2012 m. balandžio 29 d.

Nežinaų.

Gražus pavadinimas. Ačiū už aplodismentus. Taip, ta nosinė raidė žodžio galūnėje ir turi būti.



Aš noriu rašyti. Ir rašau. Gal tiesiog, šiandien kokią nors priežastį pakomentuosiu... Kol užlipsiu į viršų (į savo lovą) ir paskaitysiu kokią nors priežastį, Tu paklausyk tos dainos viršuje. Jau paklausei? Gerai, o aš aju ir grįžau.


Gyventi verta, nes rašome meilės laiškus ir juos gauname.


Keista, bet nepamenu šios priežąsties paaiškinimo, ką tikrai perskaičius buvau... Bet pabandysiu įrodyti, jog net ir ši priežastis yra labai faina ir graži. Kaip keista, kai "faina" - ne lietuviškas žodis, o dalykai apie meilę, man atrodo paviršutiniški ir banalūs, labai retai įsigilinu į reikalus, susijusius apie meilę. Bet aš pasistengsiu.
Kažkodėl laikausi nuomonės, jog kiekviena mergina norėtų gauti nors anonimišką laišką, kuriame parašyta, kaip ją myli kažkoks vaikinas. Ir kad tai nebūtų apgaulė. Na, kad nebūtų draugų pokštas. Aš, žinoma, to neatsisakyčiau, bet ir nesvajoju apie tai.
Taigi, ar kadanors rašei kam nors laišką? Ir dar su meilės prisipažinimu. Aš tai esu rašiusi panašų laišką:) Tik aš nepamenu tiksliai, bet tikriausiai, jog nesakiau tam žmogui, jog jį myliu. Tik rašiau, kad įsissimpatijus baisiai jį esu. Ir galiu patvirtinti - tai labai mielas reikalas.
Kai pagalvoji - visai durna mintis, kai ta knyga buvo pavadinimu "100 priežasčių, dėl ko verta gyventi". Nors ir nemanau, kad ta knyga buvo tiem žmonėm, kūrie nori mirti. Manau, ta knyga tiem žmonėm, kurie parardę viltį. Bet ar tai ne tas pats? Nežinau.




Jei tikrai jautiesi beviltiškai ir praradęs viltį (palauk, tai tas pats... Bet aš netrinsiu. Velniop.), parašyk laišką. Bet kam. Na, gali pasirinkti, vaikinui ar merginai tai būtų. Bet geriau bandyk belyčiai asmenybei parašyti laišką. Gali net ir meilės, jei nori. Bus smagiau. Aš, tarkime, tą laišką rašiau prieš kokius metus gali, ir nė kiek nesigailiu, nors tas žmogus man dabar tik pažįstamas. Ir bandyk sužinoti iš bet ko žmogaus adresą. Žinoma, pasiteirauk, ar geras, ar fainas tas žmogus. Tik tiek. Kai rašysi kam, gali net savo atgalinio adreso nerašyti, o adresato vardas irgi nereikalingas.. Reikia tik adreso. Tai ir yra šauniausia. Gali būti koks Piteris Penas. Jau vien rašydamas, pasijusi geriau. Tikrai, pabandyk. Kai bandysi sužinoti to žmogaus adresą, pasakyk, kad geriems tikslams, nieko blogo tikrai tikrai neketini daryti.
Žodžiu, sekmės, jei bandysi tai daryti!




Šiandien, aš bandžiau suprasti apie patarimus kažkąDeja. Suprataui tik tiek, kad galbūt, šie mano patarimai, pasiūlymai ką daryti, yra laabai durni. Ir niekam jie nerūpi. Švaistau savo laiką. Brangų, neva. Įdomu, kokia laiko kaina? Būtų daug lengviau sužinoti tai, jei gyventumėme kaip filme In Time.
Aš tikrai tapčiau laimingesne, jei sužinočiau, jog nors vienas šio tinklaraščio patarimas davė naudos kam nors. Nors nesakau, kad dabar man blogai. Ha, šis savaitgalis vienas geriausių. Tik šiandien mąsčiau, jog gal reikėtų į Panevėžį išvykti kūrį savaitgalį.. Jei mane ten kas nors priims. Gražumaa.

0 komentarai (-ų):

 
;