2011 m. birželio 24 d.

Chatroullete

Atėjo ir pas mane į blog'ą laikas,kai pakalbėsiu apie šį Dievo atrastą tinklapį :D Iškart perspėju-nekalbėsim apie se*o ištroškusius žmones,kurie ten lankosi. Nepatikėsit-bet ten ištiesų yra pakankamai žmonių,su humoru :D
Taigi. Kadangi Joninių naktį nebuvau su "draugais" (mat visi turėjo savų planų, kuriuose nebuvau įtraukta aš. nNa,iškart ir pasakiau priežastį, dėl kurios žodį-draigai-parašiau kabutėse), tai turėjau laisvo laiko naktį. Miegot nesinorėjo. Taigi, nuėjau,kaip ir minėjau,į Dievo sukurtą tinklapį chatroullete. Žinoma,po kokių 50 paspaudimų mygtuko "Next", atradau Italą. Na, iškart klausė,kaip visuomet-kiek metų,iš kur.  Gerai,kad jam buvo 16, tai nieko tokio. Kadangi aš į tą tinklapį nuėjau tik pasirašinėti,ne daugiau, tai aš jam tai ir pasakiau(žinoma,pokalbis buvo anglų kalba). Tuomet jis paklausė,ar nenorėtum daugiau,negu tik susirašinėti(chat). Aš jam sakiau ne. Ir kokių 10 minučių aš jam tai įrodinįjau. bet jis linksmuolis,su tuo nesusitaikė,ir tuomet jis tęsė. paprašė jog atsistočiau ir parodyčiau savo kūno linijas. Tuomet jau 5min. įrodinėjau,jog to nedarysiu. Na, jis ir vėl su tuo nesusitaikė. Ir tuomet jis atrado vieną  tokią įprastą priežastį,kodėl aš tai turėčiau daryti jam,nepažystamam žmogui. O ta priežastis buvo štai tokia-rytoj mano gimtadienis,padaryk man siurprizą.
:DDDD
Tuomet jau 10min. įtikinėjau,jog to nedarysiu(ir vėl), o tuomet aš klaviatūra kažką suspaudžiojau ir atsijungė :D Tuomet dar su belgu(taip,jis buvo labai ramus :DD ) ir amerikiečiu susirašinėjau,ir situacijos buvo labai panašios,o patys susirašinėjimai nelabai kuom skyrėsi :DD
Tai va, šiam kartui tiek :DD Ir šiaip ten linksmų žmonių ne vieną galima sutikti,tik reikia linksmai mokėt su jais bendrauti :))

4 komentarai (-ų):

Marcelė rašė...

Ucch, tas chatroullete yra gėris xD

tiesiognu rašė...

Tai jau jo :DDD
Jis(tinklapis),kaip ir sakiau,tikrai moka pakelti nuotaiką :DD

Diana rašė...

chatroullete rimtai yra jega, ten juoko doze visai savaitei garantuota ;-D

tiesiognu rašė...

Nu :D O jei dar prie to chatroullete prisijungi būdama/s ne viena/s o su draugais, tai išvis :D

 
;