2011 m. liepos 4 d.

Naminukai

Taip, šiandien čia parašysiu neįprasta tema-Naminukai. Norit pasakysiu kai ką? Jie egzistuoja(: Ir šiandien įsitikinau perskaičius šį straipsnį - spausti. Tai vat. Ir kai buvo straipsnyje sakoma, jog su jais galime bendrauti "tarptautine kalba"- mintimis... Man šį kartą rašyti apie naminukus būtent ir pasakė žodžiai mintyse. Ir tai nebuvo mano nuomonė. Tai lyg būtų... Lyg aš skaityčiau kažkieno mintis,ir man kažkas sakė mintyse-rašyk apie naminukus. Povelnių, tikiu jog tai nebuvo mano išsimanymas :ddd Mat aš lengvai tikiu tuo "paraleliniu" pasauliu. Rimtai :d Pvz, man kartais net atrodo,jog galiu matyti dvasias :ddd Ir su jomis bendrauti. Taigi,ir tais naminukais tikiu. Ir atrodo,jog jis dabar žiūri į mane irdžiaugiasi,jog apie ta rašau. Mat tas parapsichologas sakė,kad jie mėgsta dėmesį. :dd   Tai vat,ištiesų ir jūs galėtumėte tuo visu daiktu pasidomėti :dd Būtų tikrai šaunu :)
Dabar mano sesuo išsidirbinėja ir užgula man ekraną kompiuterio, matau tik klaviatūrą ir rašau :DD Mano sesei, kaip ir naminukams,labai reikia dėmesio :DD Dieve,kaip aš moku viską susieti :DD Aš genijus :)) 
Kaip pastebėjot(jei karts nuo karto aplankot mano internetinį dienoraštį/tinklaraštį/blog'ą), vėl naujas stilius :DD Nieko įmantraus. Gal pavyks kada blogskiną užsidėti xD Tikėkimės. Nu čia ir baigiu. Va dabar. Va. Iki. Geros dienos.Ačiū kad skaitėte. bye bye :DDD

4 komentarai (-ų):

kačiolakis rašė...

dėl tų naminukų, tai kažkaip bendrauti su jais neteko, gal reiks pamaloninti, kaip rašė strapsnyje, tik vargu, ar tėvai mane supras, veikiau palaikys išprotėjusia :DD
gražus šitas stilius ;)

tiesiognu rašė...

Aš daviau mamai paskaityti,tai visai rimtai į tą straipsnį žiūrėjo xDD
Ačiū :))*

Marcelė rašė...

Atsimenu kai buvau maža mergytė mane nuvežė pas kažkokią močiutės draugę į kaimą, pirma karta karvę pamačiau, su tolimais pusbroliais susipažinau (ir nuo to laiko nebemačiau...), bet čia jau kita istorija, istorija kuria noriu papasakoti yra būtent apie naminukus. Pasakojo man, kad dažnai tuose namuose bilda ir pan. Iki šiol nežinau ar juokavo, kad vaikui įdomiau ar rimtai kalbėjo. Nors aš pati tik dalį tos dienos pamenu, kadangi mažytė visai buvau xDD
P.S Dizainas man labai patinka. Toks paprastas, bet gražus ;)

tiesiognu rašė...

Marcele, geeras :D
Ačiū :) Nors pakeičiau ištiesu tik kaikur šriftą ir foną xD Na ir žodžius... xD

 
;