2012 m. gegužės 11 d.

Trollina trollis, kad mėmė balvonas.

Ah, Trolli Tu Trolli,
Kaimo gražuoli,
Tu juk baidyklė,
Ne skudurinė Marytė.


Gerai, vėl pabodo. Kažkada mėmių eros pradžioje, jos buvo juokingos. Ir dabar tokios. Tik dabar kiek rečiau. Nes jų visur prikišta tiek, jog tai darosi panašu į kebabų prikišta smirdančią kojinę. Jas dabar visi visur kiša. Ir dažniausiai ten, kur nereikia. Lyg šuniui penkta koja. Dabar reikia atrasti žmogų, kūris mokėtų taisyklingai naudoti mėmes ir lygiai taip pat taisyklingai suprastų "Trollio" vardo prasmę. Jau lyg išnyko žodžiai "juokingas", "kvailas", "pašlemėkas", "kietas".... Dabar visa tai apibūdina vienas žodis - Trollis.
Jei nesupranti esmės, tai net nevartok tokių žodžių visur, nes nuo to Tu neatrodysi "kietesnis"... Štai kodėl aš tiesiog nekenčiu madų. Beveik visų. Nes jos arba žmogų padaro kvailiu, arba sulygina masę žmonių lyg špakliuotė per cementuotą grindinį. Aš neketinu sakyti tų žodžių prasmės, nes čia turipajausti. Skamba "nolifer'ių" kalba. Bet pripažįstu, nemažai laiko praleidžiu prie kompiuterio. Ir aš kaip savo 6 pirštus žinau, kad aš ne viena tokia.
Pasaulis praranda genijus. Enšteinas mirė, Bethovenas apkurto va, ir man jau galvą pradeda skaudėti...
Bet aš rimtai. Šiandien nuo tokio tvankaus oro ir uždusti galėjau. Ačiū mano baterijų pakrovėjui, jog daug automobilių gatvėje nevažinėjo, kai ėjau namo. Nes ta tarša būtų mane pražudžiusi ir aš padusus būčiau nukritus ant žemės. Deguonies trūkumas, man silpna, aš mirštu ant žemės ir nė vienas lietuvis per ateinančias pora valandų nė nebūtų manęs gelbėję, nes galvoptų, jog aš eilinė paauglė, kuri prisigėrė iki žemės graibymo. 
O kartais visai gera pagalvoti, kas būtų, jeigu būtų.
Taisyklės. Etiketas. Etkos kultūra. Visos šios normos yra tiesiog sukurti kelių žmonių paistalai. 
Nemandagu/negražu šnabždėtis tarpusavyje (tarp dviejų žmonių) patalpoje, kurioje yra 3 ar daugiau asmenų.
Klausimas: Kokio velnio Tau šnabždėtis esant tik dviese patalpoje?
Atsakymas: Jokio. Tu kalbiesi normaliu tonu arba rėki/juokiesi, kai esat dviese patalpoje.
Išimtys: Tu esi sekamas KGB.
Aš nenustosiu šnabždėtis patalpoje, bet kokioje, vien dėl tokios etiketo taisyklės. Štai kodėl aš esu beveik prieš visus stereotipus/nusistatymus/normas ir panašiai. Gaila, kad aš neesu Dievo trečia koja, ir prieš viską nesugebu atsilaikyti. Nors kam ne vienodai.
Lauke lyja, aš sėdžiu kambaryje su atdaru langu ir "niūchinu" tą kažkokio chemikalo persotintą orą. Kokio cheminio elemento - nebepamenu, bet chemijos mokytoja sakė... Būtent dėl jo mes užuodžiame tą "gaivųjį orą". Ah, jei tik būtų geresnė atmintis, tai ir chemijos pasimokytumėte perskaite mano įrašą. 
Saulės akiniai. Velniop juos. Nusiperka už 10lt kioskelyje pusę veido dengiančius akinius ir juos nešioja patalpoje, kur saulės spindulėlis tik pro plyšį švyst švyst. Išeina į lauką, tai užsideda ant viršugalvio. Protkrušis. Mada. Kai nesugebi nuspirkti tikrų saulės akinių ir užsidedi tamsios, kiek permatomos plastmasės gabalą ant veido.
Ooo taip, aš tokia madinga!

0 komentarai (-ų):

 
;