2011 m. gegužės 20 d.

My blog

hey. Pagaliau susiprotėjau,kas blogai vyksta su mano šiuo dienoraščiu internetiniu. O gi tai,jog tai yra Dienoraštis. Pasirodo, šiame dienoraštyje aš rašau tai,kas visai nepanašu į dienoraščio rašymą :DDD
Ką aš suprantu kaip dienoraštį? Tikriausiai tą patį,ką ir visi:
Dienoraštis-tai vieta,kur aprašomi jausmai, dienos, savaitės, mėnesio įvykiai. Na, ir įvairiausios mintys. Bet aš savo dienoarštį paverčiau į kažką kitą. Juk reiktų man čia rašyti savo dienas, kaip ir kur jas praleidau.
Taigi. Bandau dabar rašyti kaip ir derėtų rašyti dienoraštį.
Šiandien atsikėliau. Anksti. Mokyklos dėka. Mokykloje-ganėtinai senai taip blogai ir slegiančiai jaučiausi. Grįžus namo-viskas tekėjo įprasta vaga. na, žinoma,kompiuterį atvežė, sutvarkė,pravalė,sugadino vaizdą, tad dabar mirguliuoja,ir sunku skaityti(man). Deja, tą sutvarkyti mano sesei sunkiai sekasi. Įtarimas-pagadino vaizdo plokšte. Bet man tai kažkaip nesiriša. Čia mano sesei taip atrodo :DD Nieko,mes su ja išsiaiškinsim,bendrom pastangom ^^ Ir šiaip "stumdžiau" laiką iš vieno kampo į kitą, iki dabar. Ir dabar aš štai čia,susimąsčius,kokias aš čia pievas rašau :DD na, nežinau... Ne, žinau!!!! Aš čia rašau pievą,kurią TU skaitai. Ir ant galo pati gražiausia Bill Kaulitz citata:
Nesvarbu, ar ji serganti, ar blogai šiuo metu atrodo, Tu vistiek ją matai kaip gražiausią merginą pasaulyje. ir jei tu tikrai esi įsimylėjęs, tau nerūpi visos kitos merginos, kurios stovi eilėje dėl tavęs. Ir tu nenori kitos nakties su kita mergina. Tu nori tik jos. 

2 komentarai (-ų):

Marcelė rašė...

Aš nei savo tinklarašty, nei savo realiame dienoraštyje nerašau išgyvenimų, įvykių, tik retais atvejais. Mano dienoraštis pilnas minčių, todėl jį manau teisingiau vadinti užrašais.

tiesiognu rašė...

kadangi užrašų pilnas internetas, čia turėtų būti dienoraštis (: Bet tokiu man sunku padaryti.... :DDD

 
;