2012 m. sausio 4 d.

Eik iš čia,eik iš čia,drakoniukai eik iš čia.

Juodojo/raudonojo/violetinio/nematomo/žaliojo drakono metai? Man tai jokio skirtumo.
Šiaip aš nežinau pati jau dabar,kokio blog'o noriu. :D Juokingo,rimto,tuščio ar dar vėjai žino kokio.
Pavyzduukas,naujas blogiukas vienos draugės:
http://kaciolakis.blogspot.com/
Dėkinga esu jai,kad ji jį pradėjo,nes kad jos Tas blog'as yra ir bus įdomus,tai joo.
Pavyzdžiui,dabar aš RickRollin'u. 
Belekaip nuotaiką pakelia. Arba dar vienas blog'as,kur gif'ai taaaip į temą pas tą vyrioką:
http://arnoldo.blogas.lt/
Okay,okay,ko čia rėki? Žinau,daug kur šmeižiau reklamą,bet ne kartą esu minėjus,jog reklamą,kūrią pati darau savo įrašuose,aš mėgstu. Tad nustok cypt,ir skaityk toliau,arba eik į lauką pažaisk su lietumi. Nebent gyveni aliaskoje ir Tau ten sniego yra,tai tuomet ir palipdyt gali iš sniego kokius *ybius,kaip priimtina lietuviam. 
Dabar prisiminiau,kaip mes,visi kiemo vaikai,prie vienos garažų sienos statėm sau namus iš sniego. Atsimenu,kaip aš liūdėjau,kad aš sau lovos nenusilipdau,ir tuomet į pagalbą atėjo sesuo. Geri laikai.
Šiandien sesę išlydėjau stotyje. Ji važiavo į Rūklą. Atvarė tas zaparožietis,nu autobusas,tipo labai afigienas. Apkabinau,ten tipo paverkšlenau,abi pradėjom juoktis,vis dar stovim apsikabinusios,o pro mus praėjo toks vyras,atsitrenkė specialiai į mus ir toliau eidamas sako tokiu aukštu tonu: Oooj kaip gražu! Mes abi į jį pažiūrėjom ir toliau juokiemės.
Aaaai, dar Jonava atnaujina,jau beveik baigia atnaujinti,Jonavos autobusų stotį. Ir ten tokiom cementinėm raidėm yra "JONAVA" padaryta. Nežinau kaip pasakyt. Tai vat. Ir today,with my sister,we noticed, kad jau kai baigs atnaujinimą šios stoties,tai kiekviena eilinė Jonavos pana turės nuotrauka prie šio užrašo. Kaip ir dabar,eilinė pana turi nuotrauką ant geležinkelio, prie savo daugiabučio laiptinės,vaikų žaidimo aikštelė arba dar tokiame sename pastate,tipo kažkada Kultūros centras Jonavoje buvęs ar kas per velnias,pastatas esantis netoli mano mokyklos. Jame ten diskotekos kažkada vyko ar kas. Dabar jau ten mažai jo likę.
O,žiūrėk,jau nemažai prirašiau,um? :)) Koooooks skirtumas,aš,kaip ir tu,mes abu beviltiškai leidžiam laiką. Duok žaibą-Tssss. Tipo rimtai trenkei į ekraną? :DDDDDDDDD Aišku kad netreneki... Dar ne tiek degradas esi. Ar taip? :) 
Nu kąąąą žinau. Šiam kartui tiek. Ikiiiuuuuukazzzzzz.
kadangi mes čia geriau leidžiam laiką,tai užsitūsink iki galo su šia puikia daina ;)


4 komentarai (-ų):

kačiolakis rašė...

EPINIS įrašas, jau vien dėl tų dainų :DDD.
Tekis žaibą :DD.
Ir, Justinianai, ačiū, kad mano kačiolakį reklamuoji :DD.
Miaumiau :* :DDDDD

tiesiognu rašė...

TSSS
Man patiinka reklamuoti

Mantas rašė...

Gunther - ding ding dong :DD mes šitą dainą klausėm per draugo gimtadienį ;D tai vaizdų ten buvo :DD

tiesiognu rašė...

Ši daina klasika. Nemirštanti klasika

 
;