2012 m. vasario 22 d.

Zombis žmogaus kailyje.


Viską,ką noriu pasakyti šiuo įrašu,pasakyta pavadinime.
Verta tęst toliau? Viskas,ką įmanoma dar pasakyti,tai yra tik tai,kad aš po truputy tampu šlykščiu žmogumi. Zombiu. Bet vis dar turiu tą patį normalų kūną. Dažnai savęs bijau. Ne tiek kiek bijau,bet pasišlykčiu pati savimi. Tokia kmvgmgptfdmkzvfpda. Kur manyje pasidėjo tolerancija? Normalus mąstymas? Pasitikėjimas savimi? Normalus mokymasis,bet vis dar pyktis ant mokyklos(šiuo atveju,pasiliko tik pyktis,normalus mokymasis kažkur išnyko)? O gal,kaip zombiui,mokymosi nereikia? Kooooks skirtumas.
***
Kiekvieną vakarą,kai nueinu į virtuvę atlikti kokį darbą ir pasiklausyti muzikos (tikrai ne gaminti maistą,kaip jums,stereotipiniai vaikisčiai(nenoriu įžeisti),atrodo. Maisto gaminime esu kolkas truputy nevėkšla),įeinu į ją neįsijungus šviesos. Nes. pastaruoju metu mano kiemas būna nuostabiai apšviestas mėnulio. O vakar jis buvo apšviestas violetine/rožine spalva. Vaizdas buvo nepakartojamas. Toks ganėtinai romantiškas vaizdas atrodo.... Taip ir norisi pamačius panašų vaizdą klykti-Myliu! Tik įdomu ką...
***
Šiandien mano sesers gimtadienis. Kadangi ji gyvena Olandijoje,susikambinome per skype ir pasveeeiikinauuu. Atvirute paštu pamiršau išsiūsti,tai truputy gėda... Bet. Kokį nuostabų vaizdą parodė. Mano sunėnas toooks gražuolis. Leidžiu patiems įsitikinti:
grečiau kaip nors mano sesuo galėtų atvykti į Lietuvą... Ir tada šį mielumo įsikūnijimą apkabinčiau taip laabai labai stipriai. Neitanas. Gražus vardas. Ir kas svarbiausia,jog jam yra skaitoma lietuviškos pasakos. Pati sesuo kiek primiršus kalbą,tačiau gavus pasakų knygų iš Lietuvos,ji pati bando prisiminti kalbą ir jam nuo mažens skaito lietuviškas knygas. Žinot,prie ko suku? Bent vienas žmogus tikrai supranta... Na,bet neaiškinsiu.
Laaiškai. Šinadien gavau laišką. PAGALIAU,jau taip buvau išsiilgus laiškų rašymo. Muahaha,aš jų jau daugiau 35 turiu. Susirašinėjimas laiškais tooks jklfnrjkln dalykas,kurio niekada neatsisakysiu.
***
Koks dalykas iki šiol man yra nutikęs per visą mano gyvenimą?
Tas dalykas dabar stebi mane iš viršaus(aš žinau,arba jis yra atgimęs kitu pavidalu (taip,aš tokiais dalykais tikiu) šalia manęs,bet aš to nejaučiu). Tai paprasčiausias mano šuo Persis. Jo nuotraukos jau buvo čia įdėtos. Tai tikriausiai dalykas,dėl kurio daugiausiai pralieta ašarų. Ir nesigailiu. Jei būtų padėję,būčiau dar ne tiek išliejus ašarų. Žinoma,po jo seka HURTS koncertas. Kuris mane paveikė.
God Damn IT! Apie ką aš rašau??? Pati nebesuprantu... tai tik įrodymas,jog virstu į kažką tokio,kas man nevisai patinka. Šuldu buldu.
***
Užmačiau kažkokiam tinklaraštyje (jo nereklamuosiu,nevertas toks tinklaraštis reklamos) įrašą. Apie ką? Apie tai,kaip jo savininkė ilgai nerašė. Ir ką ji nuveikė per tą laiką,kol nerašė. Ir vienas iš dalykų,ką ji nuveikė-buvo lauke.
Įdomu,tuomet,kaip nebūdama lauke,ji ėjo į lauką,susitiko su draugais,ėjo į tualetą (oj,gal ji jau namuose tokį turi,ar nebeegzistuoja lauko tupyklos?)? Nebent ji viska daro namuose, nes serga kažkokia liga,kuriai esant,lauke esantys dalykai gali lengvai pažeisti jos sveikatą,ir šis buvimas lauke jai buvo kažkas tokio nežemiško?
God Damn It,nevykus ironija,ar sarkazmas,bet kažkada buvimas lauke nebuvo toks ohoho dalykas,kad jį reikėjo minėti prie savo "ką veikiau" sąrašo. Žinoma,visi begalo džiaugdavosi,jei visą dieną lauke prabūdavo. Dabar? Dabar buvomas lauke laikomas ėjimu iš vienų namų į kitus,iš vienos kavinės į kitą. Žodžiu,jei tik galėčiau šią kartą kaip nors išgelbėti vos tik nusižudžius,tai ir padaryčiau. Sekčiau Romo Kalantos "pėdomis". Tik šis žmogus,manau,pasiaukojo vardan svarbesnių tikslų. bet jei aš noriu išsaugoti šią kartą nuo bukumo ir idiotizimo sindromo,gal ir mano tikslas nėra jau toks blogas?
Ir taip taip,aš pati neesu tobula,ir manau dažnai pasilegiu neadekvačiai ir panašiai,kaip tie,kūrie man nepatinka(tie žmonės,kuriuos noriu išgelbėti).
Dar viena nuostabi atlikėja,kurią teko visai neseniai pastebėti. Ir taip truputy gėda tai pripažinti. Bet svarbu,jog aplamai pastebėjau.

5 komentarai (-ų):

kačiolakis rašė...

Duokš penkis, aš irgi durnėju, kabinėtis prie visų pradėjau. Ir ne šiaip dėl ko, o dėl gramatinių klaidų... :D

tiesiognu rašė...

Oh,aš tai pastebėjau :DD jaučiu,skaitant mano įrašą,norėjai mane užmušti kai tiek klaidų pridarius... :DD

Imk šešis(:

kačiolakis rašė...

Nenorėjau, tik truputį trinktelėt... :DD

tiesiognu rašė...

Pjuf... Bent tada būčiau vis vien gyva likus. :DD

kačiolakis rašė...

Galbūt :D.

 
;