2011 m. lapkričio 16 d.

Gal jau gana?

Mirtis.
Mirtis.
Mirtis.
Kur jos nėra? 
Jau man tikrai įgrįso... Nesvarbu,jog tos mirtys pasireiškia ne mano giminėje(Ačiū Aukščiausiajam,kad ne),bet aplink mūsų giminę. Paskaičiuokim... Per šį lapkričio mėnesį mirčių buvo.... 1,2,3,4,5... Iš viso 6 mirtys. APLINK mūsų giminę. O dar pridėkime mano draugų senelius,gulinčius ligoninėse... Kruvinasis lapkritis,a? BAIK. Kreipiuosi į gyvenimą. Mano draugai,pažįstami-niekas nevertas tokių nelaimių,kančių... Mes tų kančių visi patirsime,bet gal geriau ne per kelias savaitęs tiek daug kančių?! Man taip buvo,kai per kelias dienas mirė ir krikštatėvis,ir mano šuo Persis. Atsigavau po kelių mėnesių. O tą mėnesį,praeitų metų liepą,plius dar mirė taipogi aplink mūsų giminę kokie 3 šeimos draugai. Kruvinoji liepa. 
Kodėl tos mirtys nevaikšto po vieną? Ir pasigrobia brangiausius žmones.. Kodėl tie suknisti avinai seime sėdi sau ramiai,ir nepatiria tokių kančių? Kodėl jie gyvi? Nekalbu aš apie visus,kalbu apie vagis,kūrie vagia milijonais,ir dar verkia dėl mažų atlyginimų. Negražu taip daryti,bet... Juk kai miršta pagyvenęs žmogus,o tu iš jo dar nespėjai pasiimti patirties gyvenimiškos,tuomet netektis būna dvigubai skaudesnė... 
Net ir šiandien viena mirtis... Aš nesuprantu,nejau gyvenimas šitaip tyčiojasi iš mano draugų? Ar jis čia duoda man ženklą? Kad ir kaip ten bebūtų,aš nenoriu,jog tiek nelaimių būtų aplink.... Nes toks jausmas,jog tuoj ir man tos pačios nelaimės prasidės (tpfu tpfu tpfu). Net sunku rašyti apie mirtis,bet taip jau yra! Atmerkit gyvenimui akis kas nors,ir pasakykit,kad jis dabar malą šūdą.... TAIP negalima. 
.
.
.
.
.
.
Kiek į kitą pusę nukrypsiu... Bet šiame įraše noriu ir pakalbėti ir apie KalėdaS? Ir tiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiikrai ne iš gerosios pusės. Aš noriu apšmeižt Kalėdas. O gal tiksliau tuos žmones,kūrie visiems skelbia internete ką nors apie Kalėdas... Tipo jie jau apsirgo Kalėdine nuotaika. 
Daugiau nei mėnesis dar liko,o jie jau apsirgo Kalėdine nuotaika??? ŽMOGAU,tuomet aš jau švenčiu artėjančią vasaros atostogų pradžią! Jojo,dabar galit sakyt-tai švęsk,kas tau trugdo... Bet aš dabar eisiu per internetą,skelbsiu tai visiem,kelsiu vasarines dainas,klausinėsiu visų apie vasarą,tampysiu visiem nervus,kelsiuos vasarines nuotraukas ir t.t ir atrodysiu lygiai tokia pat durnė kaip ir Jūs... Įžeidinėju per tolerancijos diena? Ne. Tik noriu pasakyti,jog nedarykit to... Bent palaukit,kol mėnuo liks,va tuomet suprantu,galit jūs ten visą tai daryti.... O dabar.... 
gerai gerai,jei jau rimtai šitus žodžius priimėt,atsiprašau. Tik noriu pasakyti,kad tos elgesys man nepatinka. Ačiū už išklausymą ir supratingumą.

6 komentarai (-ų):

Ovis rašė...

Užuojauta :/

O dėl Kalėdų rimtai, Nueini į parduotuvę ir pagalvoji, kad tos kalėdos bus už savaitės

tiesiognu rašė...

Va va. Kažkoks beprasmiškas laukimas.........

Rusnė rašė...

Mirtis yra normalu. Neverk.

tiesiognu rašė...

Aš ir sakau,kad mirtis yra normalu,bet nelabai,kai per savaitę tų mirčių tiek daug.

Karolina. rašė...

perlenki lazdą. kalėdos rocks, net neįsivaizduoji kaip pasijaučiau kai " iki " pamačiau šokoladinius kalėdų senelius ;oooo. buvo kažkas tooookio, vėl atsirado diena, kurios verta laukti. o kai atsikeli ryte ir randi kažką po eglute... mmmm... o lauke piiiilna sniego ir tu sėdi namie šiltai..
nu žodžiu, nuvariau į pievas, bet tu pažiūrėk į viską iš kitos pusės : DD

tiesiognu rašė...

Kiekvienam šventės asocijuojasi vis su kitokiais dalykais. Tarkim,tu į visa tai iš tokios pusės žiūri,aš iš kitos. Ir man tai nepatinka. Aš neturiu būti kaip visi... Bet džiaugiuosi,jog tau tai patinka. :]

 
;