2012 m. gegužės 23 d.

Šaunu antrąjį beveik tobulą įrašą į Jūsų galvas.

Labukas. Neužgavau? Gerai.

Kaip Tau toks oras? Geras? Šaunu. Oh, neįtiko šaltas vėjukas? Velniop. Nejaugi dar ir įdegti nesugebi, kai aplink Tave vaikšto skrudėsiai? Vargšeli Tu.... Velniop.
Galbūt nelabai tinkamas metas rašyti. Aš neturiu kito pasirinkimo, nes šiandien ilgą laiką pramiegojau, tada kol pabudau iš miego ir kol galiausiai nusiraminau, nebeliko laiko laužui užkurti. Tad teks čia pabūti su savo mintimis. Kaip ironiška ir noliferiška. Velniop. Jau šiuo metu, kas man mažiausiai rūpu, tai tik Tavo nuomonė. Nuomonė apie mane ar aplamai dalykus, susijusius su manimi. Bet mielai išklausyčiau Tavų problemų. Vis dėlto, pomėgis klausyti dar niekur nepabėgo nuo manęs.
Luolz.
Apie ką aš... O taip, aš Tau šiuo metu į galvą skeliu beveik tobulą įrašą. Ir kaip suprantu, Tu vis dar leidiesi tai daryti. Prašymas š anksto - gale įrašo neapsiverk. Ha, ir vėl ironiška? Nemanau. Nors tikrai keista būtų, jei kas nors vekrtų skaitant tinklaraštį. O dar tokį, kaip maniškis. O gal būtų "jėga"...
Paprastos šiuolaikinio gyvenimo tiesos ir, manau, teisingi supratimai bei kvailų stereotipų sulaužymai:
Tai, kad Tu turi daug FB draugų, nepadaro Tavęs socialiniu.
Faktas. Na, visose srityse yra išimčių. Bet. Bet daugelis turi virš 200 draugų, iš kurių mažiau nei pusę yra matę ir su kuriais yra bendravę realybėje.
Oooo, aš socialus, kas galėtų tai paneigti, kai turiu FB'e 249 draugus ir realybėje esu it pelė po šluota? ;D
Aš.

Tai, kad Tu neturi daug FB'e fotkių su draugais, nereiškia, jog Tu esi antisocialus.

Šis nusistaymas nervuoja labiausiai. Kai turėjau veidaknygę, tai tikrai mažai nuotraukų jame buvo, kur esu aš su draugais. Kodėl? Nes aš taip noriu. Nuotraukas pasilieku sau. Normaliausias galima įkelti. Bet ir tai - koks skirtumas? Šiais laikais, su nuotraukomis tokių dalykų pridaryti, kad varge o jergutėliau, nuotraukas visas pasilikti sau. Bet, daugumai tai nekelia jokių problemų, tai tegul, nors ir nuogi fotografuokitės, kelkite į mordaknyžka, kad tik daugiau patinka paspaudimų gautumėte. Gal tie paspaudimai jus išgelbės nuo mirties, kas ten žino.

Tai, kad Tu net neturi anketos FB'e, nepadaro Tavęs nesveiku/antisocialiu/nenormaliu ir t.t.

Ah, ir nebesupranta šiuolaikinis žmogus, jog per dažnai jis užkaista kaip virdulys dėl menkniekių. O juk elektra tokia brangi šiais laikais.... Nebent žmogus = naminis virdulys, kaitinamas tik ugnimi. Tada dujos kiek pigiau atsieina. Manau, tai pliusas, kad žmogus tokios anketos net neturi, nes jis tuomet netampa priklausomu nuo kitų gyvenimo ar žaidimų - nebereikia gauti tos dozės informacijos (deja, visai bereikšmės tačiau taip reikalingos) nuotraukų/tekstų/vide ar dar velniai žino kokiu formatu.



Meheheh, netrukdysiu Tavo brangaus laiko ir šiaip, baigiu šį prot*rūšį. 

Tikiuosi, Tu dabar... Ha, aš iš tavęs nieko nesitikiu, nes Tu per dažnai tyli, arba per daug kalbi visai beprasmiškais dalykais. Negatyvumas? Vėl per daug blogos nuotaikos? Velniop. Ir tuo pačiu sveikinu Tave, jei sėkmingai prisitaikai prie kitų žmonių. Nes aš tai bandžiau tik keletą kartų ir tai nesigavo, tad mečiau šį reikalą į šoną ir toliau būsiu užsispyrusia aš.
Išsivalyk galvą su bliuzu.

0 komentarai (-ų):

 
;