2012 m. birželio 4 d.

Ir štai čia - bedugnė su juodąja skyle.


Muahaha. 
Kaip Jums mokslų metų pabaiga? Aš tai jos dar nematau. Nors su akinukais sėdžiu. Kokia nauda iš aklųjų... Didesnė nei iš normalių. Žmonių. Taip.
Hey, jei ką nors rasi "pilno" internete, prašau pranešti man. Sumokėsiu ir atsilyginsiu. mat ką tik prasedėjau prie kompo 20 minučių ir viską, ką mačiau, buvo "tuščia". Kam tos kabutės, net nesuprantu, nes tai tikrai buvo tuščias reikalas.
Tas dažnas, keistas, nejaukus ir nervinantis momentas, kai Tu ką nors sakai geram draugui, o jis viską, ką gali atsakyti Tau pabaigus: Ką sakei? Žinot, užknisat, kai nesiklausot. Čia aplamai apie žmones. Aha, Tu dabar skaitai ir rėki - O taip, aš visų išklausau, aš geras draugas, ką Tu ble* vaike čia nusišneki?! Atsakai? Skamba maroziškai. Kas tiesa, tas nemelas. Juk žmonės vis rečiau sugeba išklausyti ir vis rečiau žmogui tampa svarbios kito žmogaus problemos.... Jaunimui dabar svarbiausia:
TŪSAI, PLOTAI, VAKARĖLIAI IR FIESTOS, prie to paties nepamaišo ir GANJA, ŽOLYTĖ AR ALKOHOLIS SU ĮVAIRIAUSIAIS NARKOTIKAIS.
O kam tos problemos? Tu jų turi? Perteklius? Imk, užrūkyk žolytės ir melskis visagaliui Bob'ui... Velniop. Geriausias problemų sprendimas yra grynas oras, sportas ir muzika.

R.I.P Eduard Khil... 

Trolololo, pradėjau apie visai vienas su kitu susijusius dalykus rašyti. O taip norėtųsi rašyti tuščiai, kad pritapčiau internete. O kam pritapti? Niekas niekam nėra reikalingas kaip laivui aštuntas uostas. Apsimetu, kad rašau "netuščiai". Ir vėl apie tuštybes. Velniop. Einu pasiklausyti pop'so.
Gal kas pasirašo eiti į lauką ir pasišnekučiuoti prie karštos, skanios ir su medumi arbatos? 
Arbata, citrina ir meilė. 3 dalykai, kurių man pilnai užtektų pragyvenimui. Paraleliniame pasaulyje. Kad išgyvenčiau Lietuvoje, man reikės dar daug metų su daug teorijos, praktikos ir proto knisimu... 
Toks tas gyvenimas, kūrį mes vedžiojame už nosies, arba jis mus edžioja ir tampo už ūsų.
Jei žmonijoje egzistuotų TIK paprasčiausias ŽMOGUS, būtų daug geriau gyventi.... Ir net linksmiau.... Nebūtų vaiko, suaugusio, senio ar paauglio, lesbietės ar gėjo, anoreksiko ar nutukėlio, sveiko ar neįgalaus žmogaus. BŪTŲ TIK ŽMOGUS. Ir štai čia aš galiu pareikšti - aš myliu žmogų. Bet žmogus nemyli gamtos. O žmogus yra gamtos dalis. Tad mes mylėdami vienas kitą, iš tiesų geriam šaltą arbatą.

0 komentarai (-ų):

 
;