2012 m. sausio 7 d.

Ir štai čia,aš nebežinau ko noriu.

Putiovi batai.

Nebežinau iš blog'o pusės. Viena draugė pastebėjo,jog atrodo,kad rašau tik tuomet,kai būna bloga nuotaika. Nepaneigsiu,nes taip ir yra. Tik kad taip ne visada būna. Dažniausiai. Bet vat,aš tuose įrašuose išsakau savo nuomonę. Kas man nepatinka ir dėl ko tai nepatinka. Ir tai paprasčiausias nuomonės išsakymas.
Pasiūlymas-rašyti apie tai,kas man patinka. O tai lyg šioks toks savęs atskleidimas. O ar aš noriu save būtent taip atskleisti internetui? Nesvarbu,jog skaitytojų mažai.
O ir ar kam nors įdomu,kaip man patinka piešti ir paskui piešinius slėpti nuo visų? Arba,kaip man patinka vaikščioti tamsiu paros metu po apylinkes juokingai atrodant ir gąsdinant sutinkančius žmones? Arba,kaip man patinka nemiegoti ilgai ilgai,ir į mokyklą eiti neišsimiegojus? Arba,kaip man patinka dar daug dalykų?
Gerai gerai,nedarau aš tos dramos. Kiekvienas paskaitęs,tikriausiai galvoja-daryk taip,kaip tau geriau atrodo. bet pasiklausius,tiksliau,paskaičius tokias nuomones,net nebežinau kas geriau. Rašyti apie tai,ką nuveikiau per savaitę,pashare'inti daug "fotkyčių" ir panašiai-nenoriu to daryti. man baugu dėti daug nuotraukų į internetą. Internete manau daug kas per daug atvirauja. Bet,who cares? Visiem taip patinka visus taip greit pažinti,kai tiek daug visi informacijos atskleidžia čia....
AAAA kaip gera,tiesa?
O dabar gali susidaryti vėl toks jausmas,kad aš čia blogos nuotaikos rašau. Gink Dieve,tikrai ne. Kartais taaaip norisi sužinot visų aplinkinių nuomonę. O kai sužinai,norisi išvykti į negynemamą salą,ir ją padaryt gyvenama. Tiesiog ten apsigyventi. Vienai. Nes kai išgirsti kitų nuomonę,toks didelis sąmyšis įvyksta viduje... Kartais gali pasijusti taip,lyg žarnynas apsiverstų aukštyn kojom. Tokiu atveju,visiems norisi parodyti tik vieną ženklą. 
Tie gif'ai daro stebuklus. Čia tarp kitko.
Viiiiskas. Done. Baigiau,gali dabar komentaruose išsilieti,arba eit pasiklausyt popsūxos. Padės,pamatysi.
Kas dėl šios dainos. Tai absurdiška,jog toks nuostabus lietuvių kūrybos klipas,daina susilaukė vis dar tiek mažai peržiūru. Ir šiurpuliukai krato,kai kažkokia suknista SEL'o daina-Žiūriu Į Tave pasauli(ar kaip) jau greit perženks milijono peržiūrų ribą..... Kai visolabo garso takelis. Jokio klipo. O čia-nuostabi daina,klipą galima prilyginti pasaulinio garso žvaigždžių klipams.... Niekada nesuprasiu daugumos lietuvių.

0 komentarai (-ų):

 
;