2011 m. gegužės 24 d.

I can't live with smile at my face everytime.

Tikriausiai dabar tikėjotės skaityti apie mirtį,apie skausmus t.t ir panašiai. Bet aš jus nudžiuginsiu-tokio šlamšto jums neteks skaityti :))
Tik štai ką pasakysiu-aš negaliu gyventi visą laik su šypsena veide. Aš juk ne akmeninė. tad kai jau patrūkstu,kokią savaitę tenka siūti tuos plyšius kažkur. Sakyti-širdyje? Eikit jūs velniop, man tą širdį ir taip jau pradėjo skaudėt, dar aš ją su adatą badysiu. Fu.
Am,apie ką aš čia? Ai, teisingai-apie nieką. Šiaip mokykla žudo. Ypač šiuo metu. Bet nieko tokio,kam ji rūpi? <~~~ Šiuo klausimu galėčiau diskutuoti oi kiek, bet kadangi vieno žmogaus dėka, išmokau tokias nesamones užgniaužti savyje(beto,ši savybė gal ir gera kartais, tačiau kai ją rodau,tam pačiam asmeniui tai nepatinka).
Labai norėčiau pakalbėti apie orą? Skanus kvapas, ar ne? Žinoma, jei jūs gyvenate mieste, tai jūs ten anglies monoksido prisiuoste, įvairiausių cheminių medžiagų ir panašiai, tai *uj jūs ten ką užuosit :DDD Taip,aš užstūmiau ant miestiečių. bet jūs sugebėsit patraukti,aš tikiu jumis. 
Aha. Čia negalim prasiversti be vieno,mano nuomone,labai mielo video,kurio autorė ir veikėja yra pati Marcelė(jos blog'o linką matote šone, skyrelyje-Links ~~~> ). Taigi, peržiūrėje video,viską suprasite:
Pabandykit jūs pastūmti ant šios panelės, aš jums... nežinau ką. Nieko nedarysiu(tuo labiau nevaidinsiu laido riterės). Jums tik teks pripažinti-Marcelė(Hoshi) yra laaaaaaaaaaabai graži. Ir Tu,kuris skaito šį mėšlą, nebandai to neigti.

2 komentarai (-ų):

Marcelė rašė...

Aww, kaip miela ^^ Ačiū ^^

tiesiognu rašė...

Nėr už ką ;)

 
;