2012 m. balandžio 2 d.

Na, aš pasistengsiu. Nepykit.

Tai vat. Aš čia galvojau... Gal nelabai gerai, kad čia pilsiu viską iš tos knygos. Bet... Toje knygoje, rašytojai patys pateikia savus optimistiškus tų priežasčių paaiškinimus. 

Žinoma, aš gal nebeesu tokia didelė optimistė, kad mane tai paveiktų. Bet... Ne, čia jokių bet negali būti. Aš dabar supratau, jog jei pradėsiu rašyti tas priežastis, aš supilsiu tik kritiką, ir daugelis perskaičiusių paauglių norės numirti... :D neatsisakiau ir šypsenėlės uždėti, nes tai beprotiška mintis... Bet aš pasistengsiu.

Gyventi verta, nes vis dar yra drugelių.


(Prisipažįstu - ši mintis man vis dar atrodo beprotiškai kvaila, bet tai daug geriau, nei savęs rodymas čia)


Aš jau nebepamenu, kaip tai buvo išaiškinta toje knygoje... Bet aš vis vien nesuprantu... Ar dėl drugelių verta gyventi. Jie gali atgrąsyti žmogų nuo gyvenimo, nes patys ilgai negyvena... Bet kita vertus, jie moko, jog reikia džiaugtis viskuo, ką turime dabar, ir parodo, jog malonumai gyvenime ilagi nesitęsia, tad reikia branginti tai. Perskaičiau ką parašiau... Ir galvoju - jei šiuo metu man būtų taip labai labai labai <...> labai logai, ir norėčiau mirti, ši mintis... man atrodytų lygiai taip pat kvailai, kaip ir dabar. Nors negaliu žinoti, kas būtų, jei būtų buvę taip ar anaip. Ir geriau net negalvoti.... Jei apie drugelius... Jie iš tiesų yra tokios trapios būtybės, ir tokios žavingos. Gali pasidomėti kaip simboliu apie drugelius... 
Žinau, Tu nenori mirti. Norėtum, neskaitytum šios rašliavos. Tiesiog, jei jau taip tuščiai pasijusi... Tai susirask drugelį. Žinoma, rudenį ar žiemą tai padaryti bus sunkiau... Bet vasarą/pavasarį, susirask drugelį. Jo neimk į rankas, Tu jį taip pražudysi. Tiesiog... Įsikalk sau į pasamonę, jog drugeliai yra vieni iš gržiausių pasaulyje butybių. Patapk drugeliu. Ir gyventi bus daug įdomiau.
Aš juk sakau, kad gyventi bus dayg įdomiau, jei patapsi drugeliu.

2 komentarai (-ų):

kamilė rašė...

labai patiko šitas įrašas . Drugeliai yra gerai

tiesiognu rašė...

Labai malonu skaityti, jog patiko (:

 
;