2011 m. spalio 10 d.

Statistika


Esate blogos nuotaikos? Išekote,kas jums pakeltų nuotaiką? Užsukote būtent čia. Štai ką aš pamačiau savo statistikoje... Raktiniai žodžiai,kūriuos parašę į google, išmeta ir mano blog'o nuorodą:
lol face 62 >>tokį daiktą panaudojau tik kartą savo blog'e. pasirodo,mėmių aukų vis daugėja.
su rudeniu 7 >>ką nors sveikinau su rudeniu? Buvo tik įrašas apie rudenį... Vienintelis iš 45.lygtais. įdomi statistika,ane?
aciu uz demesi 5 >> šitas tai mane prajuokino. Ačiū už dėmesį. :DDDD
pas mane 4 >>Kas pas mane? Šito tai aš visiškai nesuprantu. Kas pas mane per statistika blog'o??? :D
ačiū už dėmesį 2 >> matot? Be lietuviškų raidžių,šis užrašas turi didesnį skaičiuką. vadinasi, one.lt aukų daugiau internete,nei normalių,lietuvišką raštą gerbenčių,žmonių. Ai ai ai....
black lipstick akvile 2 >> neklauskit kas čia per velnias,pati nenumanau.
game: akmeninis veidas 2>> :DDD<...> šitas,tikriausiai, labiausiai prajuokino. Pirmą kartą tokį žodžių junginį girdžiu. Ir aplamai,kas tokio velnio gali ieškoti googlėje? XD
ka rasyti kad judetu ivairus smailai 2>>ką aš žinau. Apie tai aš savo blog'e nė karto nerašiau. :DD
linksmuolis 2>> kas čia toks linksmas?
mokausi tavęs pasiilgti 2>>Kažkas mokosi manęs pasiilgti? Manau,to išvis nereikia mokintis,nebent esi užkietėjęs bejausmis,ir pagaliau nori pajausti kažką. Žodžiu.
Gera statistika raktinių žodžių,ar ne? :D
Pagal šalis,irgi ganėtinai įdomi statistika:
Lietuva 1.890
Jungtinės Valstijos 51
Rusijos Federacija 32
Didžioji Britanija 20
Vokietija 15
Ukraina 14
Norvegija 5
Brazilija 4
Kinija 4
Danija 3
Rusijos federacija?o.o OMG. Ruskiai.. XD Gerai,nebūkime rasistais... Nustebino mane ir tai,jog iš Kinijos,Brazilijos čia buvo atklydėlių. :D bet kas svarbiausia,jog tiek daug peržiūrų iš lietuvos,ir tik tiek mažai komentarų... Juokdariai tie lietuviai. :D
Šiuo įrašu noriu pasakyti tik tiek. gal dar vakare parašysiu kitą įrašą,rimtesnį. Bet juk statistika tokia kartais taipogi būna įdomi,tiesa? :)

0 komentarai (-ų):

 
;