2012 m. vasario 27 d.

You give me something or nothing. Simple.

Taip,turiu perspėti,kad to "negatyvumo" šiame įraše nepritruks. Ir eikit Jūs savais keliais,kad neverktumėt.
Ohh,Juste,Tavo įrašuose tiek negatyvumo,kodėl? To negatyvumo ir taip daug...
Nu o man dabar labai labai nusispjaut. Taip stipriai nusispjauti.
Kodėl vieni žmonės nesupranta esminių dalykų? Vienas iš jų-kad kiekvienas iš mūsų savarankiškai turi priimti sprendimus,ir juos pats vienas priima. Daryti tai,ar ne. Daryti taip,ar kitaip. Bet koks žmogus turi būti niekšas,kad ant tavęs tiesiog pradėtų kone staugti ir juoktis. Priėmus vienokį sprendimą. Kuris nulėmė beveik nieką. Ir tai,ką tas sprendimas nulėmė,visai nesusiję su tuo žmogumi. Aš laisvai priimu kitų žmonių nuomonę, jei ji yra reiškiama normaliu tonu ir neįtaigiai. Tiesiog-paprastas nuomonės reiškimas. O čia- rėkia,staugia,juokiasi ir dar toks žvilgsnis. Psipiktinau tuo žmogumi. Jgjonfdjkn. Tiesiog iaurus charakterio bruožas.

Taaaip,tie jausmai man neduoda ramybės. Taaaip,dabar aš pusiau atsijungsiu nuo jūsų kvailių ausinių dėka. Taaaip,aš būsiu tokia kokia buvau-su ausinėmis ausyse,jus girdinti pusiau,ignoruojanti,kai to reikia,bet visada išklausanti,jei tai svarbu. Taaaip,aš vėl draugausiu su muzika ne tik namie,bet dabar ir už namų sienų,ir Jūs galėsit verkti: "ohh,Juste,kažkokia nenormali patapai". NE. Aš dabar būsiu vėl aš. Nebereikės kalsuyti kvailų kalbų,kūriu klausantjauti,kaip krenta Tavo IQ. Muzika. O kur dar mintys apie tą žvėrišką galią turintį jausmą... Jausmą,kūrį gali sukelti tik vienas žmogus. Ir tik tas žmogus sugeba užimti 95 procentus mano minčių. Nebesuebu blaiviai mąstyti. Noriu susirgti alzhaimeriu. Tada man tikrai būtų viskas toli nusispjauti. Jokių jausmų,jokių minčių. O ir kentėti mokyklos nereikėtų. Daug miego. Viskas čiki čiki. Žodžiu,kažkada laikiau savo gera savybe,jog vis kokį vaikiną pamėgstu. Jaučiu jam simpatiją. Paviršutinišką. Man to užtekdavo. daug blogiau,kai ta simpatija nebėra paviršutiniška. O tada nors numirk. 
Ne ne ne ne. Neketinu čia ale "verkti" ar sakyti " kaip man skauda,kad man atgal to nejaučia :((". Fuck This Shit. Just. And Fuck Off. Tenoriu pasakyti,kad man labai negera. Šį kartą iš jausmų pusės. Ir dalele iš minčių pusės. Ir dar miego stoka. Regis,mirsiu savaimine mirtimi ryt. 

Šiandieną vėl teko patirti tokį apmaudą viduje. Aš nesuprantu,pajuokavot su Lietuva,ir užtenka. Gerai,pasijuokėm,kaip jūs jos nemėgstat,kokia ji fjktyjyuyųūhdhb. Užtenka,grįžkime į savo vietas,nusleiskime ant žemės ir pripažinkime-mes esame lietuviai,ir turime tuo didžiuotis. KO TU ČIA DABAR IŠKART PRIEŠTARAUJI? Juk ne apie politiką kalbu. Kalbu apie... Ką Tu suprasi,kai Tu jau visais įmanomais būdais esi paveiktas globalizacijos ir dar žiauresnių dalykų? Gink Dieve,neturiu omenyje visų. Norėčiau dabar kiekvienam patriotui paspausti ranką ir apsikabinti jį. Juk mes visi lietuviai esame broliaiir seserys. O Tu,padla,kuris ketina tik gavęs tinkamą progą vykti į Anglija plauti indų-sekmės. Išsižadu tavęs kaip sesers/brolio. Ir džiugu girdėti ir jausti,kad Tau tai nerūpi. Vadinasi,nė vieno iš mūsų tai nekutena. Nors mane truputy-juk taip atsikratau šiūkšlių...

Pasimėgaukite muzika,kuri neturi nieko bendro su šiuo įrašu. 
Ir.
Taip.
Aš įsimylėjau.

2 komentarai (-ų):

kačiolakis rašė...

Love Foolosophy! You've just made my night, thank you :).

tiesiognu rašė...

Džiugu girdėti ((((:

 
;