2011 m. liepos 20 d.

Questions


Klausimai. Štai,pasakiau jog kitame įraše apie juos rašysiu,tai ir rašau :D paruošiau šį kartą 10 man kylančių klausimų. Žinoma, jų yra daugiau,bet čia tokie paprastesni. Žinoma, pasedėjus ir pagalvojus,atsakymą paprastą gal ir būtų galima rasti,bet... labai tyngiu. Gal ir jums tokie klausimai kyla,ar bent vienas iš jų, tai gal padiskutuosim? :D Taigi, pradedu savo klausimus.
1.Ar tu, aš ir visi žmonės yra verti tokios dovanos kaip-gyvybė?
Man atrodo,jog neretai žmonės,kurie turėtų gyventi amžinai, miršta dėl tų žmonių,kurie tos dovanos neverti. Gal jums ir atrodo kvailai šis klausimas, bet aš į jį atsakymo nerandu.
2. Kodėl per laidą " Aš myliu Lietuvą" - rodo jaunimą,kuris myli tik save? 
Rimtai. Kai žiūrėjau pirmas serijas,maniau,jog tai tikrai labai gera laida bus. geras šou. Bet jau trečioje serijoje(po kurios jau nebežiūrėjau šios laidos/šou), įsitikinau,jog čia labiausiai Lietuvą pašiepianti laida. Tie žmonės, kurie sudaro komandas, įsivaizduoja esantys žvaigždėmis,garsenybėmis,ir tiesiog nori išpopuliarėti televizijoje. Visai kaip žmonės, kurie eina į laidą "Kitas". Man šlykštu į juos žiūrėti, žmoes, kurie apsimeta mylintys Lietuvą. Bet jie myli tik save,o aplink save esančius žmones nori sumušti. Taip daro vyrai. Moterys ten tik žliumbia,vaidina nuskriaustosiomis. Ir nori išpopuliarėti. Aš drąsiai galiu sakyti,jog Myliu Lietuvą. nesakysiu kodėl,nes čia jau nueičiau į kitą pusę, bet... Tikriausiai į tą šou/laidą surinko žmones,kurie nepatyrė meilės vaikystėje,ir dabar nežino,ką reiškia mylėti. Žinoma, jūs gal ir rasite į šį klausimą atsakymą,bet aš jo nerandu.
3. Kodėl jaunimas, paaugliai,kurie turi savo internetinius dienoraščius/tinklaraščius/blog'us, nori tapti populiaraiais internete su savo mintimis? 
Ne vienas lietuvis paauglys ar šiaip žmogus,turi tokį daiktą,kokį turiu ir aš ir jame jūs esate. taigi, ne vieną aš ir esu aplankius. Ir žinoma,ne viename tinklaraštyje pastebėjau,jog dauguma paauglių nori išpopuliarėti internete dėl savo minčių, tinklaraščio. Dauguma mano,jog jų mintys prilygsta,tarkim, Markso mintims. Ne vienas žmogus man yra rašęs,jog šiame tinklaraštyje rašau įdomias mintis,ir jos nėra banalios,bet gink Dieve, nenoriu išpopuliarėti internete. Džiaugiuosi,jei aš aplamai randu komentarą po savo įrašu. O čia,matai,nori tapti žinomais dėl savo minčių... Pašli jie tegul į sodą su savo mintimis... Juk mes visi mąstom ir sumąstom tikrai neblogų sakinių, frazių... Taigi, aš ir į šį klausimą neturiu atsakymo.
4. Kodėl vairuotojams taip patinka pažeidinėti kelių eismo taisykles?
 Nesuprantu,kodėl. Tikriausiai kai pati vairuosiu automobilį,suprasiu. bet dabar man niekaip neišneša mano smegenys,kodėl. Suprantu kai greitkelyje tarkim 100 leistinas greitis,o važiuoja 120(jei automobilis tiek ištempia :dd ). bet kodėl mieste viršija greitį? Kodėl vairuoja išgėrę alaus butelį? Kodėl važiuodami neužsisega saugos diržo,kalba telefonu? Ach, tikriausiai ne mano kvailai galvai tai suprasti.. xd
5. Kodėl iškertant kokį nors miško plotą, yra paliekami keli medžiai,vienas nuo kito 3 ar 4 metrais atitole?
 Čia tikriausiai žino atsakymą miškininkai,bet aš ne. Man žiauru žiūrėti,kai yra kertamas miškas. Ir paliekami keli medžiai, jog žalotų tokių žmonių,kaip aš, aikis. Taip,labai branginu gamtą,miškus ir panašiai. Žodžiu,esu "žaliukė"(ne pilnai). Na,kiti pasakytų, jog jei ne medžių kirtimas,neturėtum baldų namuose ir panašiai. Velniop tai, aš negaliu žiūrėti kai yra kertami miškai... Jau vien kokius nuostolius patiria miško gyventojai....
 6.Ar yra vyras,turintis blogesnį gyvenimą už serialo - "Vedęs ir turi vaikų" žvaigždės -Elo Bandžio?
 Čia toks juokingesnis klausimas, bet rimtai,man įdomu xd Tikriausiai,jog ne.. xd
 7. Kodėl vyrams taip patinka alus?
  kartais atrodo,jog dėl alaus jie išžudytų savo šeimą. Atrodo,jog kai kurie nė dienos be alaus naištvertų... Atrodo,jog alus jiems atstoja puse gyvenimo. Žiauru. Tikriausiai jei pati būčiau kitos lyties atstovas, tai suprasčiau,bet kadangi esu mergina, nelabai suprasiu... xd
 8. Kodėl pas mane štai tiek žmonių (žiūrėti žemiau esantį paveiksliuką)aplankiusių mano tinklaraštį,bet komentarų tiek mažai? xd
 Rimtai nesuprantu. Jei jau aš aplankau kokį nors tinklaraštį,tai paskaitau,pakomentuoju. O čia..gėda. :d Nors praeitame tinklaraštyje lankytojų buvo daugiau, bet.. Komentarų vargu ar daugiau :D Žodžiu, labai norėčiau daugiau komentarų, nes,kaip matau pagal skaičius, lankytojų yra mano tinklaraščio. xd
 9. Kodėl kai mergina susitinka su mergina,vadinama-susitikimu, o kai mergina su vaikinu-pasimatymas?
 Na, jei mergina ir vaikinas vienas kitam patinka,tai suprantu. O jei tai yra tiesiog senas tavo draugas? Klasiokas,kuris persikėlė mokytis į kitą mokyklą,ir tu nori tiesiog susitikti? labai užknisa kai taip vadina... Nesuprantu. nesuprantu. Šalala :D man jau galva perkaito nuo šių klausimų :x Na,bet čia nepradėkim reikšti savo ambicijų :DD
10.  Kodėl dauguma linke būti ne tuo,kas yra ir žeminti kitus?
 Tai pastebėjau tarp lietuvių...  negaliu spręsti taip apie užseniečius,nes aš su jais nelabai bendrauju :d dabar gal atrodys,jog kritikuoju Lietuvą, bet gink Dieve,taip nėra. Tik mane labai nervina,kai internete vis daugiau pasireiškia žmonių, kūrie vaidiną kažką,kuom nėra... Ir paskui žemina kitus. bando pasirodyti "kietais"... nesuprantu,iš kur kilo tokia mada? O.o Man šlykštu žiūrėti į tokius žmones ir matyti tokį jų elgesį o.o

Viskas. Su klausimais baigta. Dabar apie kūrybą... Vakar besirašinėdama su Marcele tvirtai nusprendžiau(nors nelabai jau ir tvirtai xd), jog kursiu naują tinklaraštį savo istorijai. Apie ką ji, dar neatskleisiu. Nors šiaip ar taip ji jums tikriausiai pasirodys neįdomi.. Bet neesu įsitikinusi,jog verta tai daryti dėl vieno/dviejų skaitytojų. jei jau perskaitei šį įrašą, parašyk komentarą. bet kokį, tarkim-aš skaitau. Tuomet žinosiu, jog ne dėl vieno, diejų skaitytojų rašysiu. Ačiū už dėmesį, iki. O kitas įrašas gal bus apie tikrają mane, nors irgi bus neįdomus kaip ir šis įrašas. xd

4 komentarai (-ų):

Ovis rašė...

1. Tiesa
2. Nežiūrėjau tos laidos (ir nenoriu žiūrėt). Kiek girdėjau iš draugu ir pažįstamų ta laida daro tik gėda Lietuvai.
3. Mano manymu jeigu nori būti populiarus(-i), turi turėti kažkokia unikalią idėja. Rašydamas blogą aš tikrai nenorėčiau išpopuliarėti vien dėl to, kad negalėčiau taip atvirai rašyti. Atsimenu laikus kai kažkiek populiarus buvau. Svetainėje lankėsi apie 500 žmonių per dieną, kasdien kas nors pridėdavo prie skypo, serveryje išvis mane ten garbino, paskui tai tiesiog atsibodo ir nutraukiau visą projektą. Na per daug įsirašiau. Esmė tame, kad populiariam būti nieko gero, tai tiesiog vargina.
4.šito pats nesuprantu, ypač mieste kur niekur nepriskubėsi, nes ant kiekvieno kampo šviesoforai
5.šito irgi pats nesuprantu, gaila medžių :|
6.būna ir blogiau manau :D
7.sunku paaiškinti, bet manau visi išgeria tiek turtingi tiek ne. Daugiausiai žmonių nusigeria iš liūdesio, iš neturėjimo pinigų iš atsibostančio gyvenimo arba iš milžiniško streso. Bet tai tikrai nėra išeitis. Jeigu šiaip per šventes nusiperka tai tiesiog, kad žmonės kalbėtų atviriau ir būtų linksmesni, bet dažniausiai per dozuoja ir kitą dieną neatsikelia iš lovos.
8. kadangi kompiuteriuose nusimanau daug tai teks tave nuliūdinti. Daug apsilankymų yra iš paieškos sistemų robotų arba reklamuotojų.
9. šito tikrai niekad nesuprasiu, kvaili stereotipai.
10. šiaip pastebėjau, kad užsieniečiai taip nedaro kai ko nors paklausi atsakys ir nesijuoks , kad nežinai, o gana daug Lietuvių patys sužinoję prieš kelias juokiasi iš kitų. Nesakau, kad visi Lietuviai taip daro, bet gana daug. Gal vėliau bus tokių mažiau...

Ir omg čia greičiausiai pats ilgiausias komentaras kurį esu rašęs

tiesiognu rašė...

Dėl tų apsilankymų,dėl tų robotų tai abejočiau,o dėl reklamintojų pilnai sutinku,jie reiškiasi pas mane cbox'e xD Ačiū už tokį komentarą, gera paskaityti kitų nuomone :)

Diana rašė...

na su tais komentarais as irgi nesuprantu, pas mane lankytoju irgi yra ir pastoviu, bet komentaru vienas kitas :D lietuviai tinginiai ;-\

tiesiognu rašė...

Savanaudžiai, kai keiksnoti mintis,tai sugeba, o taip protingo parašyt neišstengia xD

 
;