2011 m. lapkričio 24 d.

Gyvenimo tikslas.



Šiaip tai ganėtinai sunki tema,bet aš ja mėgstu su savimi padiskutuoti (:

PRIEŠ tai. Regis FormSpring padaro didelę įtaką blogeriams. Štai,radau įrašą:
http://feja69.blogspot.com/2011/11/as-ne-tu.html
Maždaug puse šio įrašo yra "komentarai",kūriuose esu aš. ^^ Iš tiesų,nė kiek nepykstu :)) Rimtai,ar gi turėčiau? Ji tokią nuomonę susidaro iš mano atsakymų. Ji pyksta ant manęs,viskas pakankamai normalu. Ir man nė kiek nerūpi,kad vat šitaip elgiuosi tame FormSpring'e. Vargeli,juk ten tik praleidžiu savo laiką,kaip žaidimas,kaip FarmVille. xd  Šiaip ir įdomių žmonių ten galima rasti :) Ir man ten patinka stumti atsakymuose. xd O dar kai bieberholikės parašo,tai vpšššš xd Ypač po vakar,kai pamačiau video,kur bieberis repuoja.... BRRRRRR,neišsiplėsiu,nes šiaip tuomet vien tik išsiliejimas pykčio būtų šiame įrašo,dėl to,kad bieberis ir rap'ą nori sugadinti. Na,bet čia jau kiekvieno nuomonė,aš esu tokios,ir taip vat jau yra. Ir aš tikrai atsiprašau visų,jei per šį velnio neštą internetą,ką ir įžeidžiau. bet mes visi žmonės,mums visiems karts nuo karto reikia išsilieti,ir mes visi turim teisę pykti,kažko nekestį,reikšti savo mintis ir t.t (: Reik visiems išmokti ramiai viską priimti,o aš jau tuos mokslus pradėjau. (:
Išsiplėčiau kiek ne į tą pusę,kurią norėjau. bet juk gerą jum pakelti nuotaiką xd Nors,kai jūs nežinot situacijos,nelabai ir juokinga. O man tai linksma xdd
Grįžtam prie gyvenimo tikslo.
Mano gyvenimao tikslas toks: kažką palikti po savęs gero šiam pasauliui. Jei plačiau,tai sukurti šeimą,išauginti vaikus,ir toliau gyventi meilėje su vyru. Taaaip,pirmiausia išsimokslinimas,kad karjerą kažkokią pasidaryt,kad galėtum gerą darbą rasti. Toliau jau meilė,atrasti vaikiną. Vieną,antrą,trečia. Gal ir pirmas bus tas,su kuriuo mano tolesnis gyvenimas vystysis. Nes mano mamukui tai taip ir buvo :))) O gal ir ne. Na,bet vadinasi,reikia mokėti mylėti,kad nebūtum įskaudinta. Kas apie meilę.... Tai manau,jei moki mylėti,tai tikrai rasi tą tikrąjį. Jei nemokėsi,tai įskaudins tas vaikinas/mergina,paskui "kankinsi" save,kad meilė skaudina ir t.t POVELNIŲ,meilė neskaudina,meilė gražius dalykus daro. Romantikė? Gal ir,o gal paprasčiausiai realistė. Juk pažiūrėk,jei myli savo augintinį,su juo tiek gerų akimirkų praleisi :)) Apie vaikiną/merginą nekalbu aplamai.Ir aš netikiu,kad vaikinai tik apie savo ranką galvoja. Tipo-mylėtis,mylėtis,mylėtis,padraugaut su savo ranka re*tubei,mylėtis,neįsimylėt ir t.t. Manau,kad ir jie vis dėlto,norėtų šeimą sukurt. Žinoma,ne visi. bet gal kiek daugiau nei puse. Bent jau aš taip manau.
Karjera,tai nežinau,gal ir aktorystė man tiktų. Bet jei aš neesu baigus jokios teatro mokyklos(na ar konors panašaus),tai nemanau,kad ir galėsiu imtis to ateityje.... Šiaip reiktų pasidomėt labiau apie aktorystę. Šiaip ši "profesija" mano nuomone,kolkas yra priimtiniausia. Bet vieną tai aš tikrai žinau-kad mano profesija bus kažkas su menu. Tikrai tikrai.ir žiubsneliu humoro. xd Kita vertus,mama perskaitė sąsiuvinį,kuriame rašau istoriją "Argusas. Gyvenimas benamio šuns akimis". O mano mamukas daaaaaaaaaaaaaaaaaaug knygų perskaičius. Ir,tiesą sakius,ji nustebo. Aš taip pat xd Ji nustebo,kad AŠ šitaip rašau istoriją. Sakė neblogai,net ganėtinai gerai. Tai man buvo diiidelė garbė :) O mano draugė perskaičius tą istoriją,klausė-ar čia meilės istorija.. Atsakiau ne,nes kurdama šią istoriją,turėjau omeny tą tikrąjį benamio gyvūno gyvenimą. Ne apie kažkokią meilę. Beeet,ji įžvelgė vis dėl to tos meilės. Bet juk tai nėra pagrindinis akcentas šios istorijos :) O šiaip,šio dalyko(meilės) žiubsnelio visur reikia ;) Čia išsiplėčiau apie tą istoriją,nu bet čia tik ženklas,jog menas visvien didesę dalį mano pomėgių sudaro. xd Ir išleisti kažkokią knygą,tik ne biografinę(manau gal ir nebloga išeitu knyga apie mane,nu bet niekam neįdomu,kokia ta mano biografinė xdddd). 
Vaaaaa koks mano įrašas. :) Ačiū kas skaitė. Atminkit, jog internetas-tai tik daiktas,greičiau surasti informaciją,make new friends ir prastūmti laiką. Apie draugus vien dėl to užsiminiau,nes interneto pagalba radau keltą draugių,su kuriom susitinku realybėje ;)) Soooo. Ačiū už sugaištą laiką (:

4 komentarai (-ų):

Ovis rašė...

Jeigu nesunku gal gali įdėti tą istoriją?

tiesiognu rašė...

Ta istorija per iiiilgaaaa.

Ovis rašė...

Kiek puslapių?

tiesiognu rašė...

Kokių 30 puslapių jau yra prirašyta,ir ji vis dar bus tesiama,tikiuosi.

 
;