2012 m. sausio 25 d.

Melagis,man nieko nesakė...

Štai tokius žodžius naudoja dažniausiai panelės. O gal TIk panelės. Vaikinų tokių žodžių neesu mačius,o ir kad jie kur rašytų-nesu mačius. BET. ką aš noriu pastebėti,panelės,kurios tokius žodžius sako,yra popso megėjus-Lady gaga,Bieberis,Kieša Kvaiša ir t.t. Ir kai tik pamatau tokius žodžius kur nors,juokas ima. Tie nemegėjai(taip juos lietuviškai pavadinkim) Tave gali padaryti tik populiarų iš blogosios pusės. jei tu to nori-šaunu! Tuomet dar labiau apgailėtinai atrodysi! jei Tau neįdomu,ką apie Tave galvoja,tai arba tu Lady Gaga,arba tu toks labai fainas ir savotiškas žmogus. Daug kas prie tokių žodžių pradžioje prideda-Kaip Bieberis(Ladu gaga and so on) sako- Haters make me famous. Bum! Minedas tą patį galėtų pasakyti. Hey meeeeeen,ką tik Amerikos popso žvaigždutes prilyginau Minedui. Feeels sooooo good. Gera būti populiariu,kai esi populiarus ne dėl tokios frazės,o dėl savo gabumų,talento,mokėjimo kažką daryti daug geriau nei kiti ir panašiai. Žodžiu,jei šiaip nenori atrodyti kaip Žebenkšties alaus atidarytuvas,nevartok šios citatos,pavadinkime ją taip.
Gerai,čia šioks toks pratesimas. bet esmė ne tame.
Aš tik noriu pasakyti,kad man jau tikrai labai pabodo internetas. Vienas žmogus paprašė pasiaiškinimo,kodėl išnykau iš FormSpring'o. Aš iš jo neišnykau,tik užšaldžiau anketą. Bet dabar ji vis dar trumpam normaliai veikianti,nes laukiu atsakymo. Ir jei jo greitu metu negausiu... Būsiu patrolinta.  Kodėl man reikia užšaldyti? Nes kai žinau,jog esu užšaldžius,viduje manęs,žodis NE įgauna stipresnę prasmę. Tuomet aš neinu ten tikrinti savo kelių žmonių,kūrių atsakymus labai mėgstu skaitinėti, Ir karts nuo karto žiūrėti į jų nuotraukas.Cha,pasakiau kad patinka. Ir kas? Ir niekas. Bent man lengviau kažkiek pasidarė,kai jis tai žino. Žodžiu. Ir dar tas tinklapis man daug laiko atėmė. Ir vos tik per vieną asmenį. nes jo atsakymų laukdavau. nes jo laukdavau,kol prisijungs. Damn it! na,bet užšaldžius,tikiuosi viską pamiršiu... Bent jau nesinervuosiu,kai tas žmogus,kurio laukiau,neprisijungė... 
Tokia pat lemtis lauks ir veidaknygės. To tinklapio aš nekenčiu. Kadangi mano gimtadienis jau kitą mėnesį,aš savo FB anketą užšaldysiu taipogi. Tęsim tradicijas. Ir dar tie egzaminai... Ta mokykla,kuri mano galvą padaro tokią tuščią. Tuščia-pilna bereikalingos informacijos. O mano kažkada buvusioms genialioms mintims,vietos nebeužtenka. Tenką viską užsirašyti,kad mano pasamonėje sušvitus geresnė mintis nepasimestų tarp informacfijos,kuri reikalinga tik tam,kad išlaikytum sumautus egzaminus. Aš dabar bandau kabintis į normalybę. bet man sunkiai sekasi. Bijau palūžti ir vėl pradėti paišyti gale sąsiuvinių-I just wanna kill myself,BITCH;arba kažkas panašaus į tai-Go go go REDBulls! Kill myself,please! Aš,žinoma,rašant tokius užrašus,nenoriu mirti. Aš esu pasižadėjus svarbiam asmeniui,kačiolakiui,labai didelį darbą padaryti. Taaad,tokie užrašai man leidžia nusiraminti. Tik taip sugebu nuraminti save. nes draugai... Pf,toks jausmas,jog aš joms tik našta. Aš nežinau,gal joms žiemos krizė? gerai,nenori,nesiklausyk,aš kaip nors pati tai ištversiu. BET aš juk ne plieninė,man visvien reikia kažkokio ramsčio. Damn it! Gal kas pasisiūlysit į naujus draugus? Mėgsti išklausyti? Esi nakties žmogus,ir ilgai nemiegi? Komentaruose palik savo numerį,mielai parašysiu. 
Aš tik noriu pasakyti,jog dabar prieš mane yra istorijos knyga. Mano galva it metalinė,ir aš nežinau,ką darau. dar laukia rusų kalbos namų darbai. ir kodėl man ji reikalinga? Suknisti rusai,sovietai,raudonarmiečiai ir panašūs suvalkiečiai. Juoakuju. Man tik dabar taip nesinori tiesiai šviesiai visko sakyti.....
Aš žinau,kad šis įrašas kažkoks tuščiai kiauras. bet su užslėptomis mano mintimis. Protingomis. Gal. Ir jausmais. Kuriuos labai noriu kam nors išsakyti.
Ir dar! Aš labai labai labai (ranką prie širdies dedu) nenoriu įžeisti šios merginos ( http://www.formspring.me/gerdyt/picture/16022145),bet ją paimsiu kaip pavyzdį. merginos,supraskit,jog geri fotoaparatai,nėra skirti DAKFEISAMS ir tam,kad uždengti jūsų veido. N* ,atsiprašant,jūs fotografuojatės,jei fotoaparatas dengia jūsų veidą? Aš vis dar manau,kad dideli fotoaparatai(su objektyvais dideliais ir pnš) skirti itin geros kokybės nuotraukoms fotografuoti,o ne slėpti jūsų bjaurų veidą. Arba gražų. Aš dabar mielai parodyčiau tas merginas,kurios Totaliai slepia savo veidą už fotoaparatų. Nu durnai(ne tas žodis) atrodo. Toks jausmas,jog internetas nematęs didelių fotoaparatų. 
Nors,kam aš čia aiškinu Jum? darykit ką jūs norit... Visvien,jei jau "trinsiu" FB,tai tokių Jūsų neišmanėlių neteks sutikti. Danke God. O dabar reikia grįžti man prie istorijos. 
Aš labai tikiuosi,jog tas žmogus,kuris prašė pasiaišikinimo,jį gavo,ir suprato dar kai ką daugiau. 
Labanakt.

0 komentarai (-ų):

 
;