2011 m. spalio 3 d.

Narkomanė


Jaučiuosi lyg rimtai būčiau narkomanė. Lyg apsėsta... Toks tvirtas jausmas,kurio tiksliai negaliu apibūdinti. Šią dieną galėjau vadinti tikrai vykusia. Bet juk man,Justinai D. , nebuvo dienos,kad nuo pat to momento,kai atsikeli,iki pat to momento,kai užmerki akis ir atsiduri savam pasaulyje,viskas būtų tiesiog gerai. Būtent prieš keletą akimirkų pastebėjau žmogų,kuris man pradeda net labai nepatikti... Svarbiausia,jog tas žmogus man visiškai nieko nepadarė! Va kaip būna.... Sudėtinga situacija iš tiesų.
Labai noriu pabūti čia...Taip,ČIA! Nes čia aš jaučiuosi saugi,nes čia nesvarbi niekam mano nuomonė,o ir kitų nuomonės retai čia sulauksi. Nes čia aš esu savimi. Noriu žmogaus šalia,kurį galėčiau apkabinti. Tėtukas miega. Lieka Gintarė. Gintariuk!!!Ai. Šauk nešaukus,visvien neišgirs.. :D 
Aš vis pamirštu užsirašyti mintis! Kol grįždinėjau iš miesto,buvau tokią mintį surezgus o.o Buvau vienam tarpui net pasididžiavus savimi,jog vis dėlto mano mintys nėra jau tokios ir baisios. Dabar reikės BŪTINAI užsirašyti kur nors tas mintis. 
Neprasmingas šis įrašas... Bet taip norisi rašyti! Apie bet ką! Savaitgalis buvo labai geras Gintariuko dėka :]] Naktiniai pasivaikščiojimai su nuostabiu žmogumi-vienas geriausių ir nemokamų dalykų pasaulyje! Ach... Nejaugi aš taip jaučiuosi jau vien dėl to,jog JAU pasiilgau sesės? Gali būti... Aš nespėju su ja atsibūti per 2 dienas! Labai myliu savo sesę. Visas  tris labai myliu! Ir brolį. :) Kuris dabar dirba :x Būtent šiuo momentu. Žinau aš viską.. >:) Dažnai atrodo,jog turiu nuostabiausią šeimą pasaulyje :) Ir jeigu tu taip pat manai,jog tavo šeima yra geriausia pasaulyje, spausk Like! Juokauju.Atsibuskit žmonės! Šią temą pratęsime kitoje pastraipoje.
AUKOS. Pastaruoju metu įsitikinu,jog nesu jau aš tokia baisi noliferė-asmenybė,kuri yra priklausoma nuo vieno ar kito daikto. Aš net pašiurpstu,kai pamatau,kaip mano pažystami žmonės yra priklausomi nuo TV.... o.o Aš dar normalus žmogus,palyginus o.o Jau jeigu laiškus vadinti beverčiais ir bereikšmiais... Jei sugeba pasakyti,jog tie laiškai yra beprasmiai,ir paklausti-kokio velnio tu siunti? Bet tai bleeeee,kiek tu pinigų išleidi ant tų laiškų.... Nesuprantu,kam visa tai,kai gali tiesiog imti ir parašyti sms arba paskambinti per skaipą. Ir tuomet norisi tą žmogų pasiūsti ten kur nesueina. Laiškai yra toks dalykas,kurio negalima vertinti blogai. Jie turi būti reikšmingi mūsų gyvenime tiek pat,kiek kompiuteris! Džiugu,jei tau kompiuteris nėra reikšmingas. Žodžiu,esu nusivylusi kai kuriais žmonėmis....
 

2 komentarai (-ų):

Ovis rašė...

kaip tau gerai kai turi tiek daug artimų žmonių kurie tave supranta :|

tiesiognu rašė...

iki pilno supratimo... Yra tik 1 žmogus. Šiaip,supranta kokie 3 Jei šia skaičiai dideli-man sekasi :)

 
;