2012 m. lapkričio 18 d.

Man garbė...


Sveika, brangi tauta! Ar tautiečiai... Tai vat. Vėl įkliuvau į žaidimą. Man garbė. Šiame įraše esu aš paminėta, ir toji lazdelė vėl mano rankose. Čia viskas tas pats, kaip ir "Netikėtumo" įraše. Tad taisyklės tos pačios, tik dar papildomi keli faktai apie mane ir atsakymai...

Taigi, dar veinoulika faktų apie mane (DABAR PRISIMINIAU,KODĖL NEMĖGSTU FAKTŲ APIE ŽMONES):
  • Mėgstu keliauti. Nesvarbu koks kelionės tikslas, labai mėgaujuosi pačia kelione (nesvarbu - dviračiu ar autobusu). Svarbu, kad būtų ilga kelionė.
  • Esu protinga. Kol nepakviečia prie lentos pati mokytoja ar pats visagalis gyvenimas.
  • Nešioju akinius. IR NĖ VIENAS MANĘS NEDRĮSO ĮŽEIDINĖTI, jog esu "ačkarikė". Nors galėtų pabandyti... 
  • Man nėra nė vienas žmogus pasakęs, jog manęs nemėgsta. Realybėje. Nežinau kodėl, nors tikrai yra žmonių, kurie manęs nemėgsta.
  • Susitikus su nauju žmogumi realybėje, mano pirmas sakinys po pasisveikinimo ir apsikabinimo būna toks, kokia pirmoji mintis šauna į galvą tik jį pamačius (aš tą mintį pasakau garsiai). Kažkas panašaus būna - OHO, O TU TIKRAI AUKŠTA. Arba - MANIAU TU AUKŠTESNIS. Arba - WOW, KOKIA TU GRAŽI. Muahaha.
  • Mėgstu sakyti komplimentus. Apgalvotus komplimentus. Nors neretai tai būna nepanašu į komplimentą.
  • Virtuvėje aš neprimenu "moters". Neduokit man daryti valgyt, nes geriausiai, ką galėsiu padaryti, tai uždėti liesą gabalą dešros ant riekės duonos. Juokauju, bet panašiai ir būtų...
  • Nemėgstu barnių ir pykčių. Tačiau man sekasi juos greitai sustabdyti ir nuraminti abi puses. Žodžiu, Motina Teresė aš. (ftw, kas per...)
  • Man įdomiau žiūrėti veiksmo filmus ar trilerius, nei kokius romantinius filmus. Tad su sese visada žiūriu filmą, jei jau pasiūlo kokį pažiūrėti jos kriminalistikos dėstytojas.
  • Jei žmogus kosėja, aš visada bijau, kad jis numirs. Visada. Jei tik išgirstu ką nors kosėjant, visada galvoju,kad jis numirs paspringęs. :/
  • Myliu naktinius pasivaikščiojimus.
HOHO. Kaip įdomu... Tokių žmonių pakampėmis po 5 gali rasti.
Dabar mano atsakymai į tuos klausimus, kuriuos uždavė žmogus, užtaginęs mane savo blog'ę....

1. mėgstamiausia daina šiuo metu? >> Va šita. Lol.
2. kam turi silpnybę? >> Guminukams, citrinoms, apkabinimams ir juokui.
3. ką darant jauti adrenaliną kraujyje? >> Stebint lenktynes ir pačiai greitai važiuojant (dviračiu/automobiliu). Ir dar žaidžiant kokius stalo žaidimus, kai iš ko nors lažiniesi tuo metu.
4. įsimintiniausias 2012 vasaros įvykis? >> Kelionė į Panevėžį.
5. kaip sugalvojai pradėti blogg'int? >> Norėjau skleisti savo tikėjimą internete. Juokauju. Norėjau kažko, pati nepamenu ko, nes šis blog'as yra antras, o jį turiu jau ilgai, o prieš tai turėjau irgi blog'ą, kurį taip pat ilgai laikiau, tad visiškai nepamenu, nuo ko pradėjau blog'inti.
6. kas tau skaniausiai kvepia? >> natūrali arbata ir miškas.
7. filmas, kuris visada primins tau vaikystę? >> Zebriukas dryžius?
8. kuo užsiimti norėtum baigus mokyklą? (ką studijuoti, dirbti) >> Kuo nors, kuo galėčiau knisti kitiems žmonėms protus. Į politiką nenoriu. Kokia socialogija ar psichologija. Bet psichologija man neišeis, nes su biologija susipykus esu.
9. kvailiausias sapnas, kurį esi sapnavusi? >> Tokių daug.. Ir tie kvaili sapnai per daug iškrypę, kad galėčiau juos pasakyti.
10. dažnai nutinka deja vu? >> Ne.
11. jei turėtum galimybę gyventi bet kokiame amžiuje iki 21-ojo, kuriame gyventum, ir kodėl? >> 20-ame. Arba 18-ame. Dėl muzikos ir aukšto kultūros lygio. <(^~^)>

Klausimų neduosiu, nieko netaginsiu, nes viskas yra "Netikėtumo" įraše, kaip ir minėjau.
Aš vis dar Jus myliu ir iki kito pasimatymo. Sekmės ateinančią savaitę.


2 komentarai (-ų):

šiaip Paulina rašė...

THE OFFSPRING....... MANO MEILĖS. IKI PASKUTINIO KRAUJO LAŠO.
taip, aš kalė, žinau.
ir visus faktus žinojau :(( BEVEIK.
Ir oho, aš tikrai aukšta:D

tiesiognu rašė...

Ho ho, The offspring yra gėris...
Aš iš tiesų niekada neesu ėjus greta tokio aukšto žmogaus :D BET TU FAINA. Tad velniop Tavo ūgį, einam maitinti vienaragių skystomis mintimis apie visatos begalybę.

 
;