2011 m. lapkričio 5 d.

Nu ir man nesvarbu.


Man nesvarbu tai,kad šis įrašas turi būti apie HURTS.
Šis įrašas bus apie tai,kaip mane užkniso aplinka. Tiksliau,internetas. Jo,paaiškinkit man komentaruose kaip nereikia imt į galvą to inteneto. BET. Aš taip norėčiau,kad žmonės internete būtų savimi,nebūtų tokie drąsus ir mandri... Pvz, interneto pagalbą turiu naują draugę-Augustę. Spaudžiam. Noriu ir dar vieną turėti,interneto pagalbą. Noriu įsitikinti,jog internetas dar netapo toks beviltiškas.
Bet esmė ne tame. Esmė dabar,kaip man blogai. Būtent dabar. Taip,taip,žinau,man vertėtų gulėt savo lovoj įsikabinus į savo pagalvę ir išsiverkt(man nusispjaut,tai dažnai tikrai padeda),bet aš noriu atgaivinti savo blog'ą,kur reiškiu SAVO nuomonę. Jūs irgi galite reikšti,bet esmė tame,kad savo blog'e,aš laikausi savo nuomonės. Kapiš?
Man blogai,nes nesakysiu kodėl. Šiai. nu ne šiaip,tam yra tikrai svari priežastis... Aš nežinau ką čia tiksliai turėčiau rašyti. bet rašau tik tam,kad rašyčiau. Nes aš taip noriu. nes galvoju,jog man tai padės nuvyti nuo galvos tragiškas mintis. Su kuriomis aš per dažnai susitinku.
Kadangi toks beviltiškas šis įrašas... Pastebėjot,jog gyvenimas panašus į ugnį? Ugnis visada susitinka su kokiomis nors kliūtimis(vanduo,vėjas,ar kas nors dar),kaip ir gyvenimas mūsų. Mes tų sunkumų taip pat patiriame,ganėtinai dažnai. Tam,kad ugnis gyvuotų,reikia pagalbos-medžio,degių medžiagų(bet gink Dieve,ne sprogstamųjų). Tam,kad mūsų gyvenimas nebūtų tiek beviltiškas,jog jį nutrauktumėm,reikia draugų. Tik jie gali palaikyti mūs gyvenimo gyvybę. Pamąstykit. O vat aš nežinau,kokią naudą duoda šis gyvenimo prilyginimas ugniai.
Kas nori man naktimis palaikyti kompaniją,parašo komentaruose. LOL.
Norėčiau aš būti ta nudaužta panelė.

9 komentarai (-ų):

Karolina. rašė...

aššš noriuuu

tiesiognu rašė...

Tai davai,jei turi 40lt,varyk į Jonavą. :dd

Karolina. rašė...

ne, tu į Vilnių :DDDDDDD

Karolina. rašė...

jei atvarysi, statau :DDDD be to, manęs neleis Jonavon.....

tiesiognu rašė...

Man šiais metais vargiai bent į Kauną jau išleis. :DD

Karolina. rašė...

nu gal tada Kaune :DDD

Ovis rašė...

O kodėl bijai rašyti savo problemų bloguose. Abejoju ar būtų tokių kurie pasityčiotų iš tavo problemos.

Beje įdomi mintis apie ugnį ir gyvenimą :)

tiesiognu rašė...

Mordeikiuk,gal kadanors. :DD

Ovi,aš nenoriu asmeninių problemų, reikšti internete. Ne viskas turi būti publikuojama čia. Tas kas vyksta šeimoje,turi likti šeimoje.

Anna rašė...

mes siūlome profesionalių įsilaužėlių korteles žmonėms, kuriems reikalinga finansinė laisvė. Mes suteikiame korteles žmonėms bet kurioje pasaulio dalyje ir mūsų paslaugos yra pigios. mes programuojame skirtingų verčių korteles ir gaunate kortelę pagal tai, ką galite sau leisti ar tvarkyti per tam tikrą laiką. mes suteikiame korteles nuo 500 iki 50 000 JAV dolerių. Mes taip pat siūlome pagalbą įmonėms, smulkaus verslo savininkams, asmenims, kurie yra skolingi, pavyzdžiui, paskolų mokėjimas, namų nuoma, mokyklos mokesčių mokėjimas, naujo automobilio įsigijimas, namo pirkimas savo ir daugelio kitų. Mūsų kortelės trunka 2 metus, yra patikimos ir saugios. Susisiekite su mumis šiandien mūsų el. paštu, kad gautumėte daugiau informacijos. freedomconnect.co.worldnet@gmail.com

 
;