2012 m. vasario 14 d.

4 milimetrai.

Prisimenu,kai tik pirmą kartą išgirdau šią dainą.
Prisimenu,kaip ji pakeitė mano požiūrį.
Tą naktį aš tiesiog liūdėjau. Ir aplink viskas buvo taip nyku. Aplink mirtys. Jokio grožio nesugebėjau įžvelgti. Išgirdus šią dainą. Atsisėdau lovoje. Įsiklausiau į žodžius. Ir staiga pasikroviau ir baterija. Pilna pozityvumo. Teigiamų jonų. Todėėl,karts nuo karto šios dainos pasiklausau. paprasta,su pakankamai aiškia mintimi,aiškiu kontekstu.
Merkurijus. 
Šiandienai atėjo galas Apuoko Akiai. Trumpam palikime indėnus ramybėje.
Prašauuu,pasakyk ką galvoji apie mane. Netingėk. Juk lengviau padaryti tai,nei parašyti komentarą.
Senai buvo toks noras rašyti į tinklaraštį. Ir šiandien tikrai nerašau dėl Valentino dienos. Ji niekuom dėta. Jei ne kelios širdelės ant tunikos ir Tėčio nupirkta ir padovanota gėlė Mamai,būčiau apie tai pamiršus.
nepradėsiu kalbėti apie šią sukomercintą "šventę".
Rašau. Nes noriu pasakyti,kaip šią savaitę pasijaučiau. Pasijaučiau laisva. Nežinau. Gal vakarykštis didelis mąstymas... Bet šiandien jaučiuosi laisvai. paprastai laisvai. jaučiu ne tą laisvę,kurią jaučiau per šalčio dienas-kupina džiaugsmo,atsipalaidavimo,laisvės,meilės ir t.t. Ši laisvė... Tokia paprasta ir tyra. Kažkaip keista tai sakyti. Nes,galbūt,laisvės jausmas yra dažniausiai viskas,ko tau reikia,kad nusiramintum ir pamirštum viską aplinkui. 
25 sekėjai. Keista. Nes skaičius padidėjo per pastarąsias dienas. Kažkaip. Ganėtinai geras jausmas. Kai jautiesi "pastebėtas". Ir kai supranti,jog Tavo blog'as nėra "fashion". Vienas gražiausių komplimentų man per pastarąsias dienas buvo štai toks: ne, tu prie tokiu ,kuriu cia su ziburiu nerasi:D . Omeny turėta FaceBook'as,internetas. Labiau FaceBook'as. Bet tas pats žmogus ir mano blog'ą giria. O vat jis pats toookia asmenybė,iš kurios išgirsti tokius žodžius net šokia tokia garbė. Tas žmogus suprantą,apie ką aš,mes tai jau aptarėme. :)
Viskas. vasario 15 diena... Ir ta proga,Vasario 16-aja,bus rimtas ate ate. Ne blog'ui. Ir tuomet-Zombiai,atrieda tidunda į mano galvą. Knygos,knygos,knygos. O dabar darir arfos skambesys galvoje. Įsimylėjau.

0 komentarai (-ų):

 
;