2012 m. sausio 31 d.

Tai,kas man patinka (o gal ne?)


Va,prisiminiau vieną draugės paastebėjimą. Kadangi man dar ne toks laikas,kad smegenys įsijungtų į darbą,tai nieko nebelieka,kaip tik leisti laiką čia. O šį kartą noriu parašyti aprie tai,kas man patinka. nes tas pastebėjimas skambėjo maždaug taip: Tu rašai per daug negatyviai,apie tai,kas Tau nepatinka. Manau,negatyvumo visur aplinkui ir taip daug,tad geriau pabandyk parašyti apie tai,kas Tau patinka.
Kaip pasakysi.
Taip ir bus.
Ir aš jau dabar žinau,kad šis įrašas bus vienas iš ilgiausiai rašomų įrašų. Nors net nežinau koks šio įrašo ilgis bus. Kitus įrašus rašau tiesiog... Mažai galvodama-va,nepatinka tai ir tai,dėl to ir ano. Paskui iš tos minties dar viena kaip srauni upė atitivėrus užtvanką išsilieja. O čia sunkiau. Čia dalelė savęs atskelidimo. O aš to nemėgstu. Bet juk reikia. O gal ne?
Ir vėl klausimai. Klausimai persekioja mane,o aš persekioju atsakymus. Štai kodėl aš taip sunkiai juos randu... Atsakymus.
Taip pat žinau,jog mažai kam patinka skaityti kažką panašaus į tai: Man patinka piešimas,muzika,būti su draugais. Mažos mergaitės paikos sapalionės. Aš gal taipogi ta maža mergaitė,bet sapalionės mano kitokios.
Man patinka laikytis savų principų. Visai kaip Hausas. Mano asmenybės tipas INTJ. Keletas išgalvotų INTJ:
 Hanibalas Lekteris ir Klarisa Starling iš „Avinėlių tylėjimo“ ;Profesorius Moriartis, Šerloko Holmso priešas; Daktaras Hausas. Puiku,tiesa? Ir aš tikrai įžvelgiu panašumų su personažu Hausu. Tas tvirtas principų laikymasis. Tas šaltas protas(deja,ne visada),tas sunkus pripažinimas savo bėdų... Tai vat,šiek tiek esu panaši į Hausą. Pastebėjimas vienas dėl principų: pati per juos neretai nudegu. bet aš jų vis vien laikausi. Ir man tai patinka. Velniop logiką.
Man patinka klausytis žmonių. Žinoma,jei to žmogaus kalba nėra tuščia. O jei ir jis kalba rimtai,bet kalba tuščiai ir tos problemos ar šiaip neramumai yra juokingi(mano akimis),kartais galiu nesusilaikyti. Tarkime,paklausiau šiandien rimtai klasiokės,ar jau pasirinko potemą. Atsakė:
-Taip,tarp dviejų svarstau,arba apie tą globalizaciją,arba tą kur reikia pristatyti savo rajono įdomius vietovardžius.
-Ir ką apie tuos vietovardžius pasakotum?( Aš pati ketinu tikriausiai šią potemę imti. Ir dar pasidomėjau jos dėl to,jog pirmą kartą auklėtoja sakė,kad ši mano klasiokė net nesupranta žodžiu vietovardis. Tuomet paklausiau auklėtojos kodėl,o ji atsakė,kad ši mano klasiokė norėjo kalbėti apie IX fortą šiai potemei. tad norėjau pati įsitikinti,ar tikrai čia taip. Žinoma,išgirdus ką auklėtoja pasakė,pradėjau juoktis... Negražu.)
-Tai tikriausiai kalbėčiau apie kalnus,dar apie paminklus lyg norėjau kalbėti... ir nusisuko su savo neaiškiu veidu.
Ir leisk paklausti,ji jautėsi suglumus,kai aš paklausiau. Kaip man nesijuokti? Tiesą pasakius,aš iki ašarų tada juokiausi...  Numirojau antrą kartą iš juoko.
Bet jei žmogus įdomus,ir kažkas rimtai kankiną jį,aš galiu būti lyg siena,kuri visada mielai Tavęs gali išklausyti ir kuri niekada neatsisakys padėti,kurią visada galėsi rasti,kuriai bet kada galėsi išsikalbėti. Esu klausytoja,ne kalbėtoja.
Man begalo patinka ryškios spalvos. Deja,ant manęs jos netinka. Todėl ir rūbai rudi/juodi/balti. Bet labai norėčiau kokių belekaip,akį rėžiančių plaukų. Nors nagams ryškios spalvos tinka.. Nu ir ** apie ką aš pradėjau rašyti.
Aš nežinau kas man dar patinka.. Man neptinka!... Ne,čia rašysiu tik apie tai,kas man patinka.... Man patinka tai,kas nėra banalu,tas,kas yra KITAIP. Tiesiog taip labai paprastai.
Man patinka m1styti. Taip labai giliai,taip giliai,kur tik nafta randama. Ir dar giliau. O paskui vienai iš tos iškąstos mąstymu duobės kapanotis. bet aš jau išmokau kapanotis. Primiršau,kaip giliai kąstis iki tiek... 
mano pirštai stringa. Tai tik įrodymas,jog man sunku rašyti. Sunku. Labai labai. pamiršau! Jei jau nori paskaityti apie mane,kas aš per žmogus,tiesiog spausk ČIA ir 97 procentai to,kas čia parašyta,atitinka mane. Taigi. Žmogus kaip knyga. tai vat,aš Tau atverčiu šios knygos pirmuosius puslapius.
Tarpasmeniniai, o ypač romantiški, santykiai dažniausiai yra silpniausia ir pažeidžiamiausia INTJ vieta. Nepaisant to, kad jie sugeba itin stipriai rūpintis kitais žmonėmis (paprastai tai būna keletas „išrinktųjų“) ir gali paskirti daugybę laiko ir pastangų santykių tobulinimui, INTJ žinios ir pasitikėjimas savimi, kurie šiuos žmones ir daro tokiais sėkmingais kitose srityse, tarpasmeniniuose santykiuose juos gali arba apleisti arba nukreipti netinkamu keliu. <<Kavila paika ir teisinga pastraipa.
Nedogžodžiausiu. O gal tiksliau pasakysiu,kad neturiu termometro,tad man neįdomu kiek už lango ryte rodo mano nematomas termometras. Aš pati kaip termometras. Aš kaip žyniuonė. Tad ryt planuoju neiti į mokyklą? Tu irgi? Rašyk man,panuobodžiausim kartu.
Ir man labai patinka Bob Marley! Čia prie muzikos. Šiaip,iš muzikos atlikėjų man begalo daug patinka. bet Bob Marley... Tai kažkas tokio. begalo noriu kažką turėti susijusio su juo. Jo muzika atgaiva ausim. Ir protui.
Bet aš ką tik aptikau belekaip žiauriai nenormaliai kokybiškus video iš HURTS gyvo pasirodymo. Spėkit,koks video bus apačioje.
Ooo taip.

0 komentarai (-ų):

 
;