2012 m. balandžio 25 d.

Pomidorai išaugę iš moliūgų sėklų.

Reikėjo sukurti įrašui pavadinimą. Pažvelgiau į kairę. Pamačiau mamos auginamus pomidorus ant palangės... Ir kažkodėl pirmas žodis pasirodė mano galvoje - moliūgas. Na,o jau toliau nepasakosiu. Jau supratot.
Pssst-jei juokiesi iš mano mamos pomidorų, juokiesi iš manęs,o jei juokiesi iš manęs ne nuoširdžiai - Tau galas. Tiesiog, perspėju.


Žiūrėk, katinukas!


Vakar buvo viešosios kalbos įskaita, šiandien anglų kalbos patikra.  Meh, pusė savaitės praėjo taip kažkaip laisvai. Dabar tai galiu drąsiai teigti, nors vakar prieš kalbėjimą jaudinausi, ir visas pasaulis man po kojomis drebėjo. Gerai, suprnatu, kad neįdomu, nu bet bent jau čia išsiliesiu trumpai. 

Ištryniau feiosbuką. Ha ha ha. Nejuokinga, nes tai darau jau ketvirtą gal kartą. Pasižiūrėsim, ar pavyks pagerinti rekordą. Sakai - nevykėlė? Ha, o kiek kartų Tu bent savaitei buvai užšaldęs savo FB anketą, auka Tu? Kai kurie nė nebuvo užsiregistravę ten, va čia tai laimės kūdikiai...


Justina high as fuck talking about FaceBook, school and shit.


Vieną kartą, senai senai... Juokaauju. Labai fainai save vadinti nevykėliu, ir visas problemas, dėl kurių Tu sėdi ir galvoji apie tai, priskirti savo nuopelnams. Būtent tai padariau šiandien aš. Žinot ką? Nusišypsojau. Priskyriau sau visaaas problemas. Tai, kad nešviečia saulė, kalta aš. Tai, kad dabar neverda arbatinukas, o aš taaaip noriu arbatos, kalta aš. Tai, kad dabar kažkokie pacanai geria prie Neries, o jų tėvai mano, kad jie viešojoje bibliotekoje, kalta aš. Ir žinot dar daugiau ką? Dabar šviečia saulė. Man giliai nusispjauti ant visko, ir aš laisvas kaip drugelis, kurio šikna prilipus prie kėdės. 


Žmonės kalba, jog tai mano tolimas giminaitis... Like A Sir.


Beeet, kai Tau afigienai blogai, tai jau Tu geriau priskirk visas problemas kokiam nors afrikiečiui.... Tada tipo vos ne naštą nusiimi nuo pečių. Tarkime, rėkia ant Tavęs mokytoja, kad Tu neatlikai namų darbų. Atsakymas: "mano namų darbus suėdė mano šuva (kurio net neturiu ir niekada neturėjau)" yra senas kaip mano buto grindys. Geriau atsakyk "Dėl to kaltas tas afrikietis, kuris dabar saulės atokaitoje eina 10km tik tam, kad pasisemti vandens!". Jei aš būčiau mokytoja (ko kažkada norėjau), tai išsiydyčiau nuo tokio puikaus ir išradingo pasiteisinimo. Arba Tu stovi ant devyniaaukščio pastato stogo iškišęs savo makaulę pasižiūrėti žemyn. Bet ne ne ne, ženk 5 žingsnius atgal ir tark sau - aš dėl nieko nekaltas. Aš nieko blogo nepadariau (nebent nužudei šalies prezidentę/pasielgei kaip Norvegijoje Breivikas ar koks jis ten/išprievartavai amžina atilsi Kedžio dukrą). Dėl visko kalti afrikiečiai. Tai jie nesugebėjo atlikti to, ką turėjau atlikti aš. Aš nusipelniau gyventi. Nu ir veli sau į galvą pozityvias mintis atsikratydamas problemų.


Timon, can I sing this song? :(( 
Sure, as long as you stand by me! ^^


Tos varlių kojos 2:45 atrodo per daug seksualiai....

0 komentarai (-ų):

 
;