2011 m. rugpjūčio 3 d.

Apleidau :x

Taip,apleidau savo tinklaraštį.. :/ Bet žinant mane,ir kai aš žinau save,tai yra labai gerai :D Nes tai reiškia,jog neturėjau laiko rašyti. Jei neturėjau laiko rašyti,vadinasi buvau užsiėmus. Kadangi mano gera nuotaiką rašant šį įrašą,vadinasi,dariau kažką gero. Taigi,prieinam tokią išvadą: Turėjau labai gerą laiką per pastarasias dienas :) Na, per pastarąją savaitę :D Tai vat. Štai ką aš gero nuveikiau,kol nerašiau čia:
*Užturėjau kelionę su sese Gintare nuo par ryto prie ežero. važiavom su dviračiais. Į vieną pusę apie 18km. mano dviratis nebuvo man pritaikytas,tad važiavau truputy nelabai patogiai. :D O dar kuprinė ant pečių nemažai sverianti,irgi na kažkas.. :D
*Šeštadienį preitą su sese Gintare buvom užsukusios pas dėdę. Nors jis ir gyvena taip pat Jonavoje,tai buvo pirmas mano toks rimtas,kartu ir atviras pokalbis su juo. Na,tikrai gerai praleidau laiką :)) Tą dieną sumąstėme visi(mes su sese ir dėde) sekmadienio dieną.
*Sekmadienį aš,Gintarė ir Diana,visos trys sesęs,kartu su pusbroliu Airidu ir jo tėvais (mano dėde ir dėdės žmona),aplankėme Trakus, Velnio duobę. Tai vat, labai gerai užturėta diena :)
*Betvarkant sandėliuką,radau 3 litrų stikloinį,pilną uogienės. Ta uogienė buvo ustatyta kitais stikloiniais,tad jai apie 4 metai :DD Žinoma,labai norėjau užvalgyti (mm...), bet sesuo išmetė..Ot kokia. :ddd Juokauju. Aš tos uogienės nė uostyti nenorėjau :dddddd
*Šiandien susitikau su klasiokę Monika. :)) Abi su ilgais sijonais(Na,aš su ilgu sijonu tokiu buvau,o ji su suknele ilga,tad nėra didelio skirtumo :ddd ). Kaip laumės vaikštom po miestą.. xD vat,taip pat labai gerai praleidau laiką :)
va. Per kelias dienas (per 5 dienas xD) štai kiek pagrinde nuveikiau. Na,ir namie mamytei padėjau su agurkaus,bet neesmė . :D Šiaip,nuo šių kelių gerų dienų, savo vasarą galiu įvertinti 9 balais dešimtbalėje sistemoje ;) Argi ne kietai,ką? :D
Aha,turėčiau jus perspėti,jog po šio įrašo eisiu kurti savo naujo stiliaus blog'o. Taigi.. :) Vėl užsimaniau ko nors juodo. :D O čia jums muzikos:

4 komentarai (-ų):

Ovis rašė...

lauksiu tavo naujų blogo įrašų tikiuosi vėl neapleisi savo blogo :)

tiesiognu rašė...

ačiū. Bandysiu neapleisti (:

kačiolakis rašė...

High five, aš irgi apsileidau :D.

tiesiognu rašė...

High Five :D
tai reik nepasileisti. ;) :DD

 
;