2011 m. rugpjūčio 31 d.

Paskutinis

Įrašas
Šią
Vasarą.
Tai ką. Visus labai sveikinu su rudeniu ir vis artėjančiomis kitomis vasaros atostogomis. Labai tikiuosi,jog kiekvienas skaitantis šią vasarą praleidote prasmingai,ir turite neišdildomų įspūdžių iš šių metų vasaros  ;))
Dabar parašysiu keliomis temomis.
Skype smile'ai. Pas mane jie atsinaujine,kaip ir pas dauguma. Ir jei pas tave,skaitytojau,jie atsinaujine,kokia tavo nuomonė apie tuos naująsias skaipo šypsenlėes? Pvz,man jos šlykščios,ir dabar jų nebenaudoju. Norėtūsi senesnių...
Gyvenimas. Važiuojant į oro uosta,pasiimti brolio ką tik atskridusio į Lietuvą iš UK, sumasčiau tokį dalyką apie gyvenimą. Aš turiu 2 gyvenimus. Pirmas-kokį aš matau/gyvenu, ir tokį,kokio aš norėčiau. Tad aš kiekvieną kartą mažais mažais žingsneliais iš tokio gyvenimo,kurį gyvenumkeliauju į gyvenimą,kokio noriu. kelias ilgas,sunkiai įveikiamas,bet dėl visko reikia pakovoti. Turėkite tai omeny,o ne pirmai pasitaikiusiai progai nuleiskite rankas. Nors pati neretai tai darau. xD Čia tiks šioks toks patarimas: http://www.great-advice.lt/12689
Dabar apie susitikimus. Gal kas į Jonavą per atostogas pirmąsias norėtų atvaryti? :) Mielai priimčiau kiekvieną. Juk naujos pažintys dar niekam nepakenkė ;) Išskyrus tiems,kas susiję su mafiją ar šiaip nešvariais darbeliais :dd Tad jei norite,mielai galite rašyti man į komentarus,jog norite susitikti,o toliau ten pratęsime. Kadangi žinau,jog skaitytojų minimumas,o ir norinčių koks tik vienas,galinčių-0, tad nieko labai nesitikiu. :dd
 Šiaip esu užsiėmus pastaruoju metu,tai čia ir baigsiu. Ačiū jog skaitėte,ir linkiu visiems džiaugtis paskutinėmis vasaros valandomis. ;)



3 komentarai (-ų):

Ovis rašė...

gal ir visai įdomu būtų. tik va nežinau kaip dėl transporto :|

kačiolakis rašė...

Aš iš norinčių, bet negalinčių :D.

tiesiognu rašė...

Ovis,ta prasme-dėl transporto nežinai? Nesupratau :D
Gukut,labai panorėk ir sugebėsi XD

 
;