2013 m. sausio 30 d.

Aukštosios materijos valkatos.


Taip.
Žmonės yra valkatos. Jie iš šiūkšlių pasistato pilis, ir ant kitų šiūkšlių mėto savo išmatas, manydami, jog jie taps švaresni.
Tik žmogus sugeba išsikėlęs savo savivertę lig dausų (visiškai bergždžiai ir be jokios priežasties), peikti kitus, tyčiotis iš kitų, juoktis iš jų (savavališkai) ir maišyti su šūdais.
Atrodo, va, žaviesi žaviesi žmogumi, gal net "idealu" palaikai, kurio sieki, atrodo, va jei būtum toks, kaip jis, pagaliau pasijustum tobulu žmogumi, ir štai pasirodo toji asmenybės pusė, kuri yra šaltesnė nei asfaltas žiemą ir yra purvinesnė už viešąjį tualetą.
Purvas purvais, bet to žmonija nenusikratys dar ilgai.
Ir tai knisa. Kam? Jei esi purvinas, kaip ir kiekvienas kitas, gal eik į vonios kambarį, dar geresnis variantas būtų, jei eitum nusiprausti po krioklio vandeniu. Bet jei plausiesi su seilėmis, nepurvink esančių žemiau Tavęs. Kaip tik padėk jam pakilti.
Kodėl žmogaus prigimtis liepia kariauti už išlikimą, jei gyvename pasaulyje, kuriame to nereikia? Likimas tai daro už mus. Koks malonumas yra tyčiotis?
Apsiverkit, apsižliubkit, išverkit akis, laikykite jas rankose, darykit ką norit, bet nežudykit kitų žmonių žodžiais. Juo labiau savo poelgiais. pasitraukit nuo jų, slėpkitės už sienos, taip nežeisite jų, o pats, besislėpdamas už sienos, pamatysi kitą pasaulį, kitus žmones, gal net naują gyvenimą.
Norėčiau sulaužyti visus kauliukus to žmogaus, kuris tyčiojasi iš kitų, visiškai to nevertų ir net vertesnių geresnio gyvenimo nei jis pats, ir sulaužius visus kauliukus, juos išvirti. Išsivirti šaltienos, jos pauostyti, o pauosčius atiduoti alkaniems vilkams.
Ne, patyčios manęs neliečia, o jei liestų, mokėčiau su jomis susidoroti. Tačiau nervina, kad jas patiria man brangūs žmonės, visiškai ne mano aplinkoje. o;sdfn;orgrehyj
KAS DAR NORI PAGYVENTI ŠALTIENOS GYVENIMĄ?
Aš džiaugiuosi savimi, nes su neveikiančiu usb pasikroviau mp3 grotuvą.
Tačiau nekenčiu savęs, nes viską atkeliu, ir nieko nedarau laisvu laiku.  Bandau perskaityti "Metus" per vieną naktį.
Galėčiau parašyti knygą "1000 ir vienas patarimas, kaip per vieną naktį bandyti atlikti visus gyvenimo uždavinius". Kitoje knygos pusėje būtų prirašyta: P.S. Nė vienas būdas nėra veiksmingas ir su lig kiekvienu būdu Tu išeikvosi savo brangų laiką ir vis labiau save sugniuždysi.
Ar bus ramu?
Žmonės gerai sugeba tik čiulpti.
Aš kalbu apie žmones, kurie yra iš prigimties šlykščios būtybės. Nors giliai pakapsčius, visi mes tokie. ADOMAI, IEVA, PALEISTUVIAI JŪS, KODĖL TAI PADARĖT?
Krikščionybė, kaip ir žmonės - čiulpia.

Tik duokit man kalbėt, duokit man paklausyti, duokit man patylėto, aš nieko daugiau neprašau. Esu toks pat žmogus, kaip ir kiekvienas aplink esantis, tokia, kokių nekenčiu, tokia, apie kokius rašau, bet aš bent jau... Eh. Ratas. Vyža. Kažkas.

P.S. Velniop juos, velniop simpatijas, niekam nieko nereikia, nes gyvenimas mus k*uša geriau už bet kokį žmogų.

0 komentarai (-ų):

 
;