2012 m. kovo 3 d.

Tai sakai pavasaris, huh?


Labas Tau tariu aš ir Angus'as. Gali kartu su juo užsirukyti cigaretę prieš skaitant šį įrašą.
Aš labai džiaugiuosi, jei Tau pavasaris (nors ir kalendorinis) atnešė kažką gero per tas pirmąsias dienas. Man, asmeniškai, nieko gero jis neatnešė. Vis dar. O gal dėl to, jog pati nieko nedaviau jam? Na, gerai, tebūnie tie 3 taškai būna kaip auka atėjusiam pavasariui. O dabar, kiek laiko teks man laukti? 
Aš prieš mėnesį padariau tokį žiauriai durną sprendimą. Dėl kurio dabar kankinsiuos iki visų egzaminų galo. Šaunu, tiesa? Jaučiu, kaip dabar šypsosi žmonės, kūrie manęs nemėgsta. Džiugu, kad net tokioje situacijoje kažką sugebu pralinksminti, kažkam sukelti šypseną veide.
Man dabar kažko labai reikia. Labai labai. Jaučiu, kažkodėl, kad vėl klystu. Man ne - reiikia - o tiesiog turiu tai padaryti. Ką? Nueiti į virtuvę su keliomis knygomis rankose. Ir jas skaityti. Kokias knygas? 1. Irena Buivydaitė "Padovanok Man Savaitgalį" ir Werner Tiki & Marion Küstenmacher "100 priežasčių, dėl ko verta gyventi". Tikriausiai,pirmą skaitysiu tas priežastis. Nes nemanau, jog jei nesugebėsiu nusiraminti ir įkalti sau į galvą, jog tie 3 taškai nieko nekeičia, sau nieko nepadarysiu. Tik radus dabar tą ramybę ir prisirišus prie savęs, kuri pabėgus buvo vakar (penktadienį), galėsiu toliau ramiai siekti kažko. 
Aš pastebėjau tokį dalyką, jog mano reikalai būna geri/blogi priklausomai nuo to, ką skaitau Irenos Buivydaitės knygose. Taip, taip, TAIP, tai viso labo sutapimas. Bet kai kurie žmonės kalba, jog gyvenime sutapimų nebūna. Štai Jums pavyzdys: skaičiau Irenos Buivydaitės "Ironiški Stebuklai". Jei vieną dieną skaitau apie toje knygoje vykstančius itin gerus dalykus/veiksmus, mano diena būna taipogi labai gera. Jei ten kas nors negerai, kai tą dieną skaitau, tai ir mano dienoje kažkas negero būna... Ir tuomet ta diena tokia ndjofnosuh būna. Taip yra ir su dabartine I.Buivydaitės knyga. Vakar skaičiau tą knygą,joje perskaičiau, kaip moters reikalai vis blogėja. Taip, visi reikalai ir man vakar subjuro. ldsnfdsinl, net nežinau kaip išreikšti tą nuotaiką.

Kažkaip reikia savo mintis perkelti kažkur toliau. Nuo realybės. Bet vėlgi, jei tik tai man pavyksta, tai aplinkiniai mane sugeba vadinti įsimylėjusia. I don't wanna live on this planet anymore. FUCKTHISSHIT. Aš ilgą laiką buvau per daug geros nuomonės apie save, drįstu manyti. Viskas, man viso šito mąstymo per daug, bėgu iš čia, bėgu į pasaulio kraštą, kurį pasaulis turi. Jei jau ten man niekas nepadės... Teks keliauti į viršų, į kalnus, kur šalta, ir kur dusti ne dėl to,jog Tavo kaklą yra apbglėbusios tavęs nekenčiančios rankos,kurios Tave smaugia ir spaudžia Tavo kaklą, o todėl, jog viršuje yra tiesiog deguonies trūkumas. Mano svajonė - begalinė kelionė. Velniop mokslus, einu ir pradėsiu kelionę. Begalinę. Wait a minute. Kelionėms reikia pinigų (autostopu gal ir visai nieko,bet valgyt irgi reikia0. Iš kur gauti pinigų? Tavęs niekas neparems,juk čia Pasaulis (tikėjotės žodžio "Pasaulis" vietoje pamatyti žodį "Lietuva"? Neišdegs, nes tokie dalykai yra visame pasaulyje,o ne tik Lietuvoje)... Teks užsidirbti. O kaip Tu gausi darbą, nieko nemokėdamas ir neturėdamas patirties? 
...
...
...
...
...
...
...
Pasirodo, viskas nėra taip lengva, kaip atrodo. 
Labanakt.
Linkiu, kad Jūsų taip išsiigtas pavasaris Jums atneštų kuo didesnę šypseną veidę kiekvieną dieną, kuo daugiau geresnių akimirkų su draugais ir mylimais žmonėmis ir... Ką aš bandau apgauti. Tiesiog, gyvenkit ir būkite laimingi. Ir duokit man žinoti, jei Jūs gyvenate laimingai. Tai mane padarys laimingesne, žinant, kad šiuo metu kažkam labai gera.

2 komentarai (-ų):

Mantas rašė...

So true... Šiam pasaulyje be pinigų - žuvęs, nes absoliučiai viskas kainuoja, dabar net ir į tualetą nueit reikia susimokėt

tiesiognu rašė...

Sutinku. Geras pastebėjimas.

 
;