2012 m. kovo 31 d.

Skeliu Jums į galvas beveik tobulą įrašą.

Taip.

Jis bus toks beveik tobulas, jog jau net pavadinimas kaip reklama.
Tai supras tik vienas asmuo. 
Jei ne, tai nusispjaut. Tau jau senai nusispjaut, aš žinau.


Baigiau jau prieš porą dienų... Skaityti knygą - Werner Tiki & Marion Küstenmacher "100 priežasčių, dėl ko verta gyventi". Ir aš kiekvieną priežastį esu užsirašius ant lapo. Na, visas priežastis susirašiau padoriai ant lapų, ir užsiklijavau šalia lovos. Ale tipo - gal kai bus sunku, pasiskaitysiu ir tipo pasijusiu geriau.
Žinau, ir man tai atrodo kvaila, ypač kai perskaičius visas priežastis ir jų platesnius paaiškinimus.... jautiesi maždaug.. Maždaug....
Iš knygos supratau tik tai, jog rašytojai yra dideli optimistai ir labai jau religingi žmonės... Nes Dievas buvo per dažnai akcentuojamas... Daugiau... Jokio "tikrojo" įkvėpimo gyvenimui neatradau toje knygoje. 
Bet prie ko aš lenkiu... Padarysiu panašų iššūkį, kaip panašiai daro mano draugė savame blog'e. Bus taip:
Kiekvienas įrašas, vis nauja priežastis gyventi. Iš tos knygos. O gal ir savo įkišiu retkarčiais. Žodžiu, laikui bėgant pamatysite... Manau, tai geriau bus, nei pasakoti kažką apie save.


Taigi, iki kito įrašo, ir iki iššūkio pradžios, skaitytojai.
P.S iššūkį pavadinkime... Pavadinkime.... "Priežastys, dėl kurių galbūt Tau verta gyventi". Gal per ilgas pavadinimas iššūkio, bet galime sutrumpinti iki PDKGTVG. Irgi, ne kažką, beet... 
P.S.S Aplamai, Tau linkėčiau gyventi taip, kad netektų ieškoti dalykų, priežasčių, dėl kurių Tau atrodytų, jog iš tiesų yra verta gyventi. Kad nereikėtų skaityti tokių knygų. Ir linkiu neturėti tokio gyvenimo kaip mano. Nesakau, kad jis blogas, taipogi žinau, kad manojo gyvenimo kelio antrą kartą niekas nepraeis, net pati aš, bet tikrai žinau, kad Tu jau dabar gali pradėti gyventi geriau nei aš. 




Tu tik nieko nesakyk....

1 komentarai (-ų):

 
;