2011 m. birželio 29 d.

PC games


Hell yeah, dabar pakalbėsiu apie juos. Visų pirma,pasakysiu kokius mėgstu ir esu kažkada žaidus - strateginius( Na, jis vienintelis,kurį mėgstu, tai-Desperados. Wanted dead or alive), Sims'ų žaidimą (treti simsai patys geriausi :DD Tik galėtų mano kompiuteris juos pavežt normaliai 0.0) ir online. Online žaidimai-runescape, CS, OkMu, GTA ViCity(ar kažkaip panašiai xD ) , Tales of Pirates ir dar kažkokius esu žaidus xD Pats mylymiausias- Desperados( 4ever&ever). Antroje vietoje simsai. Trečioje-Tales of Pirates. Ketvirtoje-RS(Rune Scape). Va, mano žaidimų ketvertukas :D Pakalbėkim apie žmones, kurie perdozuoja tokių žaidimų. Ir turiu ne vieną tokį pažystamą(puse mano klasės draugų). Dažniausiai jie perdozuoja CS arba Lineage II(antro arba pirmo. Sakė II versija geresnė xD ). Tuomet jie atsikelia  ryto(laisvomis dienomis), jungia pc ir sėdi. Sėdi.Sėdi.Sėdi.Mama atneša atsigerti.Sėdi.Sėdi. mamos paprašo duoti valgyti. Sėdi. pavalgo.Sėdi. Sėdi. Atsigeria.Sėdi. patranko klaviatūrą. Sėdi. patranko pelę. Sėdi. Parėkauja. Atsigeria. paprašo valgyti.Pavalgo. Į tuealetą nueina. Sėdi. Sėdi. Atsigeria. Parėkauja. Eina miegoti(apie 02:00. Na,mano klasiokas vienas eina miegoti 6 ryto). Mokyklos dienomis,jie viską daro taip pat, tik jei nueina į mokyklą, tai keliasi puse 8, grįžę į mokyklos sėdi prie pc ir tęsia savo darbus. Eina miegoti taip pat tokiu pačiu metu. Kompo nė nereikia jungti grįžus iš 2 pamokų mokykloje, nes jis būna įjungtas tik išlipus iš lovos. Tokių žmonių būdas? Dėmesio stoka,išsišokimai,vaidinimas kietais. Nedogžodžiauja(jei keiksmažodžių nelaikysime žodžiais). Šypsenos veide nebūna. Su pleiskanom ištisas dienas galvoje. Pas vieną klasioką jų galima rasti ir antakiuose. (Žinau,negražu šitaip ant savo klasės draugų,bet ar tiesą paneigsi). A, dar viena būdo savybė-agresyvūs. Vieni nešiojasi peilius kuprinėse vietoj vadovėlių,kiti mosuoja kumščiais prie pradinukus.Toks tas gyvenimas "nolifer'ių".
vlogai. Aš vieną tikrai sukursiu. Prižadu. Gal tai bus rytoj,huh? (sun)
Gal koks perdėtas įrašas, gal pamatę klasiokai stūms ant manęs,kad pati tokia esu,jog tokias "pievas" (jų akimis) rašau. Bet... Vargiai jie tai pamatys, juk CS ir Lineage laukia. Waiting. Waiting. Still Waiting.
Čia šio įrašo pabaiga. Ate mylimukai. LOL xD

4 komentarai (-ų):

Marcelė rašė...

Kažkada žiūrėjau dokumentinį filmą apie online žaidimus(labiau apie žmonės kurie juos dievina), labai patiko. Nuostabu pagalvojus, kad žmonės virtualioje erdvėje randa savo meilę.
Lietuviškieji žmonės be gyvenimų (Ei, kalbininkai, siūlykit žodį XD) iš ties agresyvūs, žiaurūs ir t.t, nors ir tarp jų atsiranda mielų žmonių, matyt priklauso ką lošia xD
Būtinai daryk vlog'ą! Ir padaryk tokį, kad net mane įkvėptų, nes jau atsibodo nieko neveikt, tai bent youtubą užkariausiu XD (Man truputi egoizmas pro kraštus laša XD)

tiesiognu rašė...

Joo, pasaulyje ištiesų yra žmonių, randančių ten savo meile. :DD Net keista ištiesų :DD O dėl vlogo,tai kaip nors.. :DD

kačiolakis rašė...

Runescape! Jėga :D. World of Warcraft nelošus? :DD
o vlogai tai blyn ir aš norėčiau vieną dieną sukurt :D

tiesiognu rašė...

Deja, bet ne :D Gal kokį kartą netyčia iš pusbrolio rankų buvau paėmus pažaist tokį daiktą,bet tikriausiai,jog ne :DD

 
;