2012 m. vasario 23 d.

Gneseologija





Gneseologija - pažinimo teorija.


Alfonsas Nyka-Niliūnas

Gneseologija

Nežinau,kas esu.
Neradęs
Atsakymo į baisų
Klausimą,kas aš esu,
Nematąs ir nematomas
Bandau išspręsti
Lygtis, kuriose
Vienintelis nežinomasis - 
Aš:
Mirti gimiau,
Gimti ir gyventi
Mirtim,nežinant savo
Ir Dievo vardo,
Nes žodis
Yra daugiau
Negu būtis.


Nedrįsčiau laikyti savęs eilėraščių megėja, bet šis eilėraštis mane patraukė iškart. Dėl savo teisingumo. Ir tikimo man šiuo momentu. Nedrįstu paneigti nė vienam šio eilėraščio žodžiui. Noriu pasidalinti šiuo paprastu,tačiau teisingu ir ganėtinai daug pasakančiu eilėraščiu... Nes viso labo 38 žodžiai,gali nusakyti mano būseną,mano mąstymą šiuo metu. Daugiau nieko ir nereikia.



Šis įrašas galėtų (ir tikriausiai bus) būti paskutinis įrašas šiais mano gyvenimo metais. Ir gal šiame įraše neturėčiau daug kalbėti. Tas eilėraštis ir taip daug pasako. Bet čia noriu paminėti gal kiek šlykštų mano būdą kai kurių skaitytojų aikimis - aš nemėgstu švenčių. Jokių. Nei šv.Kalėdų,nei gimtadienių - nieko. Viskam turi būti priežąstis/pretekstas. Ir šiam mano bruožui yra. Labai tikiuosi,jog bent kai jau būsiu sukūrus savo šeimą,atsiras priežąstis mėgti šventes. vardan šeimos. Daah, dar nė ketvirtadalio savo gyvenimo nenugyvenus,aš jau kalbu apie šeimą. Nors gal ir gerai, nieko čia blogo nematau. Nes nieko blogo tame ir nėra.
Daugiau nebeišsiplėsiu. Iki kitų metų,tuomet... 
Ir taip,aš įsimylėjau. Ir kol kas tik vienas žmogus tai žino-ką pamilau. Skamba intriguojančiai,tiesa? Meh...



0 komentarai (-ų):

 
;