2011 m. rugpjūčio 21 d.

About everything. Again.

Tai vat. Peržiūrėjus dviems įrašais atgal,kur pavadinimas įrašo: Apleidau :x , pamatysite,jog vienaip ar kitaip,prisižadėjau jo neapleisti. Deja. Kažkaip sunkiai man gaunasi juos dažnai rašyti. Įrašus ta prasme. O taip norėtusi po kiekvieno gero įvykio vis parašyti. Bet vat atsiranda šokių tokių kliūčių. O jei dabar visus gerus atsitikimus pradėčiau rašyti,kurie atitiko nuo paskutiniojo įrašo,tai užtruktų per daug. Nors tie atsitikimai yra smulkmenos. man asmeniškai,smulkmenos suteikia dažnai daug džiaugsmo. O daugeliui smulkmenos mažai reiškia. Tai vat. Todėl aš smulkmenų ir nedėstau žmonėms,nes aš žinau,kokie dauguma supanašėjo. Daugelis nemėgsta smulkmenų,visi panoro pastaraisiais metais visko daug ir didelio. Pamiršo,kokį džiaugsmą gali suteikti smulkmenos... Tad daugeliui pasiūlyčiau atsimerkti. Bet mano pasiūlymų labai retas klauso,tas pašli geriau prie kitos temos. :DD
Ai va,dar apie aprangą... leiskit paklausti:kaip lengvai išsiskirti savo apranga,jei parduotuvėse visur tą patį šlamštą pardavinėja? Nesvarbu: Gariūnai ar Akropolis,visur tas pats mėšlas aprangos srityje. Visur nusistovėjusios mados. Tad,jei neturi vaizduotės,teks bent apranga neišsiskirti. Bet. Yra keli lengvi sprendimai:
1.Gali pirktis tą mėšlą,ir nieko nekeisti.
2. Gali pirktis mėšlą,ir jį paįvairinti,kitaip,suderinti su savo senu garderobu.
3. Jei tyngi mastyti,youtube.com tau gali pateikti begale gerų video,kur pats paprasčiausią maikutę gali sumodeliuoti(sukarpyti ir panašiai) labai savotiškai ir gražiai.
4. Gali tai padaryti ir be youtube.com pateikiamų video,jei turi lakią vaizduotę ir reikalingų įrankių tavo vaizduotės vaisiui įgyvendinti.
Gal aš čia šiektiek per sudėtingai jums paaiškinau,bet aš taip noriu. Ir ši "pastraipa" apie aprangą...Ji visai netikėtą,nes ji šovė man žiūrint šį video  :D kai pamačiau Chester'io Bennington'o batus ir šiaip visą aprangą :ddd Įdomiai,kąą? :DD
Na. Per pastarąsiais dienas buvau susitikus su klasės drauge Monika. na,tai irgi vyko eksprontu,kai vakare važinėjausi dviračiu ir nusprendžiau nuvykti į Praulius. :D Jonavos rajone esantis "kaimelis" jei-gu-ką :DD Ir ten bevažinėdamos dviračiais,mus prisivijo vyras su savo "britva" kuris labai jau palenktyniauti su mumis norėjo.  Mes jam pasakėme ne, tuomet jis spaudė į priekį,o bespaudžiant,sutrūko jam "lenciiūgas" tos "britvos". O jis kad toliau sau rieda nuo tos grandinės :dddd Paskui jau sustojo,mes toliau važiuojam ir juokiamės. Per ji pravažiavom,kol jis tikrino,ko sustojo britva,ir ten mum kažką sumurmėjo,mes toliau numynėm. Tuomet atgal važiuojant,mes nusprendėme atsisėsti stotelėje,ba "pompą" pagavom. Na,sėdim,ir žiūrim avarinės autobusiukas važiuoja kaip tik iš tos pusės,kur ir buvo tas vyras su savo motociklu. Žiūrim į autobusiuką,o ten sėdi tas vyras apsikabinęs savo motociklą ir "evilsmile" išmętęs :DDD Tokį:  >:) :ddd taip pat juokėmės. Va. Vienas iš geresnių įvykių įvykęs pastarąją savaitę :D bet šiaip aš čia labai glaudžiai papasakojau. xD
Po šio įrašo vėl pakeisiu stilių :) O gale pateiksiu dainą,kurios negaliu atsiklausyti :D
Apie ką čia dar... Ai,nemažai jau ir taip prirašiau,tai laukit kito įrašo,ačiū jog skaitot(jei skaitote) :DD
P.S dabar jau mano ir plaukai trumpesni,juk apsikirpau ir juos kardinaliai patrumpinau. :D Justės ilgaplaukės nebeliko :///

4 komentarai (-ų):

kačiolakis rašė...

Gražus naujas stilius :).
O panevėžiokam gera vieta ieškotis skudurų yra mašinų turgus :D. Ir humana neprastai, bet čia ne vien panevėžiokam :D. O tam vyrukui... nu ką žinau, ne visiems sekasi :D.

tiesiognu rašė...

Sakai mašinų turgus,huh? :DD Gal ir kaune mašinų turguje ką gero rasti įmanoma :DD

Marcelė rašė...

O kam išvaizda išsiskirti iš aplinkos? Atrodai gražiai ir gana.

tiesiognu rašė...

Na,nenori išsiskirti-nenorėk,pritapk prie pilkos masęs iš aprangos pusės. :D Aš kadangi mėgstu tai daryti,tai ir priekaištauju. :DD

 
;