2011 m. lapkričio 7 d.

Man viskas gerai?



Aš noriu gauti patvirtinimą,jog man viskas gerai ir su manimi viskas normaliai.
NES.
Aš pamiršau save pasveikinti su pusšimtiniu įrašu. Jis buvo prieš 2 įrašus(skaičiuojant nuo šio,nes šis jau 52).
Nes su tais blog'ais ir formspring'u darosi diiiiiiiiiiiiiiiiiidelė nesamonė. KODĖL? 
NES.
1. Per FS reklamuoja kiekvienas savo blog'ą,nors puse iš tų žmonių,kūrie gauna tą reklamą,nė neįdomu ir tik iškolioja arba padeda tašką. Puikus atsakymas,broli! Išsiplėsim. Jei tau neįdomu,ar šiaip,paskaičius neturi nieko pakomentuoti,trink klausimą! O ne didink savo atsakytų klausimų skaičių ir su kuo didesniu skaičiu,tapk ten populiarus. LOL madafaka. Nu gal aš kartais nepasielgiu taip,kaip pati sakau,bet kad tai retai darau,tai tikrai. Anksčiau FS buvo įdomus,klausimai įdomus,o ir atsakymai ne blogesni. O dabar retai pamatysi normalų atsakymą. Tik taškai, iškoliojimai ir panašiai. Pagarba tiem,kas dar turi savitvardos ir normaliai atsakinėja. Žinoma,kartais reikia kaltinti ir klausimų uždavinėtojus,kūrie erzina.
2. Pastebėjau,jog per FS klausia maždaug tokio klausimo: "Ką rašyti savo blog'e? ". Nu jokš makš makš, skaityčiau tavo blog'ą,tai ir pasiūlyčiau,o kadangi aš neskaitau,tai net nežinau,kas tu per viena/s, apie ką jau esi parašius ir kokios mintys sukasi tavo galvoje. Be fantazijos esi,jei pati nesusiprotėjai,apie ką parašyt. Ir užtikau vieną tokį bernioką,kuris savo blog'e rašo nežinau kokiu tempu (tarkim, 5 įrašai per dieną). Jis rašo savo įrašus pagal FS klausimus ar atsakymus. Nu jūs ten pasiskaitę,gal ir supasit. bet esmė,kad čia kažkokia pieva... Anksčiau net tie patys blog'ai būdavo įdomesni. O dabar, atsiranda vat tokių,kur rašo apie nežinia ką. Nors pas jį ten koks vienas kitas įrašas ir prasmingas. A,ir dar tie teminiai... BRRR,žiauriausia,kai būna fashion blog. NORS sudaužyk kompiuterį. Gal ir gerai tom,kurios ten madistės ir panašiai... Vpš mano skonis daug kam skiriasi merginų tarpe.
Nemėgstu diskotekų,makiažas man nėra draugas, negaudau mados vėjų, neįdomios mados, aukštakulniai man ne broliai,esu pakvaišus dėl kiek senamadiškų dalykų,tokių kaip susirašinėjimas laiškais(joo, jau su 5 žmonėmis susirašinėju,kas nori būti 6? ). Su Gintare(mano sese),būnu tokia nesveikai atvira,tokia be jokios baimės,drąsi ir pašėlus,kad O-M-G. Su Tėčiu būnu kiek santūresnė,beeet juoko mum abiem tikrai nestinga. "Prikolinam" su tėčiu dažnai. Su draugais(tais keliais), būnu dar santūresnė,bet kiek jie man sako į akis,aš jiem patinku tokia,kokia esu. Sako,kad tikrai moku išklausyti ir padėti nelaimėje(o aš tai ir pati jaučiu),tad jei jau tau blogai,rašyk man. Su nepažystamais būnu oooj kokia drovi.... Daug kaukių turiu,bet įdomu,kas neturi.
Visas šis mėšlas sukrautas šiame įraše,yra smirdanti mano nuomonė,tad jei vėl kokios Rusnės ar dar ten kokios JB fanės užsiputos,tegul eina jos to bieberio plakatų būčiuot. Čia švelniai aš.
Toks jausmas,lyg pasaulis kraustytusi iš proto greičiau,nei man iki šiol atrodė.
Arba jeigu daugumai čia viskas normaliai atrodo,tai tada jau su manim viskas blogai....Tiek šiam kartui.
Keep Calm and listen to Music

4 komentarai (-ų):

Karolina. rašė...

nestumk ant fashion blogų. jie yra tikrai geras dalykas, ir man jie įdomūs :DDD kas FS debilų erdvė tai aš jau seniai žinau, todėl ten ir nesireginu

Karolina. rašė...

*kad

Ovis rašė...

Man kartais rimtai atrodo, kad žmonės kuria blogus ne savo mintims išreikšti, o tam, kad taptų populiarūs. Nuo to ir kyla tokie kvaili klausimai.

tiesiognu rašė...

Mordeikiuk,tavo patarimą išklausiau,bet nesutinku su juo.
Ovi, va va. Geras mąstymas.

 
;