2012 m. vasario 5 d.

Trumpos atostogos arba kaip Akis nemokėdama atsipalaidavo.


Tiesiog.
Paėmiau ir ištryniau. Viską,ką rašiau po truputy visą dieną.
Ir prisiversiu parašyti normalesnį įrašą. Nes praeitame,kurį ištryniau net nepaviešinus,per daug kalbėjau apie savo jausmus.
O mes visi žinom,kaip tai ne kiekvienam įdomu. Kam įdomu,asmeniškai pasiklaus. Bet pagalvojus savo turimomis smegenimis,klausti-kaip jautiesi/ką jauti šiuo metu? Kažkaip nei penki nei dešimt. Nors tokie klausimai man patinka iš man rūpinčio žmogaus. Ai,neužsivesiu.
Tai vat,tiesiog noriu beproto pasidžiaugti kokia aš nesava.
Būnu sava-kai jaučiuosi tiesiog normaliai,kiek užsiknisus mokslais,galvoje kiek neigiamos mintys apie vienus ir kitus dalykus,tačiau tą lygybę minčių palaiko mintys apie man patinkantį žmogų. O per tas kelias dienas,pagaliau atsipalaidavau. Nebuvo jokių neigiamų minčių. Jei atsirasdavo,tarkime,apie įvairiausias recenzijas,kalbėjimo įskaita,egzaminai,anglų frazės,užteko pagalvoti apie patinkantį žmogų. Ir toliau skaityti knygą. Ir taaaip gerai jaučiausi.Tokį gėrį... Kiek šališkai pasakysiu. bet. Tokį gėrį galima apibūdinti,kai vyras be sekso išbūna kokius 3 mėnesius,ir pagaliau jo gauna. Su kaupu. Tai vat toks gėris,tačiau ne tokiomis priemonėmis ir mane užplūdo tomis dienomis.
Man laabai sunku išsakyti,kaip man vis dėl to gerai. Niekada nemokėjau teigiamų emocijų išlieti. Neigiamas galiu išpilti kaip vandenį iš puodelio. Oo,ferverkus girdžiu... Švenčia sekmadienį? Vasario 5-ąją? Šaunuoliai,įsimintinas dienas reikia pažymėti... Truputy nuo temos nukritau.
Tai vat. Noriu pasakyti,kad man dabar tiesiog gera. Žinoma,jei su kai kuriais žmonėmis tęsis bendravimas užmegztas per tas kelias atostogų dienas... Gal ir prasitęs tas gerumas viduje?
Justuuuuuk,nepradėk. Juk lietuviams rašai,jiems nusispjaut į Tavo geras emocijas kaip ir nusispjaut į Lietuvos grožį. Neee,Tu neteisi,kai kuriems rūpi. O gal ne.. Mažiau galvok apie visus! Gerai. 
mano sesukas dar nemiega o.o Ji laiko man kompaniją :D Kai tuo tarpu,tas,kas turėtų atlikti jos pareigas,kažkąąą daro,ir neatrašo. Bet vis vien miela,matyti,kai ne aš viena nemiegu:)) Mano sesukas gerai dieną išsimiegojo. Ir dabar ji skaito knygą... Harį Poterį. Aš tik filmus mačius,nė vienos knygos neperskaičius.  Bet kažkaip problemos neturėjau dėl to. Dabar užtat skaitau labai gerą knygą.
A,čiūvak,mobylka nūžna? Čio,fsio knopky rabotajiet.
Ach,kaip fainai. Nesinori apie kažką rimto galvoti. Norisi gerai gyventi. dabar mielai jau turėčiau savo šeimą,mielai dirbčiau. Noriu visus mokslus prasukt kaip laikrodžio rodyklę. O tada-meilė,darbas,šeima. Žinoma,tų sunkumų visada bus,bet kai turi mylimą žmogų šalia,juk viskas lengviau būna... Reikia mokėti rasti kompromisą.
Niekada nemėgau rodyti savo kažkiek romantinės pusės. Ir aš nemėgstu pripažinti,jog aš romantikė,nors tikrai žinau,kad aš fuckin tokia esu. Todėl visada tai neigiu.
Sh Bum,Sh Bum. Baisu,kai Tau parodo dainą,ir Tu jos negali atsiklausyti. 1. Nes ji tiesiog Tave kabina. 2. Nes ją parodė fainas žmogus,ir ta daina jį primena.
Ach,man gera. Ir man to užtenka. Dabar turiu pasidalinti šiuo įrašu su Jumis,ir einu kibti prie darbų.
Sunkus gyvenimas,kai sugebi dirbti tik naktį. Bet jei tas darbas teikia malonumą(taip,mes visi suprantam,ties kur lenkiu),tai ne tokia ir problema. Bet šiuo atveju aš apie namų darbus kalbu. Tad tai tikrai neteikia malonumo.
Uu,kaip fainai sugalvojau:)) Tereikia fotoaparato "kieto". Nueini į kokią gerą reputaciją turinčia rūbų parduotuvę,prisiimi nuostabiausių "madingų" rūbų,apsirengi,pasifotkini kabinoje ten praleisdama valanda,ir nieko nenusipirkus,su fotiku išeini iš parduotuvės. Grįžti,įsikeli fotkytes į FB,ir žiūrėk kiek naujų draugų turėsi ;)) O tavo FB acc užlūš nuo "like'ų" ir panašių nesąmonių. Jei nori pripažinimo internete,jo sulaukti labai lengva... Šis mano patarimas tinka merginoms. Nors tik ir joms visada ir reikia pripažinimo. nekalbu apie visas,žinau ne vieną išimtį,kurioms to nereikia ir kurios net nepanašios į tokias paneles,kurias vis peikiu savo blog'e.
Fainumas tame,kad bernams nieko nereikia-nei pripažinimo jokio internete,nieko... Mldc ta vyrų gentis. Paagarba. 

0 komentarai (-ų):

 
;