2012 m. lapkričio 9 d.

Netikėtumas.

Labaš. Pasiteiraučiau, kaip laikaisi, ar vis dar šypsaisi, kas Tave neramina, kad toji šypsena nesirodo Tavo veide, bet ar verta? Žinoma, kad ne.
Tad eikime prie reikalo. Pastebėjau jog staiga pakilo mano blog'o peržvalgų skaičius. Pažiūrėjau srauto šaltinius. Atradau šį įrašą. Pas protingą, o gal įdomų (o gal ir tokį ir tokį) žmogų tinklaraštyje. Pasižiūrėjau įrašą. Perskaičiau. Ir buvau įtraukta į žaidimą. O juk yra sakoma - duoda - imk, muša - bėk. tai man kadangi perdavė lazdelę estafetės, turiu imti. Pradėkime žaidimą.

Taisyklės:
 1.Kiekvienas pažymėtas žmogus turi parašyti 11 faktų apie save. Įmanomas dalykas.
 2.Jie turi atsakyti į 11 klausimų kuriuos uždavė tave pažymėjęs draugas blogo rašytojas. Klausimai. Klausimai everywhere. Jei ne FS, tai ask'as. Jei ne ask'as, tai čia. Nu nieko. Misija įmanoma.
 3.Reikia sugalvoti 11 klausimų kitiems, tavo pažymėtiems draugams blogų rašytojams. Iš anksto apgailėstauju dėl savo keistų klausimų.
 4. Jie turi pažymėti 11 blogų rašytojų kurie turi mažiau nei 200 sekėjų. O Dieve (Alache/Buda), ko tiek daug? Padėsit man surasti net 11 gerų tinklaraščių rašytojų? Nes bet kam to duoti nesinori.
 5. Pažymėti draugai - blogų rašytojai turi būti perspėti. Kaip pasakysi, o mano Lorde.
 6. Negalima žymėti atgal, t.y. žmogaus, kuris pažymėjo tave. Nu okay.

Šį kartą nelaužau taisyklių, tad štai ir "atsakymai":

1.
Veinouliką foktų opie muony:
  • Myliu lietų. Tikrai tikrai. Nuo jo nesislepiu po skėčiu. Ir tai man nė kiek netrukdo.
  • Labai branginu savo draugus. Tuos kelis. Jie patys geriausi. Rimtai rimtai. Kitokių man ir nereikia.
  • Esu melomanė. Atsikeliu su muzika, keliauju į mokyklą su muzika, per pamokas (kaikurias) sėdžiu su muzika, einu namo su muzika, darau namų darbus ir naudojuosi kompiuteriu su muzika, maudausi su muzika, užmiegu su muzika. Tad netekus ausinių, tai yra mano viena didžiausių katastrofų.
  • Mėgstu giliai pamąstyti. Daugelis tai pastebėjo. Tačiau nervina, jei aplinkiniai į paprastus dalykus žvelgia per kažkokią sulaužytą prizmę ir patys sau viską apsunkina.
  • Lankau gitaros burelį ne dėl to, jog tikiuosi kadanors išmokti gražiai groti, bet vien dėl to, jog palaikyčiau draugei kompaniją, plius ir pati ką nors išmokt ketinu per tą laiką.
  • Matematiką myliu nuo pirmos klasės. Ją vis dar myliu, nors nesuprantu. Ar bent jau mažiau suprantu.
  • Mėgstu rašyti.  Todėl laiškai neatsiejama mano laisvalaikio dalis. 
  • "Fainiausia" būnu, kai esu su savo vyresne seserimi Gintare. Daug juoko, veido raumenų skausmas, ašaros - visada tai atstitinka būnant su ja. Tad visų šių dalykų man reikia profilaktiškai bent kartą per savaitę. Jų negavus, galiu ką nors sumušti :/
  • Esu principinga. 
  • Labai noriu turėti savo asmeninę "mini" biblioteką, tačiau esu išsiugdžiusi nemažą tingynuką knygų skaityme.
  • Esu didesnė klausytoja, ne kalbėtoja. 
Pirmoji dalis šiaip ne taip įveikta. Judam toliau. Atsineškit sau kokios arbatos ar skanėstų kokių.
2.
 I. Kokia tavo mėgiamiausia kalba ir kodėl? > Lietuvių, nes ji graži, ja laisvai galiu kalbėti, rašyti, mąstyti ir bendrauti. Ji yra gimtoji ir šiaip, lietuviškai ištarti žodžiai gražiausi. Juk gimiau ir augau su lietuviškais žodžiais ausyse.
II. Ar mėgsti galvoti apie... keistus dalykus? > Tai vieni mano mėgstamiausių dalykų, kuriuos mėgstu apmąstyti. neretai tenka pasipurtyti, kad tokių keistenybių atsikratyčiau, nes jos neretai peržengia visas keistumo ribas.
III. Koks aktorius(-ė) pirmiausia atsiranda galvoje, kai išgirsti žodį "aktorius"? Johnny Depp ir Matt LeBlanc. Jie abu.
IV. Kas tavyje labiausiai pasikeis po 3 metų? Manau, jog išvaizda. O mąstymas, pasaulėžiūra vienaip ar kitaip kiekvieną minutę kinta.
V. Kurti muziką ar klausytis muzikos? Man, asmeniškai, klausytis. Nors jei pagal sugebėjimus, tai kurti. Eh, viena iš mano svajonių yra išmokti groti gitara ir sugroti Tracy Chapman - Fast Car dainą draugui/draugei pritariant balsu.
VI. Ar internetas yra gerai? Kodėl? Šiaip, internetas yra gėrio ir blogio tvirtovė. Tad teigti, jog jis yra tik "geraS" arba tik "blogas" - neįmanoma ir net negalima. Griežtai. Bet jis yra geras, žiūrint iš vienos lazdos galo pusės. Nes jo dėka gali susisiekti su užsienyje gyvenančiais giminaičiais ar draugais; jo dėka pusė Lietuvos moksleivių padaro namų darbus. Kita pusė tingi. Jo dėka galima susirasti draugų (jo dėka susiradau net 2 draugus!); šiaip gali prastūmti laiką iki kažko, arba gali plėsti savo akiratį skaitydamas įvairų stuff... Ir jis labai dažnai padeda gerai pasijuokti. Na, bent jau užveda ant kelio, duoda pradžią, o toliau ir be jo galiu pasijuokti. MUZIKA. Va, dar didelis interneto pliusas yra muzika... <3
VII. Kokie yra geri filmai? Tie, kuriuos pažiūrėjus, tavyje palieka kažkokią žymę. Arba po jo turi nubraukti ne vieną juoko ašarą.
VIII. Ar tavo požiūris (į ką nors) dažnai keičiasi? Ne. Na, jis keičiasi, bet ne kardinaliai.
IX. Ar skaitai periodiką? Kokią? >  Nežinau žodžio "periodika" reikšmės, ir nemeluosiu, jog esu protinga, tad to žodžio neieškosiu internete. Ta prasme, nežinau jo reikšmės  (dabar), tad ir neatsakysiu, bet įdomumo dėlei po įrašo pasitikrinsiu jo reikšmę.
X. Kokia tavo nuomonė apie ekologiją? Teigiama. Kelis kartus dešimtoje klasėję buvau apgalvojus tokį variantą, jog net ta kryptimi norėčiau sieti ateitį (biologija, chemija), bet tai buvo tik kelių savaičių apmąstymai. Šiaip, ekologija yra toks dalykas, kuriam reikėtų daugiau dėmesio skirti.
XI. Ar įvyks trečias pasaulinis karas? Kodėl? > Iš vienos pusės tai jis jau vyksta. Slaptai. Nu bet jei taip ryškiai, kaip pirmiji pasauliniai karai, tai įvyks. Nežinau būtent dėl ko, nė nenumanau, bet gal dėl kokių išteklių (naftos, gėlo vandens).
3.
Klausimėliai klausimai: 1. Nuo ko esi priklausoma/a?
2. Su kuo paskutinį kartą taip atvirai pakalbėjai? Kokia buvo pagrindinė mintis to pokalbio?
3. Ar daug dar nežinai apie save?
4. Kas šiuo metu yra nevertingai išreklamuota, koks daiktas?
5. Ką pajunti, kaip apsikabini Tau brangų žmogų?
6. Kas Tau yra muzika?
7. Kaip galima pajusti saldumą nieko saldaus neturint burnoje?
8. Ką apibūdinti Tau yra sunkiausia?
9. Parašyk minį "žinutę" žmogui, kurio Tau dabar trūksta ir norėtum, kad jis būtų šalia. Gali neatskleisti, kas tai per žmogus.
10. Ką manai apie mūsų švietimo reformas Lietuvoje?
11. Kas Tau padeda atitrūkti nuo Žemės gyvenimo?
4.
Šitie žmogeliukai turi mažiau nei 200 sekėjų (o vargeli, tiek sekėjų turi tik išpopinti mergaičių blogai apie madą, lūpų dažus ir nagų lakus): Šitas,šitas,šitas,šitas(!),šitas,šitas,šitas,šitas(!),šitas,šitas ir šitas(!). Va, kokia gera aš mergaitė.
5.
Aš pasistengsiu perspėti, bet vargu ar pavyks. Negerai yra versti žmogų daryti to, ko jis nenori. Tad jei nors vienas iš tų žmonių (vieną priversiu, ką jau čia su ta estafete padarysi) paims mano lazdelę, būsiu dėkinga.

Aš Jus myliu. Skanaus ir iki greito (tikiuosi).


3 komentarai (-ų):

šiaip Paulina rašė...

Gal kada nors.....

tiesiognu rašė...

Aš labai tikiuosi, jog mano estafetės lazdelė nenukris ant žemės :/

Anonymous rašė...

How i was able to save my marriage.Am married, and 35 years of age, am from Brussels. I have been married for 8yrs to my husband Kennedy, we have 2 kids. My marriage with my husband has always been awesome until a third party entered all from nowhere. It all started when i started observing the closeness between Kennedy and his so called secretary. I had even approached him concerning the secretary and he says they are just friends. I knew all this were lies the day i saw some love messages on his phone from his secretary, i confronted him about it, immediately he flared up asking me what right i had to temper with his phone, i told him i was going to report him and the secretary to his company manager, immediately he bounced on me on hearing that and started beating me, our kids even started crying. Despite his attitude i was still with him, he stopped sleeping home sometimes, to the extent he even packed out of the house and started leaving with his secretary, he abandoned me with our children. I was in tears, i had no one to run to because all i wanted was for my husband to return home, until i came across Dr Ajayi he told me the cause of my problems was that a bad spell was cast on my husband that it wasn't his clear eyes. He told me he was going to cast some spells and my husband wil return to me and he told me what i would do. I am proud to say that it wasn't up to seven days when my husband returned home begging and so sober, my family is back together. All thanks to Dr Ajayi you can contact him through his Viber or WhatsApp number : +2347084887094 or Email : drajayi1990@gmail.com

 
;