kūrie tūrėtų mus priversti nusišypsoti,dabar mums sukelia tokius jausmus,jog mūsų veido išraiška būna kažkas panašaus į tai:
Bet kodėl aš dabar tik apie mergaites taip blogai šneku?
berniukai ne ką geresni. Jie gal nepretenduoja savo nuotraukomis veidaknygėje į SuperPo*nStar žurnalo viršelio vaikiną nuo mažens(įsivaizduokim,jog toks žurnalas egzistuoja),nes jie nuotraukų nesideda (Ačiū Dievui,o gal jų smegenims),tačiau jie daro kai ką žiauriau.... Jie, būdami 10 metų, jau yra priklausomi nuo kompiuterinių žaidimų. Kas būdavo prieš 5 metus? Toks vis dėlto mažas laiko tarpas,tačiau kai mano kiemo berniukai būdami 10 metų... Jie tūnodavo lauke visą laisvą laiką. Mušdavosi(draugiškai,treniruodavosi kovų menų turnyrams), dalindavosi įspūdžiais po animacinių filmukų,žaisdavo viską,kas tik įmanoma-džiunglių džordžais,kvadratą,gaudynėmis,lenktynėmis automobiliais,tiesiog "modeliukais" ir t.t. Smagumas tame,jog prie tų dviejų berniukų dažnai ir aš prisijungdavau. Galbūt tai lėmė,jog neesu jau ta labai jau moteriška būtybė dabar. bet aš ir nesigailiu. Žodžiu. Dabar berniukai tai pamiršo. Dabar jiems knieti kuo greičiau grįžti namo ir išžudyti kuo daugiau "snukių",pamatyti kuo daugiau bjaurių vaizdų ir kraujo. Aš nesakau,kad tai daro visi. tai daro dauguma, skirkit. Labai džiugu pamatyti mergaites ir berniukus to nedarančių. Vien toks elgesys,jog taip nedaro,kaip aš čia aprašiau,priverčia nusišypsoti.
Aš dar norėjau ir apie savo bendraamžes parašyti.. Bet ką aš aprašysiu? Čia jau aš nelabai galiu ką ginčytis,nes ir taip aišku,jog daugumos mano amžiaus panelių vertybės visiškai kitokios, joms galvoje makiažas,alkoholis,cigaretės,tūsai plotai ir t.t,fotografijos,kad tik veidaknygėje daugiau like surinktų... Gaila,jog nieko panašaus mano galvoje nėra. Ar aš parašiau gaila?
Juokauju. Aš tuom begalo didžiuojuosi. Bet negaliu nepaminėti ir to,jog aš save laikau vis dar vaiku. Paauglė? Taip. Paauglystė – tai pereinamasis laikotarpis iš vaikystės į suaugusiųjų pasaulį. Tad aš vis dar laisvai save galiu pavadinti vaiku. Ir taipogi,šiuo dalyku aš didžiuojuosi,jog save galiu pavadinti vaiku. 

*****

Aš neesu įsitikinusi,jog Jūs supratot šio įrašo esmę. Nežinau,ar nors vienas iš skaitančiųjų perskaitė iki čia. Bet aš turiu kuo didžiuotis. Aš vis dar darau dalykus,kūrie prieš 5 metus buvo natūralu,o dabar kažkodėl laikoma-gera praėjusia vaikyste. Nustokim sakyti-anksčiau buvo taip... Anksčiau buvo anaip... Anksčiau buvo šitaip... O kas Tau trugdo imt ir tai padaryti dabar? Invalidas,likai be kojų ar rankų autoavarijoje? Jaučiu didelę užuojautą ir Tave suprantu. esi normalus asmuo,protiškai normliai mąstantis ir turinitis sveikas visas kūno dalis? Prašau,imk ir daryk tai,čia Tavo argumentai nieko nebereiškia.
Parašius įrašą,patraukė būtent Antis muzika. Senai besiklausyta grupė...

4 komentarai (-ų):

karolina rašė...

jo, šiurpu pagalvot, bet auga kažkokių neaiškių debiloidų karta, padėjusių ale ant visko ir triedžiančių vėjus. pakritikuosi - pasakys, kad sužinos kur gyveni ir atvažiuos sup*zdint. dažniausiai tokie visiškam jovale gyvena, ketina pas tėvus likt iki 30 metų ir gyvent iš jų pinigų. aišku, čia ne vien Lietuvoj taip, čia visam pasaulyj. Bet aš vis dar turiu vilties, kad augančioj kartoj bus ir normalių žmonių...

tiesiognu rašė...

Normalių žmonių yra. Juos reikia matyti,ir juos palaikyti.

Ovis rašė...

Aš manau tai yra normalu, kadangi vistiek vaikų kurie vasarą beveik visą dieną praleidžia kieme karta eina į pabaiga. Tiesiog manau viskas per greitai keičiasi. Pasiklausius tėvų ką jie būtent veikdavo tokio amžiaus jie atsakytų, kad retai sėdėdavo namie, o dažniausiai būdavo lauke. Dar norėčiau pridurti, kad net prieš 500 ar 1000 metų suaugę žmonės sakydavo kas bus iš būsimosios kartos, kaip jie išgyvens, tačiau vis dar lyg šiol gyvename ir tobulėjame. Taigi toks jau gyvenimas ir nieko jau čia nepadarysi.

tiesiognu rašė...

Nesupratau ką norėjai pasakyt. Tipo-plaukiam pasroviui,su visai šūdais,ir nieko nedarome?
Sakai,tėvai sedėdavo namie mažai? Lauk nuo kompiuterio ir eil į lauką. KAS trugdo? Joo,mes visi galime kažką čia paaršyti nete,panašaus ką tu>čia normalu,ankčiau taip,dabar taip, vos ne-SUSITAIKYK su tuom. Ne toks aš žmogus,kad taisktyčiaus su tokiais dalykais

 
;