2012 m. sausio 26 d.

Nerandi vietos internete? Nešk savo subinę čia.


Grubiai pasakiau.
Bet aš visada taip darau. jei nerandu vietos internete naktį,ta prasme,vakarais,einu čia. Dieną galėčiau eiti į lauką. Ir anksti vakare. Bet tokią naktį eiti vienai į lauką beprasmiška.
Aš tik noriu pasakyti vieną,o gal iš to vieno ir dar vienas išeis,faktą apie save. Dabar nusiramink. Įkvėpk giliai. Pasiruošk dideliam smūgiui... Jau? Dar kartą giliai įkvėpk ir iškvėpk. Numanai ką pasakysiu? Žinoma,kad ne. Tas labai menkutėlis faktas,ir mano akimis ir mano protu,ganėtinai keistas yra tai,jog mėgstu save kankinti. Aš nežinau,normalus žmogus baisėtūsi tokiu savo pomėgiu. Kreiptūsi pas psichologus,psichiatrus. Aš pas juos tikrai kreipsiuos,bet ne dabar ir ne dėl šios priežąsties. Aš tiesiog iš vienos pusės didžiuojuosi tuom. kęsti šaltį,nemigą,skausmą-lyg adrenalinas. Ypač tas skausmas su aštriais daiktais. Toks pomėgis man pastaruoju metu retai užeina( kaltinu vitaminus),bet jis pasitaiko. Draugė pavadino mane mozochiste. Nu ir gerai. Aš nelabai mėgstu faktų. Aplamai. Jie gerai istorijoje,taip man lengviau įsiminti viską,tei sausą tekstą. bet kai kalbama apie žmogų,su kuriuo gabūt nori bendrauti,faktai man nelabai patinka. Nors iš jų sužinai daug naudingos informacijos apie jį,visvien,tuos faktus norisi tuomet paneigti/patvirtinti su juo bendraujant.

*****
Beskaitant rusų temą apie partizanus,štai tokius žodžius perskaičiau:
Justinas Lelešius-Grafas rašė: " Jūs užmiršite mus, bet mes, žūstantieji, jūsų prašome: mylėkite Tėvynę taip,kaip mes mylėjome! Neapvilkite mūsų, už ką mes kraują liejome! Mes į jus, gyvieji, žiūrėsime per amžius iš kapų.". Ach,ta mano begalinė meilė Lietuvai. Kaip man gera būti lietuve... Čia labai gerai tiktų žodžiai,kuriuos nugirdau žiūrint per TV kažkokį dokumentinį filmą: "Vienybė gali sužlugdyti bet kokią valdžią.". Ir tai yra velniškai teisingi žodžiai. Gaila,jog daugumai žmonių šiais laikais sunku įkalti šiuos žodžius. Tai tikrai verti dėmesio žodžiai. vertingesni nei-stačiojo trikampio įžambinės kvadratas lygus dviejų statinių kvadratų sumai. Nu aš rimtai nu. Your argument is invalid.

*****
Gerai. Paminėsiu vėl tą patį dalyką,jog nekenčiu rašyti apie meilę. bet supranti... Nors ką tu supranti. Viską,išskyrus tai,ką aš čia rašau. na,bet nesigilinkim. Esmė tame,jog aš esu jau toks žmogus,kad aš visada kam nors jaučiu simpatiją. Ir tie vaikinai dažnai būna iš interneto. Man tai ne problema su jais susitikt realybėje ir pabendraut. deja,jiems tai būna problema. Todėl dažnai būnu apmauta. O gal tiesiog taip lemta-kol bendrauji internete,patinka tas žmogus,taip faina,paskui apie lyg ir susitikimą realybėje pradedi kalbėti,tuomet jis pasišalina iš interneto arba ignoruoja. Tuomet man būna pertrauka,bet staiga vėl randu vaikiną,kuris man patinka. Tikrai labai geras jausmas kažkam jausti simpatiją. Bet ne toks jau ir geras,kai supranti,kad ta simpatija vienpusė. Bet kol toks mano amžius,man to užtenka. Tikrai neketinu būti ta "mergyte",kuri verkia,kaip jai nesiseka meilėje,kuri visur internete skleidžia nuotraukas vienaip ar kitaip susijusias su nelaiminga meile,kuri visur rašinėja žodžius susijusius su tuo,arba ta mergina,kuri save vadina ForeverAlone. Aš TIESIOG žinau,kad tokia neesu,nes forever reiškia amžinai. Todėėėl,tokia nesivadinsiu. nes mano ateisities planai tam prieštarauja. Vien tas argumentas,jog noriu sukurti šeimą,begalo prieštarauja tam forever Alone. Taigi... Apie ką aš čia? 
Man rūpi daugumos nuomonė. Esmė tame,jog aš turiu pilna teisę atsirinkti,ar keist kažką dėl jūsų tokios nuomonės,ar ne. Ir dažnai Jūsų ta nuomonė,patarimai,kurių Jūsų prašau, būna TIEK durni,jog aplanko toks  jausmas,jog kokia sraigė būtų patarus geriau. kalbu ne tik apie internautus,bet ir apie žmones iš gyvosios aplinkos. Žodžiu.
Aplamai jaučiuosi taip begalo nejaukiai ir lyg ant adatų. Galiu kaltinti tik vieną žmogų. Ir kai jis tik atsilieps,būtinai jam tai pranešiu. 

0 komentarai (-ų):

 
;