2011 m. liepos 13 d.

Apie citatas ir ne tik.

Sveiki,aš jūsų jau pasiilgau :D Nors kam tai rūpi,vargu ar išvis kas nors čia iš lietuvių skaito xdd Taigi,šiam įrašui ruošiausi kelias dienas. Rinkau citatas/žodžius/posakius, kurie,mano akimis ir ausimis, skamba ir atrodo kvailai ir net labai apgailėtinai. Taigi, aš paryškinsiu žodžius/citatas, o paskui jas pakomentuosiu,ir pasakysiu savo nuomone apie tai :D

Aš esu ta/s,kurio/s tau reikia.
Jei šiuos žodžius sakysit savo antrajai pusei,ar žmogui,kuris jums patinka... Jūs būsit vieni kvailiausių žmonių,kūriuos teko sutikti jam/jai. Dabar pasitelkiam savo smegenis ar bet ką,kas vietoje jų, ir žiūrim į šį sakinį logiškai,kaip normalūs žmonės.  Pirma-mes patys savęs nepažystam iki kaulų čiulpų, patys ne visada žinome,ko ištiesų norime. O apie kito žmogaus pažinimą visai tyliu. Mes negalime ir kito žmogaus pažinti taip gerai,kad žinotumėm,ko jam/jai reikia, kokio/s jam/jai reikia. Taigi, gaunasi kažkas panašaus į savo nuomonės  peršimą kitam asmeniui? O gal ir nevisai. Bet esmė ta,jog tai sakydami jūs labai suklysite. Juk ir patys susimąstėte,koks kvailas šis sakinys.

Laikui bėgant, mes visi tampam vienodais ir tiesiog būti kitokiam-sunku./ Tu toks/ia pat,kaip kiti/os-niekuom nesiskiri.
Kažką panašaus kalba internete dauguma pesimistų ir tų "kietuolių",kūrie nori tiesiog "pastūmti" ant kitų ar tiesiog pasirodyti "kitoks". Pirma-tai jau mūsų išvaizda visų skirtinga-nosies forma, akių plotis,spalva, šukuosena, nagų foruma ir panašiai(taip,pabūkim smulkmeniški, taip pat nekalbu apie paneles(dažniausiai būna panelės),kurios seka mados keliu,ir dažnai būna jog nusiperka tuos pačius rūbus ir juos nešioja.). Antra-mes visi turim savo pomėgius. Aktualiausias pomėgis-klausytis muzikos. O juk be jos mes dažnai nė žingsnio nežengiam iš namų. Bet juk visiiem patinka gera muzika. O jei dauguma mėgsta tokią gerą muziką kaip-AC/DC, Queen ir kitos tų metų grupės? O juk tokios legendinės grupės patinka kone kastrečiam suitiktam asmeniui. Na,gal ir kasketvirtam,nesvarbu :d Tai,ką, jei jau tiek daug žmonių mėgsta tokią muziką,mes drįstame kaltinti juos,jog jie vienodi?negali išsiskirti? Ar dėl to reiktų klausytis garažuose grojame metalo? Ar Yvos? Nemanau. Ir taip,kaip su muzika, būna ir su kitais pomėgiais. Elgsena-rašyti FB trumpinius,tokius kaip-lol/BRB/IDK ir panašiai. Bet juk Tu naudojiesi internetu. Bendrauji ir su žmonėmis iš svetimų šalių. O juk jie tai daro,naudoja trumpinius,nes dažnai turi reikalų,ir tiesiog rašo trumpinius. O juk tu matydamas kažką gero internete,tai būtinai panaudosi. O mums,lietuviams, dažnai trumpiniai būna kažkas gero(nekalbu apie visus, juk visada yra iššimčių). Mes patys naudojam trumpinius,net ir nelietuviškus,bet dažniausiai naudojamas-krč. Man taip atrodo. Na, ir šiaip yra daug pavyzdžių,o kadangi jau šioje citatoje aš išsiplėčiau, tai čia ir baiksiu.

Perbėgus juodai katei tavo kelią, ženk tris žingsnius atgal, kitaip-laukia nelaimė. 
 Čia toks bobučių prietaras. Bet ar katė kalta,jog ji tiesiog perbėgo iš vienos kelio pusės į kutą,o per tą kelią netikėtai ėjai tu? Ar ta katė kalta,jog yra juoda? Girdėjau,jog tiesiog tokių kačių(juodų) organizmas gamina kažkokios medžiagos per daug,todėl ir kailis juodas. Tad nereikia kaltinti dėl tokių menkniekių katės,ir čia jokios nelaimės nebus. Tiesiog perbėgo ir tiek. Nieko keisto. Tad, šis sakinys/prietaras taipogi yra visiškai neteisingas.

Lietuvos talentai. Teisėjų vertinimas- "Man patiko, sakau taip".
 Dabar išanalizuokime šį reikalą. Lietuvos talentai. Ką mes vadiname talentu? Man atrodo,jog dauguma žodį-talentas, supranta ne dalyką,kuris žmogui patinka, o dalyką, kur reikia tam tikrų sugebėjimų, kartais ir keistų sugebėjimų. O laidos "Lietuvos Talentai" teisėjai,talentus supranta kaipžmones, kurie patinka jiems. Na, tarkim, man patinka mano kaimynas(įsivaizduojamas). Jis apsirūkęs,prasigėręs ūbagas. Tačiau turi gerą humoro jausmą ir šiaip yra linksmų plaučių. Tad aš jau jį galiu vadinti talentu,tiesa? Nemanau. Išvis, lyginti dauguma Lietuvos talentų su kitų šalių... Lietuva nėra tokia jau tikrai talentinga. Manau,tikrieji Lietuvos talentai į tokį š**ą kaip ši laida neina. Jie ir be šios laidos sugeba tiek Europoje,tiek Pasaulyje garsinti Lietuvos vardą. Taigi,čia ir baiksiu apie šią citatą.

Crocs avalynės reklama - "Žaibas, ne batai."
 Išgirdus šį sakinį reklamoje,iškart į galvą šovė tokia mintis- tik Dievai gali nešioti žaibus vietoje batų. Na,kiek žinau,aš esu žmogus,tad žaibų neketinu nešioti ant kojų vietoje normalių batų. Nežinau kaip jums,jūsų teisė rinktis. Bet tai tik patvirtina,jog ta reklama reklamuoja tikrą š**ą gražiais žodžiais.

Na,ir pabaigoje,tikriausiai,šių citatų, vienas,visai ne į temą, mano šeimos palyginimas,gamėtinai linksmas :)
Žiūriu aš,mano tėtukas ir mamytė TV. Tėtis įjungęs TV3,kur rodo šou-"Pasirink mane"(Tikriausiai visi esate apie šį daiktą girdėję, jog ten tokia pat komedija ir kartu tragedija kaip ir laida "Kitas".). tėtis žiūrėjo,nes jam buvo linksma. Kadangi,mano mama kiek rimtesnė,pradėjo aukštu tonu sakyti tėčiui,jog įjungtų kanalą LNK,kur rodė "Farai". Mano tėtis nesutiko. Tada mama atėmė pultelį,ir įjungė LNK. Na, čia linksma tik tai,jog man atrodo,kad atvirkščiai su laidom turėtų būti-tėtis turėtų mėgti Farus,o mama-Pasirink mane. :dd Na,bet čia jums nejuokinga. Tad čia ir baigsiu ;)



2 komentarai (-ų):

Marcelė rašė...

Tiesa, tiesa xD
Pralinksmino mane šitas įrašas :D

tiesiognu rašė...

Oba,ačiū :d Nemaniau,jog jis(įrašas) gali tai padarti(pralinksminti žmones) :DDD

 
;