2011 m. rugpjūčio 12 d.

I knew it!

Vat ilgai galvojau,ir senai jau sugalvojau,kodėl internetas taip gadina daugelio paauglių bendravimą. Ilgai tą supratimą laikiau savyje,nes galvojau,jog visi -ino ir supranta kodėl. Bet man nusispjaut,aš noriu rašyti,ir rašysiu dabar būtent apie tai.
Problema: Sutrikę bendravimo įgūdžiai realybėje tarp paauglių.
Problemos kūrėjas: internetas
Priežastis dėl kurios yra problema: internete paaugliai labai dažnai rašo tai ką mąsto. Kone visada tai rašo. Rašo tai,ką jiems sunku išsakyti realybėje(nes jų niekas neišklauso,kaip reikia).
Išeitis(mano nuomone): reikia garsiai skaityti tai,ką rašai. Visada. na,ar bent jau dažnai. Rimtai padeda. (:
O dabar. Dabar... Ką dabar,dabar nieko. Nes apie plaukus nenoriu kalbėti,vistiek nenaudinga informcija. :D
aii. Apie Savanoryste ;) Šiandien nusipirkau žurnalą "Justė" ir ten buvo skyrelis apie savanoryste. Kadangi jau senai galvojau apie savanorystę,ten buvo daug naudingos informacijos tokiems žmonėms kaip aš,kurie pilnai nepasišvietę apie savanorystę. tai vat,perskaičius straipsnį,pasiryžau būti savanore(nors šiaip gyvenime dažnai visiems padedu kuo tik galiu). Dabar pasitelksiu į paieškas,ir kai tik rasiu,kur Jonavoje būtų galima pasavanoriauti,būtinai užsirašysiu :) Kad ir kokia aš nedrąsi,bet reikia. manau tai labai gerai būtų man. :) Pasiūlyčiau ir jums savanoriauti. tai labai gerai kiekvienam,kuris turi laisvo laiko ir mėgsta kitiems padėti ir nenori už tai atlygio. nes jei yra noras atlygiui,tai nėra labai gerai xD
vat. Apie ką aš čia dar galėčiau parašyti... mano šis blog'as kažkoks ne toks. O gal jis man kaip tik patinka? naaah. Jis man patinka. Taip pat kaip ir tas,kuris padarė dingau kartu su mano senuoju emailu. ;) :D
Jei skaitai,tai kaip laikaisi? Kaip sekasi? kas naujo? Kokie planai daršiai vasarai? (sun) Viską atsakyk į komentarus,bus smagu sužinoti,kaip jums/tau sekasi. :dd 

6 komentarai (-ų):

Marcelė rašė...

Laikausi gan neblogai, nors nesiseka. Naujo nieko, kaip ir. Šią vasarą... Tikriausiai nieko ypatingo nenuveiksiu XD

tiesiognu rašė...

Aišku viskas tuomet :D

Ovis rašė...

Laikausi kaip ir gerai. Vakar darydamas triukus su degtukais neblogai pirštą nusideginau :D. Planai psichologiškai pasiruošti mokyklai :D

tiesiognu rašė...

Nu jo,čia gerai,taip anksti ruoštis...reiktų gal ir man pradėti bent psichologiškai ruoštis XD

Marcelė rašė...

Ir kaip gi psichologiškai ruoštis mokyklai? xDDD

tiesiognu rašė...

Atsisėdi arba atsiguli,pasiimi ir pradedi ruoštis psichologiškai. Viskas,tu jau pradedi ruoštis mokyklai psichologiškai :DD Tiesiog reikia nusiteikti tam,jog greitai mokykla. Bus mažiau laiko linksmybėms. Na,kiti linksminasi ir mokykloje. xD

 
;