2012 m. sausio 9 d.

Sukt sukt sukt.

Suki,suki,suki,suki,suki,jau pajutai malonuma,malonumas didėja,bet greit pranyksta,kai pamatai,kad tas tavo sukimas gerų rezultatų neduoda.
Ką tik į galvą įsimūšė tokia mintis,jog internete pabodau būti kažkuom. Atsimenu nuostabius laikotarpius,kai internetas neturėjo nė vienos mano nuotraukos,žinojo tik vardą,šiaip ne taip galėdavai žinoti miestą,kuriame gyvenu. Dabar,žinoma,gali laisvai rast daugiau info,jei tik žinosi mano lankomiausius tinklapius. Bet man per sunku išlaikyti nuotrauką. Jaučiuosi nuoga,kai žmonės mano mano nuotrauka,nors joje matyti tik puse mano veido.
Nesvarbu,jog dabar belekaip faina būtų pasidaryti anglų kalbos namų darbus ir jau sėst prie Valentinos.
Tai vat,vėl kirba mintis,net labai šauni,vėėėl,visur viską trinti. Kai nėra informacijos internete apie mane,jaučiuosi laisva. Kaip ir čia,gyvenime.
O tie gif'ai,laikinas dalykas,pasižaidimui tinka,o tokio tipo blog'ui,kaip mano-tiiikrai ne.
Kas dėl to sukt sukt,vėl netyčia užmačiau kažkokį blog'ą,ir eilinį kartą pasigailėjau. Suki su tuo rutuliu pelėje per puslapį,ir taip tik niekam vertos nuotraukos. Ir taip suki,ir taip pat save gniuždai,su ta mintimi,kad patekai ne ten,kur reikia. Ir taip norisi neždintis iš to blog'o,bet... OMG,Tavo pirštas pastrigo! Jis nesustoja iki tol,kol pagaliau baigiasi tos sudeginimui skirtos nuotraukos,kaip auka už mūsų naująją kartą(kalbant apie aukas už tokius dalykus,reiktų paaukoti daug daugiau).
Bet,jei jau negatyvumo Jums per daug,imkim ir apžvelkim ką nors gero. Vat,atradau naują tinklaraštį. Meluoju. Taip tiesiai šviesiai,iškart,nieko nelaukiant. Nes aš jo ne atradau,o man parodė. To tinklaraščio kūrėjas. Nuoroda: Neįprastas blog'as. Ir štai čiaaa,atsiveria puikios mintys. Imkim,ir pavadinkim šio tinklaraščio autoriu panku. Na,labai neigti,kad jis pankas,negalima. Aš jį laikau panku ir viskas. Ir smagu bent per tokią kreivę pažinti žmogų. Iš jo minčių. Pankai-sudėtingos asmenybės. Bet aš tokias asmenybes gerbiu.
Nesiplėčiu. Bet kadangi visi mes čia esame priklausomi vienaip ar kitaip nuo kompiuterio. Tai tikriausiai visi žino demotyvacija.lt tinklapį. OOO Jergutėliau. Va ten tai "verda" Lietuvos gyvenimas. Ir pauglių. Viena naujesnių "Demotyvacijų":
Kokie dar draugai? - Jei tu pirmas visada parašai... Atitikmenį tokiai Demotyvacijai taip pat galime rasti,kur žodžiai kažkas tokio: Jei Tau ji rūpi,imk telefoną į rankas ir parašyk jai!
Now Go and Kill Yourself! Nesakysiu "paverkšlenkim visi drauge",kaip komentaruose daug kas skelbia. Man norisi sudeginti ant laužo tokius žmones,kūrie pučia visą smarvę po internetą. Bet čia tokia vaikiška smarvė. Koie telefonai? Puikiai pamenu,kai aplink jokių telefonų,o tik susitikimai,kalbėjimai akis į akį,prisipažinimai tokie patys. O dabar-jei Tau pirma/s neparašo,tai jau ne draugas. EIKIT Jūs tokie,kūriems tokios Demotyvacijos atrodo prasmingos,į laukus,atsigulkit,ir laukit kol jus suės sužverėję žmonės. Taip ir norisi prie kiekvienų tokių žodžių pasakyt-KOKIE skambučiai? KOKIOS žinutės? Atsistoji ir tempi tą savo draugą į lauką iš namų. Žmonės,tiksliau,jaunimas(didžioji dalis),nebemoka gyventi gyvenimo. Tie,kas susivokia,arba bando keisti savo gyvenimo būdą,arba eina lengviausiu keliu-mirtis.
Ai,ir kam aš čia kankinu savo pirštus,tie,kas skaito tokias ilgas mano rašliavas,tikrai viską suprato,ką turiu omenyje. Ir smagu.

2 komentarai (-ų):

/ rašė...

visiškai sutinku dėl interneto žalos dabartiniams paaugliams , man tai juokingi tokie lol puslapiai kaip demotyvacija , ir kai faina kad mane paminėjai :D

tiesiognu rašė...

Man jau tiek juokinga dėl tokių puslapių,kad net graudu darosi.
Gerus žmones minėti savo blog'e man patinka:D

 
;