2012 m. vasario 12 d.

Hey,Amerika ir D.Britanija,aš čia!

Ar girdite,draugužės? Aš čia,šalia Baltijos Jūros! Jūs gal jos nežinot,bet ji tokia yra. Ji mano ramstis. Tai Atlanto vandenyno baseino jūra, esanti Europos šiaurės rytuose. Dabar įsivaizduojat,kur aš stoviu? Aš Jūsų taip pasiilgau... Truputy pykstu,jog menkai padėjot man apsiginti prieš rusą ir nacį,bet aš dar turiu smarvės,pati atsilaikiau. Ir aš dar jauna,tik 21 metų. Nenorit manęs pakibinti? Aš dabar Jums atsiduočiau nedraugavus. Pažiūrėkit,kiek manyje kraujo ląstelių,ištroškusių Jūsų. Tiek Tavęs-Amerika,Tiek Tavęs-D.Britanija. Manau,jei Jūs geros draugės,tai mane pasidalinsit. Nereikia jokios okupacijos. Mano kraujo ląstelės jau perprato Jūsų abiejų gyvenimo būdą. Nagi,ateikit,paimkit mane! Nes mano kraujo ląstelės verkia,kaip manyje sunku. Jos pamiršo tikrąją mane. Mano tradicijas. Tikrąją mane. Dabar jos mato tik mano išmatas. Jokio grožio manyje nebemato.. Jūs jas apakinot! Mano kraujo ląsteles. Tad tai puiki proga Jums!
Jos pamiršo mane. Jos žino tik mano vardą. Jos daugiau žino apie Jus. Jos pamiršo,kokius sunkius laimečius pragyvenau. Gerai,kad mano smegenų ląstelės dar likusios. Jų mažiau,nei kraujo ląstelių,bet jos yra. Žinai kur problema? Tai,jog mano smegenų ląstelės pavargo. Pavargo kraujo ląstelėms įrodynėti,jog aš turiu savo gyvenimą. Jos mano,kad aš nepasiruošūsi savarankiškam gyvenimui. Jau pasenusios KL(kraujo ląstelės),vos krutančios,vos varinėdamos po mano kūną, verkšlena,jog prie ruso buvo geriau. Bet joms mažai liko gyventi. Rūpinkimės jaunosiomis KL. Taigi. Davai kartu gyvenam? Pakeisiu savo vardą į Jūsų. Nesvarbu-Amerika,ar Anglija. Bet bent jau patenkinsiu savąsias KL. Juk žiūrėk,tarkime Tu,mano išsvajotoji D.Britanija-Tavo plotas nėra pats didžiausias. O Tavyje mano DNR tikrai daug. Tų KL. O va,žiūrėk,jei susimesčiau su Tavimi,galėčiau stovėti kur stovėjus, tuomet Tu nebūtum perpildyta,o mano KL  būtų pigiau gyventi,nereiktų kažkur trenktis į kitą kūną. Jos nebeverktų,nesielvaratutų. Mažesnis PVM jau vien ką reiškia. O dar geresnės gyvenimo sąlygos.  
Bet mano smegenų ląstelės(SL)…... O kam jos? Juk jei su Jumis gyvensiu, bus viskas tiesiog gerai. SL galėsit iššaudyti,dėl vaizdo. SL genocidą galėsit padaryti. Bet bent jau taikiai susigyventumėm. Juk KL  svarbiau... Joms gyvenimą palengvisnim. Arba dar geriau-atgaivinsim kolonizaciją! Aš galėsiu pabūti Jūsų kolonija. Nes mano KL Jus myli. Ne tas žodis. Dievina!... Jūs dar laisviau galėsit savo tvarką įvesti čia. Nejau gyvenimas nėra gražus?

Su didžiausia meilę,
Lietuva.

0 komentarai (-ų):

 
;